1. PIERWSZY POST.


Źródło zdjęć: favim.com/


     Witajcie!
Pierwszy post jak wiecie jest zawsze najtrudniejszy, bo nie wiadomo co w nim napisać, co Was zaciekawi, abyście jeszcze na niego wrócili, bo bardzo bym chciała kogoś zainteresować swoim blogiem. Miałam już ich wiele i jakoś mi się szybko nudziło, myślę, że ten zatrzymam na dłużej i będę pisała regularnie, nie starając się Was zanudzić. 

     O mnie.
     Nie przeciągając napiszę kilka słów o sobie, abyście wiedzieli mniej więcej z kim macie do czynienia. A więc mam na imię Karolina, mam nieco ponad 20 lat, jestem Ekonomistką (dokładnie Handlowcem). Jestem szalenie i szczęśliwie zakochana od ponad 5 lat. Nie mam jako tako specjalnych zainteresowań, lubię czytać książki, słuchać muzyki, oglądać filmy, spacery, lubię też bawić się modą, eksperymentować, czasem zrobić jakieś DIY. Jestem strasznie zmienną osobą, mam 1000 pomysłów na minutę i potrafię tyle samo razy zmienić zdanie w ciągu minuty, cóż taki już urok kobiety, bo jak to mówią kobieta zmienną jest!
     Od 9 maja 2014 roku zaczęłam walkę z odchudzaniem, odchudzałam się już wcześniej, ale były takie kilkudniowe ćwiczenia, zdrowe odżywianie, potem znowu wracała stara waga, od 9 maja straciłam ponad 30 centymetrów, nie ćwiczyłam regularnie muszę przyznać, niestety, ale mimo to centymetry lecą tym bardziej, że jest mi trudno schudnąć, ponieważ od 16 roku życia choruję na niedoczynność tarczycy i właśnie to spowodowało, że przytyłam, bo ogólnie nie jem dużo, nigdy się nie objadałam, ale cóż poradzić. Teraz walczę mam cele, postanowiłam do końca roku stracić nieco centymetrów i rozpocząć nowy rok z lepszą figurą, z lepszym wyglądem, wierzę, że mi się uda.
     Na diecie nie jestem i nigdy nie byłam, preferuję zdrowe odżywianie i ćwiczenia, wiem, ze one dają o wiele lepsze efekty niż głodówki, bądź liczenie kalorii. Jem 5 małych posiłków w odstępach czasowych około 3-3,5h. Słodyczy także sobie nie żałuje, czasem sobie podjem tylko z rana do godziny 12, bo w ciągu dnia i tak je spalę, a wolę sobie jeść je regularnie niż po jakimś czasie przyssać się do nich i dostać efektu jo-jo. Ćwiczę od poniedziałku do piątku soboty i niedziele sobie robię wolne od ćwiczeń, a w niedzielę także sobie nie żałuję jedzenia, robię sobie taki dzień luzu. Uważam, że każdemu się on należy. Trzeba myśleć pozytywnie wtedy się będzie dobrze.

     O blogu.
   Bloga założyłam, ponieważ chciałabym się z Wami dzielić swoimi doświadczenia w odchudzaniu, motywować Was jak i siebie, a może akurat uda mi się kogoś zmotywować komuś pomóc. Od razu informuję Was, że nie jestem lekarzem, posiadam wiedzę z własnego doświadczenia, jak i książek i artykułów. Jeśli będę miała pewność, że znam się na czymś wtedy pomogę, doradzę, ale jeśli nie mam pewności to niestety, ale nie chciałabym komuś źle doradzić. Na blogu będą znajdowały się FIT przepisy, motywacje, inspiracje, FIT ciekawostki, będę także pisała o swojej drodze w byciu idealną.

     Mam nadzieję, że będziecie mnie obserwować, komentować moje wpisy, doradzać, to będzie mnie motywowało do dalszego pisania, bo nic tak nie motywuje jak być docenionym w tym co się robi, a więc do następnej notki. Zostawiajcie linki do swoich blogów chętnie zajrzę i pokomentuje, jak mi się spodoba to może zaobserwuje. :)

Podoba Wam się wygląd bloga?

Lubicie się motywować, inspirować?

A może ktoś z Was toczy walkę ze zbędnymi centymetrami, jak Wam idzie?

60 komentarzy:

  1. bardzo fajnie się zapowiada ;) czekam na więcej
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również Cię odwiedzę jak będę miała wolną chwilę. :)

      Usuń
  2. Dokładnie - fajnie się zapowiada :)
    Myślę, że u mnie też znajdziesz inspiracje - np. na temat zdrowego odżywiania się, jedzenia po wysiłku fizycznym (aby dostarczyć organizmowi to, co stracił), a z zakładki "do pobrania" możesz wydrukować plan dla biegających (lub innych ćwiczeń) :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, w wolnej chwili zajrzę na pewno! :)

      Usuń
  3. Witam! :) również niedawno zaczęłam :) obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://panorama-ksiezycowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zaczynam ćwiczyć, na razie staram się tylko od 3 dni ale wierzę w siebie, że się nie poddam. Więc twój blog będę często odwiedzać dlatego zaobserwowałam. Czekam na kolejny post i zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam ;)
    http://cold-pudding.blogspot.com/2014/09/witajcie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że Cię w jakiś sposób zmotywuję! :)
      A na blog oczywiście zajrzę. :)

      Usuń
  5. miło Cię poznać, bardzo lubię zaglądać na takie blogi więc rozkręcaj się :) design bloga świetny no i lubimy się motywować inspirować, ale mój zapał zazwyczaj szybko się kończy, buziaki i powodzenia :)
    pomysłowe miejsce odpoczynku czyli taras i ogród :)

    http://archpassiondesign.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zapał również się kiedyś szybko kończył, ale pewnego dnia obudziłam się, powiedziałam dość i właśnie już 4 miesiąc się odchudzam, oczywiście bywają te lepsze i gorsze dni. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  6. Wygląd jest fajny, temat też i sposób pisania, zostaje na dłużej :)
    Radziłabym tylko troszkę powiększyć miejsce posta (żeby był szerszy) będzie się jeszcze lepiej czytało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja akurat z centymetrami już nie walczę, ale zaglądać tu po motywacje do niejedzenia słodyczy będę na pewno! :)

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, więc zapraszam!
      Gratuluję pozbycia się centymetrów. :)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie się zapowiada, witam w sferze blogosfery i życzę powodzenia :) Na pewno będę tutaj zaglądała częściej. Pozdrawiam
    stupid-stuffs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, myślę, że się tu odnajdę i mimo wszystko będę dodawała posty regularnie. :)

      Usuń
  9. Napewno ci się uda :) A napewno jesteś cudowną osobą, skoro znalazłaś swoję drugą połówkę (jesteście ze sobą już tyle czasu <3). Co do designu- jest przeuroczy :) jednak zwiększyłą bym trochę czcionkę, bo po kilku zdaniach strasznie męczą się oczy :P. Jeszcze raz życzę powodzenia :))

    http://not-cloudy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, a czcionkę zwiększę. :)

      Usuń
  10. Blog ciekawie się zapowiada. Życzę powodzenia w postanowieniu i kolejny raz ruszam do działania tylko tym razem z Tobą :)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę powodzenia! :)

      Usuń
  11. Fajnie sie zapowiada:)! Powodenia!
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także ćwiczę :) co prawda dopiero od 10 dni ,ale od 3 tygodni biegam co 2 dni ;) .
    Zapraszam do mnie ;)
    sqnwa.blogspot.com + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, więc myślę, że możemy się wspólnie motywować! :)

      Usuń
  13. Przeczytałam pierwszą notkę i myślę, że wrócę na twojego bloga, w końcu bez powodu nie dodałam go do obserwowanych. Z niecierpliwością czekam na kolejny post, ponieważ sama się odchudzam, więc myślę, że będę mogła się dowiedzieć wielu nowych rzeczy z Twojego bloga. Ja ćwiczę codziennie jedynie 20 minut, ponieważ nauka i obowiązki nie pozwalają mi na więcej, oczywiście staram się jeść jak zdrowo, mało i się nie przejadać. Niestety jestem raczej z osób, które są mało cierpliwe, więc chciałabym widzieć efekt już od razu, dlatego też czasem jest to powodem zniechęcenia do ćwiczeń i braku motywacji, ale walczę z tym.
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się dowiesz czegoś nowego z mojego bloga, że będzie on na tyle ciekawy, że Cię zmotywuję do działania.
      Jeśli chodzi o te 20 minut dziennie, to nie ważne jest to ile czasu ćwiczysz, a jak ćwiczysz, ważne, że jest o krok od osób, które siedzą i nic nie robią i chcą mieć szczupłą sylwetkę.
      Ja również jestem niecierpliwa i irytuje mnie to, że centymetry tak wolno lecą, ale nie poddaję się walczę dalej, niezmiennie. :)
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
  14. motywacje są najlepsze! :) no i sama chciałabym poznać coś dobrego an brzuch (nie liczas wiedera itd) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia na brzuch również się pojawią! :)
      Będę się starała dodawać ćwiczenia na różne partie ciała. :)

      Usuń
  15. chętnie przeczytam o motywacjach, szablon bloga bardzo mi się podoba. czekam może na jakiś post o ćwiczeniach nie na spalanie, ale rozwinięcie i wypracowanie mięśni :)
    napewno tu jeszcze wpadnę.

    skoneczko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jutrzejszy post będzie na temat ćwiczeń, bo wiem, że wiele osób szuka ćwiczeń na spalenie, wyrzeźbienie mięśni. :)

      Usuń
  16. Wyglad bloga jest jak najbardziej wporządku. Ja jestem w trakcie cwiczenia z Ewą chodakowską i w trakcie zmiany swojego żywienia wiec bede twoją stałą czytelniczką :) Czekam na nastepne posty :)
    A teraz mam do ciebie prośbę. Wpadłabys do mnie ocenic zdjęcia? :) Od miesiąca zaczęłam sie zagłebiać w fotografię i chce wiedzieć co inni ludzie myślą o moich fotografiach.
    Co prawda sa to jeszcze amatorskie zdjęcia, ale od czegoś trzeba zacząć :D
    No i jeszcze jedno. Co powiesz na wspolna obserwacje? Ja juz kliknełam :)
    (Nie chodzi mi o obs za obs)
    Zapraszam i pozdrawiam cieplutko :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że uda się i Ciebie zmotywować w jakimś stopniu. :)
      Wpadnę, ocenię i jak mi się spodoba to zaobserwuję. :)

      Usuń
  17. Wow, świetny post. Jestem pod wrażeniem!
    Zapraszam do mnie :
    Pomocy! Mam za duże kieszonkowe... http://sterka.blogspot.com/2014/09/mam-za-duze-kieszonkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd bloga super. Obserwuję, zapraszam do mnie : http://www.wlosymuszabycdlugie.blogspot.com/
    Ja od roku ćwiczę sobie domu, trochę z Chodakowską, trochę z Tiffany i MelB - bez diety schudłam 15kg i wyglądam chyba dobrze - choć jeszcze chciałabym z 5kg (ale już bez diety nie wychodzi) - pomimo regularnych ćwiczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 kg? Gratuluję! :)
      Ja w ciągu roku schudłam 10 kg, ale bez żadnej diety, ćwiczeń, po prostu zmieniłam tryb życia. :)

      Usuń
  19. czuję, że to będzie na prawdę fajny blog :) powodzenia!
    http://szarlotkaa999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam taki zamiar zacząć od października kiedy wyjadę na studia. Wytrwałości : )

    http://zycienastudiach.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziekuje ze poswiecilas czas zeby wpasc na mojego bloga :)
    Ech, rzecz w tym ze jest zazdrosny i to bardzo i tez sie wscieka jak zle mówie osobe. Ostatnio zaczał mnie przekonywać, że kocha mnie taka jaką jestem i mam sie dla niego nie zmieniac. Ja jednak chce sie zmienic m.in dla siebie ale rowniez dla niego. Postanowiłam wiec zaczać od pracy nad swoim ciałem i mam nadzieje ze pomozesz mi w tej motywacji :)
    Pozdrawiam cieplutko

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, więc trzymam kciuki i będę się starała Cię motywować najlepiej jak potrafię. :)

      Usuń
  22. Powodzenia, może być ciekawie ^^
    Ja nie ćwiczyłam od sierpnia bo nabiłam się kontuzji ;x
    Mam nadzieje że po przerwie wrócę do formy ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś czuję,że będe tu zaglądać . Czytając post widze,że mamy dużo wspólnego. Na diecie równiez nie ejstem - wystarczyło zmienić nawyki żywieniowe i dodac ćwiczenia, aby dobrze wyglądać. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń
  24. powodzenia :3
    http://s0methingood.blogspot.com/2014/09/summary-holidays.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się przyda motywacja, w szczególności do ćwiczeń bo co do zdrowego odżywiania to po woli idzie mi co raz lepiej:). Ale myślę, że będę tu wpadać :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawie się zaczyna :))
    powodzenia z blogiem i odchudzaniem! :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Powodzenia w prowadzeniu bloga! Ja dawniej schudłam ok. 15kg, teraz trochę to zaniedbałam, ale wracam do ponownego chudnięcia i regularnych ćwiczeń :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie: SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM i może zaobserwujesz :)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny wygląd bloga <3 No i powodzenia w blogowaniu :) Trzymam kciuki
    http://fasnion-with-julkaa2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. powodzenia w blogowaniu :) motywuj! :)
    http://companyundercover.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. powodzenia i wyrwałości :)

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. FIT przepisy bardzo chętnie poczytam :D Życzę powodzenia w blogowaniu ; )

    http://rowerowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz mega motywujące wpisy! :) http://morisaboutmoris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.