2. ĆWICZENIA NA BRZUCH - CZ.1.


Źródło zdjęć: favim.com/


     Hej,
w dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka ćwiczeniach na brzuch, oczywiście sprawdzonych na sobie i nie tylko, więc jest pewne to, że te ćwiczenia pozwolą stracić zbędną tkankę tłuszczową i pięknie wyrzeźbić brzuszek. Jedni chcą troszkę mniej mięśni, drudzy troszkę więcej. Często ludzie popełniają podstawowy błąd robiąc m. in. brzuszki, bo myślą, że im więcej brzuszków tym szybciej schudną, nic bardzo mylnego! Liczy się jakość ćwiczeń, a nie ich ilość. Jedni ćwiczą 15-20 minut dziennie + zdrowo się odżywiają i po miesiącu widzą zadowalające efekty, po czym inni ćwiczą 1,5h dziennie + zdrowe odżywianie i nie widzą efektów. A jest to spowodowane tym, że organizm się przemęcza i zamiast tracić tkankę tłuszczową to on ją odkłada. 

     Pamiętajcie, że odpowiedni trening powinien trwać 45 min - 60 min + zdrowo się odżywiać, nie żadne tam diety, liczenie kalorii, bo niektórymi dietami możemy się doprowadzić do wyniszczenia organizmu. Przeglądając blogi na pingerze często trafiam na osoby, które stosują diety 500 kcal, po czym 1,5 godziny ćwiczą, nie dostarczają odpowiednich wartości odżywczych po czym efekt jo-jo gwarantowany, bo w końcu organizm zacznie się domagać więcej i więcej. Pamiętajcie, że jeśli chcecie schudnąć, to nie tylko musicie ćwiczyć, ale także się zdrowo odżywiać, bo w końcu 70% to dieta, a tylko 30% to ćwiczenia, wtedy też szybciej zobaczycie wymarzone efekty. Nie musicie rezygnować ze wszystkiego, wystarczy, że po prostu będziecie stosować zdrowe zamienniki, jeść w mniejszych porcjach 5 razy dziennie, w odstępach czasowych 3-3,5 h. Nie będę pisała co powinniście jeść, a co nie, bo o tym zrobię już nowy post.

     Przejdźmy teraz do tematu postu, czyli do ćwiczeń, przedstawię Wam najlepsze ćwiczenia, które dadzą wymarzone efekty. Na pozbycie się tkanki tłuszczowej jak i na wyrzeźbienie brzuszka pomogą Wam ćwiczenia różnego typu ABS'sy, skłony, brzuszki - różne, unoszenie kolan, skręty tułowia, ale także bieganie, skakanie na skakance, polecam także wyzwanie PLANK, czasem ciężko wytrzymać tą minutę, ale warto polecam. Ogólnie na brzuch są dobre ćwiczenia aerobowe. Teraz przychodzimy do mojej top listy ćwiczeń na brzuch, ale podam Wam do nich odnośniki, bo trochę ich będzie i przez to strona może Wam mulić, wystarczy kliknąć w drukowaną nazwę ćwiczenia i wyświetli Wam się ćwiczenie, myślę, że nie macie nic przeciwko.

     1. Pierwsze miejsce ma oczywiście nie kto inny jak Mel B - ABS, uwielbiam z nią ćwiczyć, jest strasznie pozytywna, po tym ćwiczeniu zakwasy gwarantowane.

     2. Drugie miejsce również należy do Mel B - Trening brzucha, trening też do łatwy nie należy, jestem po nim cała mokra, ale warto.

MEL B - TRENING BRZUCHA


     3. Jako trzecia jest Natalia Gacka - ABS, ona dopiero daje czadu! W ciągu 15 minut, robi tak dużo ćwiczeń, że ból mięśni brzucha gwarantowany.

     4. Następnym czwartym ćwiczeniem będzie 8 minutowy ABS, również ciężkie ćwiczenie, ale nie ma nic za darmo.

8 MINUTOWY ABS

     5. Piątą propozycją jest ćwiczenia z Agnieszką - trening na brzuch, lubię z nią ćwiczenia, są męczące, ale skuteczne.

AGNIESZKA - TRENING BRZUCHA

     6. Szóstym ćwiczeniem także w wykonaniu Agnieszki - trening mięśni skośnych brzucha, bo nie możemy też zapomnieć o skośnych brzucha.

AGNIESZKA - TRENING SKOŚNYCH BRZUCHA


      No i na tym zakończyłabym dzisiejszą notkę, oczywiście jeszcze pojawi się notka z ćwiczeniami na brzuch, bo to tylko część propozycji, a nie chciałabym, aby notka była zbyt długa. Myślę, że ktoś skorzysta z tych ćwiczeń, komuś będą one pomocne. Na tym kończę dzisiejszą notkę, kolejna pojawi się już we wtorek! Jeśli chcecie uniknąć zakwasów to: 
Pamiętajcie o rozgrzewce tuż przed ćwiczeniami.
Pamiętajcie o rozciąganiu tuż po ćwiczeniach.


Co Wy ćwiczycie na brzuch?

Pamiętacie o rozgrzewce i rozciąganiu?

Dodalibyście jeszcze jakieś ćwiczenie do listy?

45 komentarzy:

  1. Ja ściągnęłam obrazki na telefon ,w których są takie ćwiczenia jak: nożyce + to co w Mel B ;) . Powtarzam to 3 dni i przerwa jeden dzień :) Łącznie to około 20 minut ;) Robię 2 serie po 20-30 powtórzeń :)
    Może też napisze o tym post :) zapraszam do siebie sqnwa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. znałam Mel B, ale jakoś Agnieszki nie. Strasznie mi pomogłaś tym postem bo właśnie mam zamiar zacząć ćwiczyć. Zacznę tu częściej wchodzić ;)
    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post :)
    Ja ćwiczę z Mel B od jakiś 5 dni :)

    http://lisaandnel.blogspot.com/2014/09/co-nowego-u-nel.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja ćwiczę brzuch i nogi z Mel B :)

    http://lilyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie szukałam ćwiczeń na brzuch i chyba dzisiaj zacznę :)

    Obserwujemy?
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post. Ja kiedyś ćwiczyłam Mel B ale zrezygnowałam po paru dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj ... ciężka sprawa z ćwiczeniami ... ; d

    http://czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny przydatny post !
    http://but-your-faith-in-me-was-so-clear.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. z całego serca moge polecić ćwiczenia mel b bo mi bardzo pomogły !

    XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog :D Obserwuję :)) http://maurycyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy post :)

    obserwujemy? :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja akurat chcę przytyć, więc... ;p Wiele razy ćwiczyłam, ale po kilku dniach się poddawałam :/ Ale cóż, mam tylko 14 lat, nie jestem gruba, więc nie potrzebuję aż tak bardzo sportu, wystarczy mi raz dziennie spacer z psem +wf w szkole :)

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  13. masakra, ja mam nieziemsko słomiany zapał do ćwiczeń, przydałby Mi sie jakis KAT nad dupskiem żeby Mnie gonił do ćwiczeń :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Powiem tak, z Chodakowską ćwiczyłam w tamtym roku w ciągu 2 tygodni fajnie mi centymetry poleciały, niestety nie wiem ile, bo nie mierzyłam, ale jednak mnie szybko znudziła. Wkurza mnie jej gadka i te ćwiczenia mnie nudzą. :)

      Usuń
  15. Uwielbiam wszystkie treningi z Mel B, ona potrafi dać niezłego kopa z motywacją :)
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog!!! Uwielbiam Mel B!!!

    http://thiefclothes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować, bo ostatnio urosła mi opona. Wcześniej ćwiczyłam z Mel B i z Chodakowską, ale przestałam :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post :) Ja ostatnio chcę zacząć ćwiczyć z Ewą Chodakowską i Mel B, ale jak na złość zachorowałam! Zaczynam ćwiczenia, gdy tylko dojdę do siebie! :)
    Powodzenia i wytrwałości w ćwiczeniach :)
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wow z chęcią skorzystamy :) trzeba zrobić coś z tym brzuchem hah

    zapraszamy :)
    http://life-of-bees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. na brzuch zdecydowanie Mel B ! jestem w niej zakochana. szkoda tylko, że nie dodaje niczego nowego:) Do Natalii coś nie mogę się przekonać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też lepiej się ćwiczy z Mel B jest strasznie pozytywną osobą. :)

      Usuń
  21. Mi brakuje motywacji i przede wszystkim czasu. :( A niestety na dzień dzisiejszy przytułam w ciągu 2 lat 10 kg ;( czuję się strasznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również kiedyś brakowało motywacji, czasu też nie miałam, wystarczy, że zmienisz swój jadłospis na zdrowszy, a w wolnej chwili znajdziesz ćwiczenia, które będą dla Ciebie przyjemnością, a nie karą czy tam przymusem, bo z tego trzeba czerpać radość. :)

      Usuń
  22. Już kocham Twój blog, na pewno dostarczy mi mnóstwo motywacji! Obserwuję i czekam na kolejne posty (w głębi duszy bardzo bym chciała zobaczyć u ciebie ćwiczenia na nogi!)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczenia na nogi pojawią się już jutro, bo jak widać nogi mają 4 głosy jak do tej pory najwięcej. :)
      Ja również Cię obserwuję. :)

      Usuń
  23. oj muszę się w końcu wziąć za siebie i zacząć robić jakieś ćwiczenia :D spróbuje z Mel B :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy te ćwiczenia są tylko dla kobiet, czy mężczyzna również może wyrobić sobie nimi "ABSa"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mężczyźni mogą też ćwiczyć i zobaczyć efekty, polecam szczególnie to ćwiczenia 8-minutowe. :)

      Usuń
  25. ja ćwiczę jogę, polecam ;)
    zaobserwowałam, wpadnij też do mnie i zaobserwuj jeśli Ci się spodoba ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja chcę zacząć ćwiczyć, ale nie wiem jak się zmotywować, bo jestem bardzo szczupła i nie potrzebuję zrzucać jednak wiem że dla samej kondycji i rzeźby powinnam. Może Ty jakoś mi pomożesz ;)

    http://outfitbybenit.wordpress.com/2014/09/18/maxi-dress/ zapraszam na nowy wpis jak masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama od siebie polecam Ci, abyś znalazła jakieś ćwiczenia, które pomogą Ci wyrzeźbić ciało, a będą dla Ciebie przyjemnością, jakie to będą to już zależy od Ciebie. :)

      Usuń
  27. Też ćwiczę brzuch z Mel B, uwielbiam jej treningi ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Ćwiczyłam z Mel B na brzuch, naprawdę fajnie, ale później wygrało lenistwo :(
    +Świetny design!
    Świetny blog z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo przydatny blog. Ja nie wykonuję żadnych typowych ćwiczeń na brzuch. :)
    cherry-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. O kurczę! Chyba właśnie znalazłam blog, na który będę często wpadać- już teraz czuję, że to miejsce jest dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, strasznie mnie to cieszy, zapraszam, myślę, że się nie zawiedziesz. :)

      Usuń
  31. Uwielbiam ćwiczenia z MeL B na brzuch :) Świetny post, blog również mi się spodobał więc obserwuję ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna notka :)
    ja zaczynam ćwiczyć od października włączając w to basen i zumbe. Zrobiłam nawet rozpiskę ćwiczeń na dany dzień i daną część ciała.
    Mogłabyś kiedyś napisać coś o bieganiu? Bardzo mi i pewnie wielu innym by się przydało :)
    Zapraszam do mnie http://pinkaaphotography.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jasne! Świetny pomysł, w swoim czasie pojawi się również notka dotycząca biegania. :)

      Usuń
  33. Spadłaś mi z nieba :D szukałam czegoś w necie, bo chce z powrotem swój brzuszek :P

    OdpowiedzUsuń
  34. Też chciałabym notkę dot. biegania ! :) Czas najwyższy zrzucić trochę z wagi.

    Tymczasem zapraszam na banalnie prosty konkurs, a nagroda już nie taka banalna - Tangle Teezery: http://sszuminska.blogspot.com/2014/09/konkurs-wygraj-tangle-teezer-kazdy-ma.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.