3. ĆWICZENIA NA NOGI - CZ. 1.


Źródło zdjęć: favim.com/


     Witajcie,
zrobiłam ankietę o czym chcielibyście przeczytać następny post i największa liczba odpowiedzi była, że ćwiczenia, w drugiej zaś ankiecie przegłosowaliście, że chcielibyście ćwiczenia na nogi, więc stworzyłam oto taką notkę na Wasze życzenie. Przedstawię Wam kilka propozycji ćwiczeń na nogi. Myślę, że będziecie z chęcią z niej korzystać, ćwiczyć i dążyć do Waszych wymarzonych nóg.

     Oprócz ćwiczeń przedstawionych niżej dobre na nogi są m. in. skakanka, rowerek, stacjonarny jak i normalny, wyzwanie krzesełko, pajacyki. Pamiętajcie, że, aby osiągnąć wymarzone efekty, nie tylko ważne są ćwiczenia, ale także zdrowe odżywianie, bo ćwiczenia to tylko 30% sukcesu, a odpowiednia dieta to, aż 70%. 

     Nie przeciągając przechodzę od razu do ćwiczeń:

     1. Mel B - Nogi, świetne ćwiczenie, aczkolwiek bardzo męczące, ja po tym ćwiczeniu na drugi dzień mam mega zakwasy, ale warto.

MEL B - NOGI. 

     2. Natalia Gacka - Nogi, jej ćwiczenia mnie zawsze męczą, bo jest to kilka ćwiczeń, po kilka powtórzeń po 3 serie.

NATALIA GACKA - NOGI.

     3. Agnieszka - Trening na dole partie ciała, świetne ćwiczenia, dzięki temu, że można poprawić sobie wygląd ud można także dobrze się bawić.

AGNIESZKA - TRENING NA DOLNE PARTIE CIAŁA.

     4. Trening nóg w 8 min, no cóż mogę o nim więcej napisać, sami musicie się przekonać.

TRENING NA NOGI 8 MINUT.

     5. Ewa Chodakowska - wewnętrzna strona ud, no co mogę napisać, bardzo fajne ćwiczenia, które dają świetne efekty.

EWA CHODAKOWSKA - WEWNĘTRZNA STRONA UD

     Postanowiłam stworzyć także post w którym będą wyzwania na poszczególne partie ciała stworzone oczywiście przeze mnie, myślę, że będziecie brać w nich czynny udział. 
     Zapraszam też o głosowanie w ankiecie w prawym górnym rogu, będzie mi bardzo miło, im więcej głosów będzie tym bardziej będę wiedziała co mam szykować do nowej notki! A, więc do następnej!
 
A Wy jakie ćwiczenia uważacie za najlepsze jeśli chodzi o nogi?
Ćwiczycie coś na nogi czy macie idealne?

34 komentarze:

  1. Widziałam wszystkie ćwiczenia i podpasowały mi tylko te mel b i chodakowskiej :) Ja cały czas ćwiczę na nogi, najlepsze ćwiczenia dla mnie to ćwiczenia XHIT Daily Miley Cyrus Legs Workout i Legs Like Victoria Secret :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla każdego co innego, ja uwielbiam ćwiczyć z Agnieszką. :)

      Usuń
  2. O! na nogi to chętnie poćwiczę, bo te wewnętrzne partie ud to moja zmora..

    OdpowiedzUsuń
  3. Próbowałam wszystkich i ćwiczenia z Mel B, to naprawdę maskara :p

    Zapraszam!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. o, przydatny post! :)
    ja czasami ćwiczę Chodakowską, od niej ćwiczenia lubie najbardziej :)

    zapraszam http://byolqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny post, sama jestem zbyt leniwa by ćwiczyć i utrzymuje, że codziennie chodzenie po kilka kilometrów załatwia sprawę nóg, jednak wiem, że dla wielu osób to nie wystarcza. Trening nóg w 8 minut to dobra forma dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się spacery również są dobre, ale niestety w zimie trudno jest spacerować, dlatego też te ćwiczenia również są dobre. :)

      Usuń
  6. Na nogi rzadko robię ćwiczenia, zazwyczaj zajmuję się brzuchem, o ile w ogóle się zajmuję :) Ale głównie ćwiczę z Mel B :))

    Buziaki, zapraszam w wolnej chwili do mnie:
    www.ourloveourpassion.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w wolnej chwili je sprawdzić :))


    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. przydatne linki:) dodaję do obserwowanych:)
    pozdrawiam!:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę się pochwalić, że mam proste, długie, ładne nogi :p Kiedyś ćwiczyłam z Mel B

    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog, zaobserwowałam i moge liczyc na rewanz? :)
    http://wiciakmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Za często nie patrzę w obserwowanych, więc ląduje w zakładkach ;) Mogłabyś dodać coś o spalaniu tłuszczu ogółem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, pojawi się notka o spalaniu jeszcze w tym tygodniu, ale nie wiem dokładnie kiedy, bo to będzie rozbudowana notka. :)

      Usuń
  12. Dziękuję za radę, wiem,że nie powinnam stawiać spacji, po prostu się tak nauczyłam, postaram się to poprawić. Nigdy nie ćwiczyłam na nogi, ale może pora zacząć. Również pozdrawiam :)

    Usuń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałabym, żebyś źle to odebrała jednak to taka mała rada. :)
      Polecam zacząć od prostszych, a później przejść do np. Mel B, bo ona jest najbardziej męcząca z tej 5. :)

      Usuń
  13. Jestem tutaj po raz pierwszy ale bardzo zaintrygował mnie Twój blog na pewno będę go odwiedzać ;D
    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny blog kochana! Jestem tutaj pierwszy raz ale naprawdę mi się podoba. Mało jest takich blogów, które w taki sposób przyciągają moją uwagę. Do tego piękny, przejrzysty wygląd, pozazdrościć :*
    A co do postów, to również piszesz bardzo ciekawie. Cofnęłam się o kilka notek wstecz i stwierdzam, że też są świetne . :)
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś kliknęła w bannery po prawej stronie u mnie na blogu! ♥
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię, cieszę się, że tak myślisz, a jak takie komentarze motywują! :)
      Kliknę w banery. :)

      Usuń
  15. Post w sam raz do mnie :) ... bo właśnie próbuję małymi kroczkami wejść w rytm odzyskiwania kondycji i figury :)

    zapraszam do mnie www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam nóg idealnych, ale też nie ćwiczę. :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ćwiczenia, nie mogę ich wykonać bo jestem chora :c
    http://sohunex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja w tej chwili ćwiczę z Rebecca Loiuse- Miley Cyrus Sexy Legs, ale lubię też Fitappy- ćwiczenia na wewnętrzną stronę ud. Z Mel B nogi ćwiczyłam na początku, ale zraziłam się bólem kolan. Teraz stawy bolą mniej, więc może do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo się cieszę, że tutaj trafiłam! Brak mi motywacji, ale po przeczytaniu postów zachciało mi się wziąć za siebie :D Czekam na następny post :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja najczęściej ćwiczę z Mel B, uwielbiam ją :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super, ja mam grube udziska i chętnie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobają mi się Twoje porady :) mam nadzieję, że będzie ich więcej i że z nich skorzystam dolączajac je do swojego treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super, że stworzyłaś taki post na pewno przyda się nie raz
    ja na swoje nogi wykonuje ćwiczenia z mel B lub sama wymyślam jakieś ;)

    zapraszam http://nicola-nik-blog.blogspot.com/2014/09/tag-about-me.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  24. twój blog motywuje, dobre ćwiczenia ale dla mnie najwazniejszy jest brzuszek ;p
    obserwacja za obserwacje?
    http://lenettete.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wymieniam się obserwacją, bo dla mnie to głupota.
      Obserwacja jest po to, aby śledzić blogi, które się podobają, a nie zbierać je.

      Usuń
  25. przydatne informacje masz na blogu :) fajnie rozpoczynasz, powodzenia!

    także obserwuję :)
    http://yennefer-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodałam sobie do ulubionych zakładek ten blog. Już od tygodnia ćwiczę na nogi i ten post pomógł mi znaleźć odpowiednie ćwiczenia.
    http://antenaaa-atena.blogspot.com/2014/09/things-that-make-me-happy-person.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo chciałabym mieć takie nogi jak na tym zdjęciu <3 = obserwuję

    Jeśli będziesz miała czas to do mnie wpadnij (mile widziane obserwacje i komentarze) happyyoungw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.