9. CIASTECZKA OWSIANO-BANANOWE.





     Hej!
Dzisiaj przychodzę do Was z przepisem na pyszne bananowo-owsiane ciasteczka. Są pyszne, przepis można było znaleźć kilka tygodni temu w ulotce z biedronki. Nie trzeba mieć dużo składników, wykonanie także zajmuje mało czasu.
Z tych składników można wykonać około 10 - 20 ciasteczek owsianych, to wszystko zależy od wielkości ciasteczek.

Składniki:
  • banan - 2 szt,
  • szklanka płatków owsianych (najlepiej górskie),
  • bakalie tj. rodzynki, migdały, orzechy,
  • ćwiartka łyżeczki cynamonu,
  • kawałki gorzkiej czekolady,
  • łyżeczka miodu,
  • szczypta soli.

Przygotowanie:
Banany obierany, rozgniatamy widelcem, dodajemy resztę składników według własnego uznania, mieszamy wszystko razem. Jak już dokładnie wymieszamy składniki formujemy je w płaskie ciasteczka. Pieczemy około 15 - 25 minut (w zależności od piekarnika) w temperaturze około 180 stopni.
Smacznego! 

Robił ktoś z Was już te ciasteczka?

Co dodawaliście do nich? ;>


12 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają! Ładny blog :) Moze wspólna obserwacja? :)
    Wpadnij http://weronika-werciia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie interesuje mnie pusta wymiana obserwacji.
      Patrzę ja jakość, nie ilość.

      Usuń
  2. Ale mi zrobiłaś smaka na takie ciasteczka, muszę koniecznie wypróbować przepis! :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Takimi wlasnej roboty to mozna sie zajadac! ;) wiemy co jemy ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym sobie takie ciasteczka :)


    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oooo, może kiedyś zrobię, bo ostatnio mam fazę na pieczenie smakołyków.

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam , chyba będę musiała zrobić przekonałaś mnie ! http://gabigabrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie ciasteczka :)
    Sama od czasu do czasu takie piekę, ale z bananami jeszcze nie robiłam ;]
    Muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciasteczka wyglądają pysznie :)

    http://soblackismycolor.blogspot.com/ zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.