11. PRZEPIS NA OMLET



     Witajcie,
dawno mnie nie było na blogu, ale wracam, postaram się także regularnie dodawać wpisy na bloga.
     Dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na omlet. 

Składniki:
  • 1 jajko,
  • 2 białka,
  • 30 g płatków owsianych górskich,
  • można dodać również banana, pomidora, szczypiorek, co się tylko chce.

Przygotowanie:
Rozbijamy 1 jajko do miski, następnie oddzielamy 2 żółtka od białek, białka dodajemy do wcześniej rozbitego jajka. Ubijamy jajka. Następnie dodajemy do jajek płatki owsiane, i resztę składników, po czym dokładnie mieszamy. Patelnie rozgrzewamy. Dajemy niewielką ilość oliwy, oleju rzepakowego i smarujemy patelnię, aby omlet nie przyległ nam do patelni. Wlewamy masę na patelnię i smażymy do momentu, aż omlet stanie się jasno brązowy. Możemy przewrócić na drugą stronę, ale nie musimy.
Smacznego!

Próbował ktoś z Was ten omlet?

16 komentarzy:

  1. Omlety są świetną alternatywą dla tradycyjnych naleśnikow ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno spróbuje tego przepisu, gdyż nigdy nie jadłam omleta a chciałaby spróbować;-) Pozdrawiam, Julia http://style-person.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wykorzystam ten przepis, już sobie go zapisuję. Uwielbiam wszelkie omlety.

    OdpowiedzUsuń
  4. swego czasu jadłam sporo omletów..

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga :)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że bardzo dawno nie jadłam omleta i chętnie wypróbuję Twój przepis! Może pokombinuję z dodatkami, bo lubię gdy jest duuużo warzyw <3

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba kilka lat już nie jadłam omletu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tak dawno jadłam taki omlet. Uwielbiam go, przedewszystkim jest zdrowy!
    Super, że dajesz wskazówki odnośnie zdrowego trybu życia :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog i świetne przepisy! Będę wpadać tu częściej :)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przepis a omlet wyszedł pyszny <3 http://spelniajxxmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przepis, jutro robię na śniadanie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. http://beautyindropswater.blogspot.com
    Obs za obs ? Jeśli tak napisz mi w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O z chęcią jutro na śniadanko przygotuję sobie takiego omlecika:))
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam omlety, moim zdaniem są przepyszne :)
    Obserwujemy? Jeśli tak, to zacznij i napisz u mnie :* Odwdzięczę się
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC :)
    To dla mnie bardzo ważne, ponieważ to moja pierwsza współpraca i bardzo mi na niej zależy, więc byłoby mi bardzo miło :)
    Zapraszam i zachęcam do komentowania nowego posta
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam omlety, są przepyszne i naprawdę zajmują mało czasu, do tego są zdrowe i pożywne i można się nimi najeść, polecam każdemu :)
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłych i słonecznych wakacji ;*
    Zapraszam także do siebie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam omlety.. A kto ich nie lubi?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.