13. OWSIANKA - DLACZEGO WARTO JĄ JEŚĆ?



     Ostatnio coraz więcej osób sięga po owsiankę. Płatki owsiane są bardzo zdrowe, szczególnie dla osób, które chcą schudnąć, ćwiczyć oraz zdrowo się odżywiać. W dzisiejszym poście dowiecie się o zaletach płatków owsianych.

     1.  Obniżają poziom cholesterolu.
     Płatki owsiane obniżają poziom cholesterolu, więc osoby z wysokim cholesterolem powinny sięgać po płatki owsiane codziennie. Poziom cholesterolu pomaga obniżyć błonnik, który jest zawarty w płatkach owsianych.

     2. Owsianka jest łatwa i szybka w przygotowaniu.
     Do przygotowania owsianki potrzebujemy kilku minut, a także nie potrzebujemy tak dużo składników. Wystarczy tylko mleka, bądź trochę wody oraz owoce, rodzynki, orzechy, co tylko chcesz!

     3. Pomaga obniżyć wysokie ciśnienie krwi.
     Przez dużą ilość błonnika zawartego w owsiance, pomaga obniżyć ciśnienie krwi, tak samo jak i obniża poziom cholesterolu.

     4. Zawiera wiele witamin, minerałów i przeciwutleniaczy.
     Owsianka jest bardzo bogato wzbogacona w witaminy, minerały i przeciwutleniacze. Jest bardzo dobrym źródłem błonnika, węglowodanów złożonych oraz żelaza. W owsiance można znaleźć między innym takie witaminy jak: B6, B1, E i PP, a także mikroelementy: potas, wapń, jod, selen, magnez, fosfor, krzem, cynk, mangan.

     5. Łatwo ją zdobyć.
     Płatki owsiane są w każdym większym i mniejszym sklepie, można je zdobyć niezwykle łatwo. A co najważniejsze kosztują kilka złotych.
   

Myślę, że te kilka argumentów wystarczą, aby przekonać chociaż jedną osobę do tego, aby po ni sięgnąć.

Lubicie owsiankę?
Co najchętniej do niej dodajecie?

32 komentarze:

  1. Wygląda to cudownie :) zapraszam www.kammad11.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio tylko mleko szczypta soli i cukru taka mi teraz najbardziej smakuje:-)mam przesyt bakalii i owoców

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię owsiankę! Pyszne i pożywne śniadanie ;)

    kicuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam owsiankę i uważam, że to jedno z lepszych śniadań ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba muszę zacząć jeść owsiankę, bo widzę, że warto!
    thekisho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubie owsiankę :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam owsiankę z owocami :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki ! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda świetnie i oczywiście zachęca :l
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam owsianki! Od wakacji jednak przestałam je jeść i zacznę znów jak mi się semestr zacznie ;) Uwielbiam je szczególnie przez cenę :D

    Pozdrawiam, Oszczednastudentka.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo uwielbiam owsiankę, ja dodaję suszone owoce jakie tylko mam :) bardzo mi się tu podoba i zostanę na dłużej. Wezmę się za czytanie poprzednich notek bo warto :))
    Pozdrawiam :>
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie mogę się do owsianki przekonać:( Zapraszam na nowy post-> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedys aż mnie odrzucało na widok owsianki, a teraz mogłabym zajadać cały czas ;)

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubie owsianke :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Perfect photos and really nice blog I love it! Keep going!
    ♥ Follow for follow? Let me know, I always follow back! ♥

    Izabella | Môj BLOG /klik/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przejrzałam kilka postów wstecz i bardzo podoba mi się Twój styl pisania, a przede wszystkim wygląd bloga, na który od razu zwracamy uwagę po wejściu ;)
    Piszesz ciekawie, posty są przejrzyste, uporządkowane, jednym słowem - naprawdę świetny blog!
    Zaciekawił mnie może też z tego względu, że od tygodnia zaczęłam naprawdę sporo ćwiczyć (co prawda mam dużo ruchu, jednak postanowiłam jeszcze trochę sobie "dołożyć") i interesują mnie tematy "fit" ;)
    Jutro na śniadanie mam zaplanowaną właśnie owsiankę i byłam ciekawa, jakie ona dobroci posiada.
    Pozdrawiam, zapraszam na mój najnowszy post - stylowka4u.blogspot.com
    +blog oczywiście dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja akurat za nią nie przepadam. :)


    Ja już obserwuję, mam nadzieję, że się odwdzięczysz! ^^
    Mój blog, zapraszam!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię owsiankę. Najlepiej w wersji "sałatka piękności" - z tartym jabłkiem, orzechami i odrobiną dżemu (najchętniej domowej roboty). A czasem robię wersję na ciepło z mieszanką suszonych owoców (np. morele, śliwki, rodzynki) i ewentualnie bananem.

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post! zostaję regularną czytelniczką;*
    dopiero zaczynam, ale zapraszam do mnie: moon-quotes.blogspot.com
    +dodaję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. kurcze bardzo przydatne informacje
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ja ostatnimi czasy bardzo pokochałam owsiankę! w sumie to jem ja i z jagodami i z malinami i z bananem, praktycznie ze wszystkimi owocami, zawsze dosypuje jeszcze jakies rodzynki czy orzechy i jest pyszne! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczególnie od czasu, kiedy zaczęłam ćwiczyć regularnie po nią sięgam. Najczęściej jem z jogurtem naturalnym i bananem lub borówkami ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przepadam za owsianką :/ ale te owocki to bym zjadła ! :P
    Zapraszam także do mnie ! :) Klik :P

    OdpowiedzUsuń
  23. w ciągu roku szkolnego owsianka to moje prawie codzienne śniadanie. Przyznaję bardzo zdrowa i daje mega kopa z rana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. owsianka to nie jest coś co uwielbiam, ale jak wiadomo jest bardzo zdrowa i szybka w przygotowaniu :)

    Zapraszam na mojego bloga: https://qlturalnie.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piszesz o moim śniadaniu? ;-) Dodaję jeszcze różne owoce, otręby, ziarna słonecznika - i jest pycha! Pozdrawiam i do przeczytania ;-) http://wielopokoleniowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam owsiankę :D
    zapraszam na jej bloga ----> http://martysiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny blog, pomocne porady :)

    http://mrsxbloom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowny blog, śliczne zdjecia, mam prosbe poklikasz mi w linki w najnowszym poscie? bardzo o to prosze to tylko chwila :)
    i może wspólna obserwacja? jezeli tak to zaobserwuj i daj znac w komentarzu a od razu sie odwdziecze
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja uwielbiam owsiankę i mogłabym ją jeść codziennie!
    Z owocami, z miodem, z sokiem... To w sumie obojętne! Tak czy siak jest pyszna

    optimistic--soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie jadam owsianki, jakoś nie mogę się do niej przekonać.

    Happiness Blog

    OdpowiedzUsuń
  31. nie jest to moje ulubione śniadanie, ale często jem płatki kiedy mam ochotę na mleko albo nie mam czasu na robienie niczego innego ;) ale zawsze dorzucam jakieś inne płatki poza owsianymi i koniecznie bakalie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.