17. PRZYSIADY.


  

     Dzisiejszy post zostanie poświęcony na temat przysiadów. Do przysiadów nie jest potrzebny żaden sprzęt, a efekty widać już po kilku tygodniach robienia regularnych przysiadów. Przysiady angażują takie partie ciała jak: mięśnie pośladków, mięśnie ud, łydek, a także mięśnie brzucha. Dzięki przysiadom można również spalić wiele kalorii. 

     DLACZEGO WARTO ROBIĆ PRZYSIADY?
Podczas robienia przysiadów pobudzamy całe ciało, szczególnie jeśli robimy przysiady pełne, tzn pod kątem 90 stopni. Im większy przysiad tym więcej mięśni zostaje pobudzonych.

     CO DAJE NAM ROBIENIE PRZYSIADÓW?
Przysiady poprawiają jędrność pośladków, wyszczuplają uda, a także kształtują mięśnie brzucha. Możemy także wzmocnić mięśnie pleców, poprawia ruchomość stawów, zwiększa gęstość kości, a także wykształca równowagę.

     JAK PRAWIDŁOWO WYKONYWAĆ PRZYSIADY?
Robienie przysiadów nie jest trudne, ale źle wykonywane przysiady nie dadzą efektów. Przysiady należy wykonywać mniej więcej w ten sposób: nogi muszą być w niewielkim rozkroku, stopy muszą znajdować się na podłożu, nie odrywamy pięt, ani palców, wciągamy brzuch, prostujemy plecy, głowę pozostawiamy cały czas prostą. Pośladki wysuwamy w tył, kolana nie mogą wychodzić poza palce, Kąt pomiędzy udem a podudziem powinien wynosić 90 stopni. 

     W JAKI SPOSÓB MOŻNA UROZMAICIĆ SOBIE PRZYSIADY?
Przysiady można sobie także urozmaicić, można do nich dodać hantle, bądź też sztangę. Dzięki temu dodatkowo pracują mięśnie ramion. Do przysiadów można również zakupić sobie specjalne deski, bądź też platformy. Można również zakupić zwykłą matę, aby podłoże było miękkie. Dodatkowo można zakupić sobie także specjalnie sportowe ubrania. 

     KTO NIE POWINIEN ROBIĆ PRZYSIADÓW?
Wiadomo jak każde ćwiczenia tak i przysiady nie są przeznaczone dla wszystkich osób. Nie powinno się robić zbyt dużej ilości przysiadów naraz. Najlepiej zacząć od kilku i z każdym dniem zwiększać ich ilość o kilka. Przysiadów nie powinny wykonywać osoby, które chorują na stawy, zbyt duża ich ilość może pogorszyć stan stawów i powodować ich ból. Warto czasem iść po poradę do lekarza, który doradzi czy można robić przysiady czy też lepiej je sobie odpuścić.

     30 DNIOWY PLAN TRENINGOWY!
Najlepszym sposobem jest 30-dniowy plan treningowy, gdzie z każdym dniem zwiększana jest ich ilość, są również dni wolne na regeneracje mięśni. Najlepiej przed rozpoczęciem wyzwania zmierzyć sobie pupę, a także zrobić zdjęcie, i po 30 dniach robienia przysiadów zrobić to samo, zobaczycie, że efekty są świetne, będziecie pozytywnie zaskoczone! Poniżej przedstawię plan treningowy, który sama stworzyłam i go polecam, sama po sobie, a także linka do wydarzenia na facebooku, wystarczy kliknąć w link poniżej.


Robicie przysiady?
Lubicie je wykonywać?
Po jakim czasie widzieliście pierwsze efekty?

30 komentarzy:

  1. Ojj zaczynam od jutra ^^ Już nie mogę się doczekać efektów końcowych <3
    Zapraszam do mnie: oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i liczę a to samo :) http://weronikabaraniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam przysiady, doszłam do 21 dnia ale przerwalam ze względu na brak efektów i za bardzo rozbudowane uda. Teraz robie 100 przysiadów i 10 min z MelB.

    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. oj chyba też muszę zacząć robić przysiady ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne rady.
    Śmieszy mnie jak niektóre dziewczyny twierdzą, że za bardzo rozbudowały sb uda, a okazuje się, ze nawet nie miały nadwyżki...
    Mnie ciężko zmusić do sportu, ale na deskorolce uwielbiam jeździć.
    Może kiedyś jakiś post o wpływie tabletek hormonalnych na organizm kobiety? Coś o stosunku między nimi, a ,,robieniu masy"? Mogłabyś mnie poinformować wtedy? Z góry dziękuję, ale również proszę. Jeśli oczywiście zdołasz napiszesz notkę na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama robiłam przysiady, efekty są mega :D
    Zapraszam : lakierowamaniaczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście jestem ogromną fanką przysiadów, polecam! :)
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaczynam od jutra ! Takie moje postanowienie, ale jeszcze brzuszki :)
    20 brzuszków i 20 przysiadow - stopniowo jak napisałaś :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tez uwielbiam przysiady, robię juz od dłuższego czasu :) czasem dorzucam tez obciążenie, wtedy jeszcze bardziej widać efekty! przysiady polecam wszystkim którzy nie wiedzą jak zacząć przygodę z ćwiczeniami :)

    proteinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. robiłam takie wyzwanie, ale gdy je kończyłam było ponad 240 przysiadów, więc trochę inaczej proporcje rozłożone, oczywiście działa :)
    ja akurat uwielbiam robić przysiady, nie męczą mnie zbytnio a efekty murowane, wiadomo, że lepiej wykonywać także inne ćwiczenia, albo np biegać, wtedy efekty widać znacznie szybciej, chociaż po 2 tygodniach są one bardzo widoczne :)

    triviaaboutme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie robiłam, ale teraz zacznę :) zmotywowałaś :)


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Przysiady dają niesamowite efekty! Sama robiłam przez 30 dni z jakiejś apki wyzwanie ,cudownie.
    Pozdrawiam
    rozenksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię przysiady ale jednak szkodzą troszkę na stawy (z tego co wiem i czuję też po kolanach..) ;))
    Fajny blog!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. przysiady jak żadne ćwiczenie modelują nam pupsko:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie jestem w trakcie robienia wyzwania z przysiadami :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. ciężko mi zrobic pelny idealny przysiad, chyba zawsze robilam cos zle bo bolały mnie kolana. ale postaram sie znowu pocwiczyc z przysiadami :)
    easymerry(klik)

    OdpowiedzUsuń
  17. zachęciłaś mnie i chyba sobie porobię :D

    Jeśli zaobserwujesz - poinformuj mnie o tym, a na pewno się odwdzięczę :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Znielubiłam robienie przysiadów kiedy się dowiedziałam, że robie je źle bo najlepsze efekty są wtedy gdy nasze kolana nie przekraczają lini stóp i jak tak próbowałam to czułam jak wszytko pracuje i na tym skończyłam, ale warto powrócić przysiady naprawdę dużo dają :)

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś robiłam przysiady, ale... przestałam :P Chyba muszę wrócić do nich ;) Ciekawie piszesz, chętnie poczytam więcej.

    Zapraszam na www.pobojowiskowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja robie od dawna tylko co jakiś czas urywam :( ale znów zaczęłam Xd

    Disney-cos-wiecej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Motywujesz :) Aż mam ochotę zacząć ćwiczyć! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przysiady są chyba moimi ulubionymi ćwiczeniami. Wiele razy słyszałam, że dają wielkie efekty:)
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Poobserwowane. Super blog ;)
    Zapraszam do sprawdzenia mojego bloga KLIK
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Robilam przysiady i potwierdzam efekty są!W końcu spodnie nie wisza mi na tylku.Gdyby nie kolana nadal bym kontynuowała ;)
    stylizacje-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobry post i ciekawy blog, dodaje do obserwujących :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania.
    littlejewel97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazwyczaj unikałam przysiadów . Uważam, że to nie dla mnie, ale może spróbuje :)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. kiedyś sporo ćwiczyłam, później przestałam, ale jak dziś zobaczyłam Twojego bloga to chętnie wrócę do ćwiczeń i zdrowego jedzenia :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/09/zegnam-i-witam.html

    OdpowiedzUsuń
  28. dużo ciekawych informacji można na twoim blogu wyczytać, będę zaglądać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystko świetnie opisane i wyjaśnione. Zgadzam się z cała Twoją teorią :) Przysiady to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń na nogi, a po dordze wzmacniając też inne partie. Warto je robić ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.