19. SMOOTHIE - PRZEPISY


  

     W dzisiejszym poście przygotowałam dla Was kilka przepisów na przepyszne smoothie, które jest idealne do picia w okresie letnim, ale nie tylko. Smoothie można bardzo łatwo zrobić, bo wystarczy zmieszać kilka owoców razem i zblenderować. Pewnie większość z Was chociaż raz miała przyjemność pić smoothie.

     1. Smoothie bananowe.
Składniki:
- banan,
- garść płatków owsianych,
- 150 g jogurtu naturalnego,
- szczypta cynamonu.
Przygotowanie:
Banana kroimy w plasterki, do blendera dodajemy płatki owsiane, banana, jogurt oraz cynamon. Całość mieszamy w blenderze. Możemy go także udekorować bananem.

     2. Smoothie truskawkowe.
Składniki:
- 300 ml mleka,
- 2 garście truskawek,
- łyżeczka miodu,
- 2 łyżki płatków owsianych,
- kilka listków mięty.
Przygotowanie:
Płatki owsiane gotujemy kilka minut z mlekiem, aby zmiękły. Garść truskawek blenderujemy z łyżeczką miodu, po czym chwilę odstawiamy. Do ugotowanych i przestudzonych płatków dodajemy garść truskawek. Miksujemy na gładką masę. Wlewamy do szklanki, po czym dolewamy wcześniej zblenderowane truskawki z miodem. Możemy także udekorować smoothie listkami mięty.

     3. Smoothie ananasowe z awokado.
Składniki:
- świeży ananas,
- awokado,
- 1/2 szklanki świeżej mięty,
- 150 g świeżego szpinaku,
- 400 ml soku pomarańczowej,
- 10 kostek.
Przygotowanie:
Ananasa obieramy, pozbawiamy twardego środka, kroimy na drobne części, a następnie wrzucamy do blendera. Awokado obieramy i usuwamy pestkę. Kroimy w kawałki i dodajemy do ananasa. Do owoców dodajemy szpinak, mięte oraz sok pomarańczowy i kostki lodu. Całość blenderujemy, aż zgęstnieje. Smoothie dekorujemy listkami mięty.

     4. Smoothie brzoskwiniowo - marchewkowy.
Składniki:
- 2 marchewki,
- 2 brzoskwinie,
- 3 jabłka,
- 150 ml mleka,
- 150 ml jogurtu naturalnego.
Przygotowanie:
Owoce i warzywa obieramy, Wszystkie składniki kroimy w drobne kawałki i wkładamy do blendera. Miksujemy dodając mleko i jogurt naturalny.

     5. Smoothie z mango i ogórka.
Składniki:
- 2 ogórki szklarniane,
- 1 mango,
- 1 szklanka soku pomarańczowego,
- plasterek ogórka,
- listki mięty.
Przygotowanie:
Do blendera wkładamy obranego ogórka i mango. Dodajemy sok z pomarańczy. Dokładnie miksujemy na aksamitny napój.

     6. Smoothie z jarmużem, bananem i kiwi.
Składniki:
- 3 liście jarmużu,
- banan,
- kiwi,
- 1/2 szklanki soku z winogron lub jabłkowego,
- 1/2 szklanki mleka kokosowego,
- 1 łyżka soku z limonki lub cytryny.
Przygotowanie:
Jarmuż opłukać i włożyć do blendera. Dodać pokrojonego banana, obrane kiwi, sok z winogron, mleko kokosowe oraz sok z limonki. Dokładnie zmiksować i gotowe.

Lubicie smoothie?
Macie jakiś sprawdzony przepis?

38 komentarzy:

  1. Ja pije coś podobnego ale to bardziej takie "jogurty" do picia ;) Zapewne skorzystam z przepisów jak najdzie mnie ochota na cos słodkiego ;) Truskawkowe wygląda zachęcająco :D (Po przepisie xd)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne przepisy. W smoothie jest to fajne, że można zrobić z czym się tylko chce i zawsze będzie świetnie smakować :)!
    Pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne przepisy:)
    http://fancystylebymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam smoothie, nie tylko ze względu na smak, ale to, że można je zrobić z każdych owoców :)
    Osobiście polecam połączenie arbuza i mięty, na gorące dni idealne :)

    http://nattblogx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak lubię. Ja chętnie piję połączenie banana, wody kokosowej i cytryny! :)
    Zapraszam: www.fit-healthylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniiam, uwielbiam ♥ Narobiłaś mi smaka !
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - buziaki ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ananasowe z awokado - cos cudownego. Uwielbiam. Mango z ogórkiem rowniez rewelacja ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo trafiłaś w mój gust! Dodaję sobie stronę do zakładek i na pewno wykorzystam kilka przepisów!
    A skoro już piszę - pewnie wiesz, o jakiej porze najlepiej pić smoothie? Jak uważasz? :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post już obserwuję ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie smoothie bananowe lub bananowo-truskawkowe. :)


    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post i super pomysły! :D Kocham smoothie <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. smoothie truskawkowe to coś dla mnie! uwielbiam te z Mc'Donalda ! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja uwielbiam smoothies, pije je niemal codziennie, także bardzo dziekuję za tego posta. bardzo mi pomoże i wypróbuję je na pewno

    moze wpadniesz do mnie mój blog! KILK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam robić sobie owocowe koktajle *o*

    Dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym sobie robiła takie smoothie, ale... nie mam blendera ani miksera :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam smoothie, moj ulubiony to gruszka- ogórek- kiwi-mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio piłam jakiś smoothie z owoców leśnych, ale nie pamiętam dokładnie z jakich owoców. Był lekko kwaśny, ale wciąż dało się czuć słodycz, pychota. <3

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  18. nice post, kisses! :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. miło znaleźć tyle przepisów na smoothie w jednym miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę kiedyś zrobić jeden z tych pysznych smoothie! w końcu znalazłam taki blog o zdrowym odżywianiu i ćwiczeniach! ;*
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Smothie bananowe lub truskawkowe! Mniam! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam smoothie :)
    ja polecam bananowe, truskawkowe i banan-awokado-mleko to życie haha :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mmm jakie pyszne!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Smoothie ananas + awokado jest przepyszne!!<3 Uwielbiam!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Polecam smootkie z mango i ogórka, jest pyszne i naprawdę orzeźwiające :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim ulubionym jest truskawkowy. Uwielbiam go, jest bardzo orzeźwiający ale też słodziutki :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przydatne przepisy:) Skorzystam z każdego;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam pić wszelkiego rodzaju koktajle :) Jednym z moich ulubionych jest po prostu zmiksowany arbuz.

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  29. Smoothie to moja miłość od dnia, kiedy pojęłam, że można miksować owoce. Każda wersja tego smakołyku będzie dobra, zarówno ta z milionem dodatków, jak i same zblendowane truskawki, czy banany :)
    A przepisy super, z pewnością wykorzystam ten z mango!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja uwielbiam smoothies a szczególnie te z mrożonych owoców! Nigdy nie piłam anasowego. Ciekawy pomysł :).http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Idealny pomysł na śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczny post :) zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    http://jestesbochcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Rany boskie ... zagłębiam się w świat przepisów i nieba kulinarnego. Mniam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.