20. KERATIN -MASKA DO WŁOSÓW.


  

     Dzisiaj odejdę nieco od tematyki fit i zdrowego odżywiania i zagłębie się w recenzje maseczki do włosów Keratin z firmy Kallos do włosów suchych, łamiących się oraz włosom poddawanym zabiegom kosmetycznym.
Maska kosztuje 9,99 w sklepie Hebe, zawiera 1000 ml, więc starcza na bardzo długo. Cena do takiej pojemności również jest adekwatna, nawet jakby była nieco droższa i tak bym po nią sięgnęła.

     Skład:
Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolized Milk Protein, Hydrolized Keratin, Cyclopentasilioxane, Dimenthiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone



     Plusy:
+ piękny zapach,
+ nie trzeba trzymać jej długo na włosach wystarczy trzymać ją tylko godzinę,
+ nie puszy włosów,
+ nie obciąża włosów,
+ włosy dzięki masce są miękkie,
+ włosy fajnie się rozczesują,
+ duża pojemność,
+ mały koszt,
+ dzięki masce włosy ładnie błyszczą,
+ wygodne opakowanie,


     Minusy:
- dostępność, do tej pory widziałam go tylko w hebe i sklepie osiedlowym, a nie każdy ma do tych sklepów dostęp,
- jest ciężka do spłukania,

     Jak widzicie więcej jest plusów niż minusów tej maseczki, używam jej od ponad miesiąca i jestem w niego mega zadowolona! Szczerze ją polecam :)

Używaliście kiedykolwiek tej maseczki?
Co o niej myślicie?

41 komentarzy:

  1. Uwielbiam te odżywki :)
    Zapraszam http://iloveemylife.blogspot.com/2015/09/super-girl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona<3
    Mam prośbę mogłabyś kliknąć w jeden link http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/09/witajcie-dzisiaj-przygotowaam-dla-was.html ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zastanawiałam się nad nią kilka razy, może w końcu ją przygarnę;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą maskę i bardzo ją lubię ;-) ostatnio kupiłam wersje cherry i pięknie pachnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam produkty tej firmy,mam jedna maske a następnym razem kupie właśnie ta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poszukuje właśnie jakiejś sprawdzonej i poleconej maski, wypróbuje na pewno. Bardzo przydatny post :)

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy post, niestety nigdy nie mialam okazji sprobowac tej maseczki, ale widze ze ma duzo zalet takze czemu nie! :)

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest to jedna z moich ulubionych wersji Kallosa;) Zostaję na dłużej;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam, ale niestety Kallosy u mnie szału nie robią :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. planowałam ją kupić, teraz ją na 100 % zakupię :P



    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Masek do włosów nigdy za wiele więc może i ta trafi w moje ręce :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam, żadnych masek.. może kiedyś ją kupie jako pierwszą ;)
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam te maski z Hebe. Faktycznie, tylko tam je widziałam (i kupuję). Mam taką hmm... turkusowo-niebieską wersję najbardziej mi odpowiada. Ale nie zauwazylam by sie ciezko zmywaly :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety ja nie polecam produktow tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie wypróbuję!
    świetna recenzja :)


    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Zastanawiałam się już nad nią.

    Zapraszam serdecznie na mojego niedawno założonego blogaska graficznego. Z góry dziękuję. Mam nadzieje, że moje prace Ci się spodobają i może pozostawisz po sobie komentarz, opinie? :)
    http://only-4-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Taką odżywkę stosujemy u nas w salonie fryzjerskim :) Jest naprawdę świetna! :)

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. awesome post and blog:) kisses!

    http://www.itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam, ale być może zacznę ;)

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ją, dostałam ją na urodziny(w lutym) od cioci fryzjerki i do tej pory zużyłam 1/4 całego produktu (myję włosy codziennie). Jest super! Kiedyś wstydziłam się moich włosów, ponieważ były zniszczone a teraz codziennie chodzę w rozpuszczonych :)
    beautifulsees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydałaby mi się, jednak tego sklepu w najbliższej okolicy nie mamy :/
    Pozdrawiam, Cami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie przepadam za maskami do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam z tej serii także maskę Pro-Tox którą można znaleźć u mnie na blogu, ALGAE- również mam na blogu. Pod względem zapachowym i skutecznym są dobre też Cherry i Multiwitamina. Każdy znajdzie coś dla siebie. Zgadzam się z Tobą że ciężko się Ja splukuje ale ma fantastyczne działanie i nigdy na nich się nie zawiodlam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie używałam jeszcze taki odżywek. :) Ogólnie nie przepadam za takimi rzeczami, chociaż wiem, że od czasu do czasu powinnam trochę naprawić swoje włosy.
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam maskę z tej firmy, tyle ze mleczną :) Powoli się kończy więc teraz na pewno pokuszę się na tą :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba muszę się zaopatrzyć w tę maskę :)
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety nie miałam okazji jej używać :)
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam na oku jedną maskę "Kallosa", mianowicie "Banana" - miałam okazję jej używać i wiem, że jest świetna :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie używałam, ale cena powala! nie wiedziałam, że można dostać tego typu produkt w tak niskiej cenie :)
    wypróbuję c:

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Próbowałam i nawet przypadła mi ona do gustu :) ja zamawiałam przez internet, nawet nie wiedziałam, że w sklepach też są dostępne. Włosy po niej są baaardzo gładkie i miłe w dotyku. Ale jest to niestety efekt tylko po zastosowaniu maski, przynajmniej na moich włosach, nie zauważyłam jakieś znaczącej poprawy kondycji moich włosów po regularnym stosowaniu, ale w każdym razie na pewno warto wypróbować :)

    Pozdrawiam, http://byperfect.pinger.pl/

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie jestem miłośniczką masek do włosów, ale ta Twoja zapowiada się całkiem fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy post!!
    http://ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. mam i zgadzam się z minusem spłukiwania. mi to zajmuje chyba z 5 minut, takie dokładnie zmycie..

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jestem zadowolona mimo tych minusów. Zawsze można zamówić przez internet. Aktualnie używam Multivitaminy z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog świetne zdj Pozdrawiam Izuś :D

    OdpowiedzUsuń
  37. uwielbiam tą odzywke...teraz poluje na wersje botox... uzywałam ampułek i były swietne, szampon równiez ok.. ;)zapraszamy do nas

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.