25. APLIKACJE DO ĆWICZEŃ.


  

     Aplikacje fitness są doskonałe dla osób, które ćwiczą w domu. Pomagają monitorować parametry naszego organizmu w trakcie ćwiczeń. Dzięki remu dowiemy się ile kalorii straciliśmy w ciągu wysiłku fizycznego. W poście pokażę najlepsze aplikacje, które są dostępne na androidy. Pod nazwą i krótkim opisem ze sklepu google dodaję także linki do aplikacji.

     1. Workout Trainer.
Jest jedną z najlepszych aplikacji fitnessowych. Są w niej zawarte setki programów treningowych. Trenerzy nie tylko instruują, ale także motywuję do ćwiczeń. Można wybrać cel jaki się wyznaczyło, czy się chce stracić na wadze, czy też poprawić swój czas w bieganiu. Aplikacja może być darmowa, ale także można wykupić premium przez co można odblokować funkcje premium.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skimble.workouts&hl=pl)

     2. Aerobiczna szóstka Weidera A6W.
Aplikacja zawiera harmonogram ćwiczeń mięśni brzucha do wykonania w trakcie 42 dni - znany jako Aerobiczna Szóstka Weidera. Wszystko co musisz zrobić, to wykonać codziennie 6 ćwiczeń o określonej liczbie powtórzeń. Zapomnij o tradycyjnych brzuszkach, pompkach, przysiadach itp. Ta aplikacja nie powinna być wykorzystywana jako osobisty trener. Przed rozpoczęciem treningu należy zwrócić się do instruktora fitness o pomoc jak należy prawidłowo wykonać każde ćwiczenie. Podczas treningu zobaczysz jakie ćwiczenia obecnie wykonujesz, liczbę serii, ćwiczeń oraz powtórzeń. Aplikacja zawiera opis każdego z ćwiczeń w celu przypomnienia jak powinno się je wykonywać. Uwaga. Jeśli masz problemy z nadwagą możesz nie zauważyć efektów tych ćwiczeń (płaski brzuch). Ten trening nie jest przeznaczony do spalania tkanki tłuszczowej tylko do uzyskania płaskiego, umięśnionego brzucha. Jeśli chcesz spalić tłuszcz skorzystaj z pomocy aplikacji Caynax HIIT do treningów interwałowych takich jak Tabata i Fartlek.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.caynax.a6w&hl=pl)

     3. 7-minutowe ćwiczenia.
Niniejsza aplikacja z siedmiominutowymi ćwiczeniami oparta jest na HICT (intensywny trening kondycyjny, ang. high intensity circuit training), który został potwierdzony jako najbardziej „bezpieczny, skuteczny i wydajny” sposób na poprawę sprawności mięśni i oddechowej. Wypróbuj siedmiominutowe ćwiczenia i popraw swoją kondycję.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.popularapp.sevenmins&hl=pl)

     4. Trening pośladków.
Nigdy nie ufaj tym, którzy zapewniają Cię, że osiągniesz gwarantowane wyniki ćwiczeń, ponieważ nikt oprócz Ciebie samego nie może tego osiągnąć; elementami podstawowymi dla sukcesu realizowanego programu ćwiczeń są: chęć i wytrwałość. Treść naszych ćwiczeń gwarantuje Ci profesjonalizm i pasję, jakie towarzyszyły nam podczas tworzenia i rozwijania tego projektu. Oferujemy Ci alternatywny, przyjemny, a także niekosztowny sposób na wykonywanie ćwiczeń gdzie, jak i kiedy chcesz, a tym samym odpowiedni dla pokonania monotonii ćwiczeń zbyt utartych, z zapewnieniem jednak wysokiego profesjonalnego poziomu.
(https://play.google.com/store/apps/details?id=net.p4p.buttocks&hl=pl)

     5. HIIT - trening interwałowy.
Caynax HIIT - Trening interwałowy o wysokiej intensywności Czy kiedykolwiek chciałeś spalić tkankę tłuszczową i uzyskać płaski brzuch? Sprawdź trening interwałowy i spal zbędny tłuszcz a następnie skorzystaj z treningu Aerobiczna Szóstka Weidera (Caynax A6W) i uzyskaj płaski brzuch. Trening interwałowy o wysokiej intensywności(HIIT) jest formą strategii treningu fizycznego polegającej na przeplataniu krótkich okresów bardzo intensywnego wysiłku krótkimi okresami umiarkowanego wysiłku. Typowy czas trwania całego treningu HIIT wynosi od kilkunastu do dwudziestu minut. Zwykle nie przekracza jednak 25 minut. Na trening HIIT składają się naprzemienne okresy wysoko i średnio intensywnych, zazwyczaj krótkich przedziałów ćwiczeń. Dobrane ćwiczenie może być dowolne, ponieważ najistotniejsza jest intensywność jego wykonywania a nie samo ćwiczenie. Najczęściej spotykanymi rodzajami ćwiczeń w treningu HIIT są te, które tradycyjnie wykonywane są jako aerobowe: - bieg - jazda na rowerze/rowerze stacjonarnym - suche wiosła Różnica w stosunku do typowych ćwiczeń aerobowych polega przede wszystkim na intensywności. HIIT staje się bardzo popularną formą treningu nie tylko wśród sportowców, ze względu na jego korzystny wpływ na spalanie tkanki tłuszczowej. Badania pokazują, że w porównaniu do klasycznych ćwiczeń aerobowych trening interwałowy prowadzi do spalenia nawet do trzech razy większej ilości tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym o połowę mniejszym wysiłku energetycznym i ponad połowę krótszym czasie treningu. Działanie takie związane jest z utrzymującym się od kilku nawet do kilkunastu godzin po zakończeniu treningu podwyższonym metabolizmie kwasów tłuszczowych co prowadzi do zwiększonego spalania tkanki tłuszczowej nawet po zakończeniu ćwiczeń. Zjawisko takie nie występuje przy tradycyjnie nisko i średnio intensywnych ćwiczeniach aerobowych. Ze względu na intensywny charakter trening ma też korzystny wpływ na wydolność tlenową organizmu. Badania na grupie przeciętnie wytrenowanych kobiet i mężczyzn wykazały wzrost wydolności tlenowej o ponad 100% po zaledwie sześciu treningach interwałowych przeprowadzonych na przestrzeni dwóch tygodni. Z powodu intensywności ćwiczeń ten rodzaj treningu nie jest przeznaczony dla każdego. Należy skonsultować się z: - lekarzem aby ustalić czy jesteś w stanie wykonywać tego typu ćwiczenia - profesjonalnym trenerem aby ułożył dla Ciebie harmonogram ćwiczeń. Aplikację można użyć również do treningów Tabata, Fartlek, Kettlebell, skakanie na skakance, medytacja, joga oraz inne ćwiczenia fitness do których przyda Ci się minutnik (timer).
(https://play.google.com/store/apps/details?id=com.caynax.hiit&hl=pl)

Używacie którejkolwiek aplikacji?
Jaką najbardziej lubicie?

17 komentarzy:

  1. Super, że poświęciłas tyle czasu na opracowanie tylu aplikacji! Planuję od października coś zacząć robić ze sobą więc na pewno jeszcze tu wrócę i skorzystam z Twoich opinii, bo jeszcze nie spotkałam się z tak dobrym opisem poszczególnych aplikacji. Dobra robota i dzięki na przyszłość ♡

    www.vintedels.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos nie udalo mi sie skorzystac z zadnej jak dotychczas. Publikujesz rowniez posty o odzywianiu na diecie??

    Wpadnij do mnie mój blog. Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo uwielbiam się za ten post <3 szukałam takich rzeczy ostatnio , buziaki ;* http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Apkę numer 1 miałam ;) ale jednak chyba wole ćwiczyc bez niej ;) i tak juz mi weszlo w krew, wiec dodatkowej motywacji az tak nie potrzebuje ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio szukałam takich aplikacji i wreszcie znalazłam :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie posty <3
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie korzystałam z żadnej appki ale chyba wypróbuje jakąś z Twojego posta :)

    zapraszam na nowe posty -> flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post! Świetne aplikacje ;3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam dwóch aplikacji do ćwiczeń z challengami. :)

    Zapraszam do mnie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś używałam takich aplikacji :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba czas zainstalować aplikacje :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Apka od A6W jest najlepsza, piękne w niej jest to, że przypomina codziennie o treningu i mówi ile i czego trzeba zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  15. No to jest całkiem dobra aplikacja, warto mieć jakiś przypominacz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.