27. ZIELONA HERBATA - WŁAŚCIWOŚCI.


  

     Zielona herbata jest zdrowa, ma wiele własciwości, działa odchudzająco oraz usuwa toksyny z organizmu, przyśpiesza przemianę materii. Zielona herbata uspokaja i działa odprężająco. Zielona herbata pomaga też jak i szkodzi. Osoby, które mają niedokrwistość powinny unikać picia zielonej herbaty, poniewaz zielona herbata wypłukuje żelazo. Nie powinno się nią równiez popjać leków, szczególnie tych, które zawierają żelazo. Zielona herbata najlepsza jest ta liściasta. Zielona herbata zawiera wiele minerałów oraz mikroelementów. Zielona herbata minimalizuje powstawanie nowotworów, ale także można przez nią popaść w anemię. Jak sami zobaczcycie czytając plusy i minusy zielona herbata ma więcej plusów niż minusów. 

     Zalety zielonej herbaty:
- uspokaja, odpręża, a także pobudza,
- hamuje rozwój bakterii w przewodzie pokarmowym,
- obniża ciśnienie krwi, dzięki czemu zmniejsza się ryzyko wystąpienia chorób serca,
- wzmacnia naczynia krwionośne, a także przeciwdziała powstawaniu zakrzepów,
- chroni zęby przed prócnicą,
- ma wiele witamin,
- pomaga w odchudzaniu, przyśpiesza przeianę materii,
- ułatwia koncentrację,
- hamuje proces starzeniaa się skóry,
- chroni przed powstawaniem cellulitu,
- leczy cukrzycę.

     Wady zielonej herbaty:
- ryzyko anemii,
- kobiety w ciąży powinny unikać picia zielonej herbaty, bo może to źle wpłynąć na płód,
- ogranicza wchłaniane leków, szczególnie z żelazem, więc nie powinno się leków popijać zieloną herbatą,

Pijecie zieloną herbatę?
Z jakimi dodatkami lubicie najbardziej?

19 komentarzy:

  1. Ja lubię czystą, zieloną herbatę :)
    Obserwuję www.mala-sue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy post ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam dużo dobrego na temat picia zielonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię pić od czasu do czasu, ale w większych ilościach, jak na przykład podane w poprzednim poście 3 szklanki dziennie, niespecjalnie mogę, ze względu na niskie ciśnienie i niski poziom żelaza :/
    Ale oczywiście kiedy już piję to obowiązkowym dodatkiem jest cytryna - smakuje wyśmienicie! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zieloną herbatkę! Chyba sukcesem jest pić coś co ma tyle dobroci w sobie! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zieloną herbatę <3 I piję ją bez żadnych dodatków :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię za równo białą jak i zieloną herbatę :).
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię zieloną herbatę. Często kupuję brzoskwiniową ;)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog, zapraszam do mnie! http://healthyhappylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam zieloną herbatę ;)
    bardzo przyjemny blog!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię zieloną herbatę :)

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja herbaty nie piję już od prawie roku, nie używam masła do kanapek. Teraz staram się zmienić z obiadem i chleb na razowy, myślę że mi dobrze pójdzie :D hihi :)
    http://ania-grabowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam herbatę, także zieloną!
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy jeszcze nie piłam, ale chyba zacznę. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zielona to moja ulubiona ! Liściasta zielona jest najlepsza, piłam ją z wieloma dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie piję zielonej herbaty. Jednak uwielbiam zwykłą herbate z miodem <3
    Ogólnie fajny post ale na początku strasznie duzo słowa "Zielona herbata". Zapraszam na mojego bloga:
    http://pestkaa.simplesite.com/421262283

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie piję, ale chyba powinnam zacząć.
    http://lonely-girl-tay.blogspot.com/2015/10/samotna-dziewczyna.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wyobrażam sobie dnia bez szklanki zielonej herbaty, szczególnie kiedy mam chwilę dla siebie i przeglądam blogi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.