29. SMOOTHIE Z OGÓRKIEM


  

     Smoothie z ogórkiem pomaga spalić więcej kalorii, wspomaga odchudzanie. Oczyszcza organizm oraz dostarcza witaminy i minerały niezbędne do poprawnego funkcjonowania organizmu. Najlepiej smoothie pić rano na czczo przez 5 dni, później zrobić sobie przerwę co najmniej 10 dni. Przechodzimy zatem do przepisu!

     Składniki:
- natka pietruszki,
- zielony ogórek,
- cytryna,
- szklanka wody.

     Przygotowanie:
Siekamy drobno pietruszkę, obieramy ogórka i kroimy go w plasterki, wrzucamy składniki do blendera, dodając sok z cytryny i wodę. Dokładnie blenderujemy. Możemy dodać listek pietruszki do ozdoby.

Piliście kiedykolwiek smoothie z ogórkiem?
A może macie inny przepis na koktajl wraz z ogórkiem?

15 komentarzy:

  1. Wydaje się świetne!;) Ja dziś miałam z kolei na śniadanie ogórek z natką pietruszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm Może być pyszne :)
    Pozdrawiam!

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie piłam, ale właśnie staram się zmotywować do ćwiczeń i zdrowego odżywiania, więc chętnie wykorzystam przepis. :)
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Samo zdrowie i na pewno niedlugo sobie przyrzadze ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jakoś nie wypiłabym tego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy tą pietruszkę czuć? Troche mnie ona przeraża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę czuć, zależy ile jej dodasz, ja dodaje dwa listki :)

      Usuń
  7. Ładnie wygląda, ale raczej bym nie wypiła :D
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam smoothie. U mnie króluje ogórek/szpinak/banan/maślanka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To musi być pyszne :) Super blog ! Obserwuje
    ClaudetteK.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mnie zaintrygowałaś tym ogórkiem! ja na razie jestem na etapie kupowania blednera do smoothie i nie mam pojęcia na jaki się zdecydować ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam. Śliczny i bardzo kreatywny blog osoby z pasją! <3
    Zaprosiłabym Cię na swojego bloga, ale nie prowadzę bloga
    tylko instagrama na którego chciałabym Cię z miłą chęcią zaprosić! :)
    Chętnie się również odwdzięczam.
    mój ig: janaanastazja
    link: https://www.instagram.com/janaanastazja/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio robiłam podobny do tego napój. Zamiast ogórka, dodałam kiwi. Pyszne. :)

    http://meandry.blogspot.com
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.