32. CHLEBEK BANANOWY.

  


     Dzisiaj przychodzę do Was z pysznym bananowym fit chlebkiem! Nie będę zanudzać, ani przedłużać tylko do razu przechodzimy do sedna sprawy.

     Składniki:
- 3 banany
- duże jajko
- 100 g mąki pszennej
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
- cynamon
- imbir
- szczypta soli
- 2 łyżeczki miodu (niekoniecznie)
  
   Przygotowanie:
Obieramy banany, blenderujemy je wraz z jajkiem na gładką masę. Dodajemy mąkę, sodę, sól, cynamon i imbir, a także miód. Wymieszać wszystko do jednolitej masy. Ciasto przełożyć do formy i posypać cynamonem dla smaku. Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni - 40 - 60 minut, w zależności od piekarnika. Jeśli chcemy upewnić się czy chlebek jest upieczony należy włożyć do niego patyczek, np. wykałaczkę, jeśli patyczek będzie suchy, oznacza to, że chlebek jest gotowy do spożycia. Podawać z ulubionymi dodatkami. 

Robiliście kiedykolwiek chlebek bananowy?
Co dodajecie do chlebka z czym go jecie?
Smakuje Wam czy nie bardzo? 

Jaki post chcielibyście przeczytać jako następny?

46 komentarzy:

  1. Z chcęcią wybróbuję przepis :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że tytuł mnie z jednej strony zaskoczył, a z drugiej zszokował. Oczywiście musiałam zobaczyć o co chodzi z "chlebkiem bananowym". z początku myślałam, że to taka metafora, ale się myliłam.
    Urzekł mnie bardzo ten chlebek. Muszę go kiedyś zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie próbowałam, zaskoczyłaś mnie takim przepisem :) koniecznie muszę to sprawdzić
    160wkapeluszu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, ze tu trafilam, zaraz wracam na silownie i przydadza mi sie takie dawki inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy przepis..chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, cudo!:) Koniecznie muszę zrobić, tym bardziej, że podałaś bardzo szybki przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W ostatnim czasie przekonałam się do bananów, bo zawsze ich nie lubiłam więc myślę, że taki chlebek mógłby mi smakować :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam banany, aż wypróbuje ten przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Jezu, jak pysznie wyglada! I pewnie podobnie smakuje :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chętnie spróbuje.. Szkoda, że nie dałaś przepisu z tydzień temu bo banany są już zjedzone xd
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Możliwe, że niedługo go wypróbuję.
    Saludos
    Fresa

    OdpowiedzUsuń
  12. Wydaje się proste do zrobienia, więc pewnie wkrótce wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamieniłabym na mąkę żytnią lub razową.
    http://phootoandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również można, można także spróbować chlebka bananowego bez mąki, ale to w innym przepisie.

      Usuń
  14. W końcu znalazłam blog o tej tematyce co szukałam !
    Z chęcią wypróbuje przepis !

    ZAPRASZAM !! <3

    http://lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju mniaam wygląda przepysznie :)). Jeszcze nigdy takiego nie jadłam
    Aż zgłodniałam haha xd.
    Pozdrawiam:)
    Zapraszam do mnie - www.aleksandraczaja.blogspot.com - mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Potwierdzenie, że zdrowe może być smaczne :)
    Zapraszamy do nas:
    http://cieszsiechwila-ld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. chlebek bananowy brzmi pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. O mniam musze jutro wyprobowac :) Ciekawy pomysl na bloga , zostawiam obserwacje ♥ Pozdrawiam , Klaudia
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Musi być przepyszny!
    Bardzo ciekawy blog, obserwuję. C:

    ♥ Mój Blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie robiłam takiego chlebka, ale skorzystam z przepisu i spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny przepis na pewno kiedyś wypróbuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Jestem zaskoczona takim przepisem. Nigdy się z nim nie spotkałam, ale w wolnej chwili wypróbuję!

    http://fifarafu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ej no dzięki za przepis! sama chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem mamie obserwuje zajrzyj dash-aleksandre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie słyszałam o bananowym chlebku, a wydaje się prosty w wykonaniu i zapewne ciekawy w smaku. Z miłą chęcią wypróbuję ten przepis przy najbliższej okazji. :) Pozdrawiam wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Wygląda przepysznie. Muszę wypróbować kiedyś przepis ;)

    Zapraszam do siebie:

    xmeand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy przepis. Staram się zdrowo odżywiać, ale też smacznie, wiec myślę, że taki przepis jest idealny. Muszę go wypróbować i będę częściej zaglądać na bloga, dlatego obserwuje :)
    http://moja-pasja-agata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię takie proste i smakowite przepisy, muszę go wypróbować!

    OdpowiedzUsuń
  29. Skorzystam z tego przepisu. :)

    http://patrvcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie jadłam :D

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Również od czasu do czasu jem tą "przekąskę" lecz dodaję jeszcze nutelle.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jedyne co mi się nie podoba, to te ciągłe zdrabnianie i pisanie "chlebek" gdzie się tylko da. Kwestia gustu rzecz jasna. CHLEBEK może kiedyś spróbuje, ciekawa opcja, mogłaś jeszcze dodać czy Ci smakuje i jak często go robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeszcze nie próbowałam takiego chlebka, ale na pewno jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze nie próbowałam takiego chlebka, ale na pewno jest pyszny.

    OdpowiedzUsuń
  35. W końcu tematyka bloga takiej jak szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę kiedyś koniecznie spróbować, z pewnością będzie świetny ☺ Zdrowy, łatwy do zrobienia, do sprawdzenia pozostaje tylko smak. Oby tak dalej, z chęcią będę tutaj częściej zaglądać w poszukiwaniu ciekawych pomysłów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.