39. RECENZJA ŻELU POD OCZY - RIVAL DE LOOP

  

     Żel do skóry wokół oczu z ekstraktem z figi kaktusowej. Preparat nawilżający przeznaczony do pielęgnacji wyjątkowo delikatnej skóry w okolicach oczu. Dzięki połączeniu kompleksu nawilżającego z ekstraktem z figi kaktusowej bogatej w aminokwasy, minerały, mikroelementy i witaminy zapewnia długotrwały efekt nawilżenia skóry. Dodatkowo filtry UVA i UVB chronią przed skutkami starzenia spowodowanymi działaniem promieni słonecznych. (źródło: internet)

Dostępność: Rossmann
Cena: około 10 zł
Pojemność: 15 ml

ZALETY:
+ wydajny,
+ niska cena,
+ łatwa dostępność,
+ szybko się wchłania,
+ łatwy do nałożenia,
+ nie podrażnia,
+ nie wysusza,
+ nie roluje.

MINUSY:
- trudno zaaplikować wystarczającą ilość żelu,
- wylewa się z tubki,
- chwilowo nawilża.


     Mimo tego, że delikatnie nawilża lubię ten żel, chociaż zadziwiających efektów niestety nie ma. 
Ale kupiłabym go ponownie! :)

A Wy używaliście kiedykolwiek tego żelu?
Jaki żel jest Waszym ulubionym?

16 komentarzy:

  1. Nie używałam go nigdy.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuje ! :)
    sandra-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie używałam. Szczerze przyznam, że nawet o nim nie słyszałam! ;)
    Buzaiki <3, meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam jakoś takich produktów i przyznam szczerzę, że pewnie też z tego powodu o nim nie słyszałam, bo marka ogólnie jest dosyć znana ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  5. Niegdy nie używałam żadnych żelów pod oczy z racji mojego wieku :) Aczkolwiek pokaże ten produkt mojej mamie, powinien się spodobać :) Chciałam zapytać, w jakim wieku można używać tego żelu ? Jest on, np. 30+, 40+ ?
    Z góry dziękuje za odpowiedź :)

    Melulka.blogspot.com - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma określonego wieku, ja mam nieco ponad 20 lat i go normalnie używam.

      Usuń
  6. Nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie probowalam :) szkoda, ze tak krotko nawilza.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że nie widać szczególnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Rossmanie można kupić bardzo ciekawych kosmetyków za małe pieniądz. Ja nie miałam okazji używać tego żelu, jednak może się na niego skuszę ze względu na to ze nie jest drogi.
    Pozdrawiam.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie kosmetyki pod oczy nie działają. Miałam już wiele i żaden się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może nie znalazłaś tego jedynego żelu.

      Usuń
  11. Mnie ciężko dobrać krem czy też żel pod oczy, bo łatwio podrażniają mi tę okolicę :<

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy go nie używałam... w ogóle często zapominam o kremie pod oczy, ale chcę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta marka jest dosyć znana w Holandii i chyba wszystkie moje koleżanki ją znają poza mną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.