44. ODŻYWCZA MASKA DO STÓP I DŁONI Z AVONU - RECENZJA

  

     Wzbogacona parafiną i masłem shea, nawilżająca maska Avon, Planet Spa Blisfully Nourishing Nail Spa widocznie poprawia stan skóry. Nietłusta. SPOSÓB ZUŻYCIA: Wmasować obfitą ilość w skórę dłoni i/lub stóp. Włożyć nawilżające rękawiczka/skarpetki lub owinąć w ciepły ręcznik na 3-5 minut. Zmyć.

Dostępność: AVON
Cena: około 20 zł, ale trwają promocje dzięki czemu kosztuje około 10 zł
Pojemność: 125 ml

ZALETY:
+ pięknie pachnie,
+ starcza na długo,
+ niska cena,
+ wydajny,
+ wygładza skórę dłoni i stóp,
+ łatwo się wchłania,
+ nawilża dłonie,
+ dłonie nie są po niej tłuste,
+ skóra jest odżywiona.

MINUSY:
BRAK



     Nie ma minusów, ponieważ maska mi bardzo pomogła. Od kilku miesięcy borykałam się z szorstkimi dłońmi, próbowałam wiele kremów, peelingów, ale nic nie dawało efektów. 3 miesiące temu koleżanka poleciła mi tę maskę z AVON-u mówiąc, że jest świetna. Po 3 miesiącach ja chciałabym polecić ją komuś z Was!
Kupię ją zapewne ponownie jak tylko ta mi się skończy.

A Wy próbowaliście kiedykolwiek tej maski? 
Jakie macie zdanie na jej temat?

16 komentarzy:

  1. Nigdy o niej nie słyszałam :)
    Zapraszam :)
    http://my-stf.blogspot.com/2016/02/diy-notebook.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za kosmetykami tego typu z AVONU, ogólnie ostatnio tam nie kupuję ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam tej maski.
    http://kosmetycznaaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam różnego rodzaju maski lub kremy z AVONU ale tej jeszcze nie próbowałam :) Myślę że przy następnym zamówieniu się skusze !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo świetna maseczka. :) W sklepach nie ma takich dużo do wyboru :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie szukam czegoś dobrego na stopy, chętnie wypróbuję :))
    Świetna recenzja!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro brak minusów to chyba czas najwyższy bym sie wybrała w najbliższym czasie do drogerii! :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko przeglądam asortyment AVON :) Ten produkt wydaje się być super :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow brak minusów, no to to jest coś :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)
    Przy okazji odpowiadam na obserwacje :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa recenzja :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama mam tę maskę i chyba w końcu zrobię sobie moje małe domowe spa! :)))
    -----------------------------
    NEW POST!
    http://inspiracjeamelii.blogspot.com/2016/02/ulubiency-lutego.html#more

    OdpowiedzUsuń
  12. Również bardzo lubię maseczki z Avon. Moim faworytem jest czarna maseczka do twarzy. Pozdrawiam i zapraszam na laskowska-magda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.