45. FILM "LOVE, ROSIE".

  

     Witajcie dzisiaj post nieco inny niż pozostałe, ale wczoraj oglądałam świetny film i chciałabym Wam go polecić! Teraz jestem na L-4, więc mam czas na oglądanie filmów, więc pewnie jeszcze nie jeden film Wam polecę.

gatunek: komedia romantyczna
rok: 2014
reżyseria: Christian Ditter
scenariusz: Juliette Towhidi

     Film opowiada o dwójce przyjaciół dziewczynie (Rosie) oraz chłopaku (Alex), którzy od dziecka są nierozłączni, wszystko robią razem. On jest zakochany w niej, a ona w nim, nie zdając sobie jednak z tego sprawy. Planują również razem spędzić przyszłość. Alex chce studiować medycynę na Harvardzie, a Rosie chciałaby iść do szkoły hotelarskiej w Bostonie. Wszystkie plany jednak ulegają zmianie po feralnej przygodzie jaka zdarzyła się na balu maturalnym, od tego czasu przyjaciele są wiele kilometrów od siebie, układając sobie życie po swojemu z innymi osobami, czy mimo wszystko będą razem? O tym przekonacie się oglądając film!


     Film ten jest fenomenalny! Można w pewnym sensie porównać go do "Jeden dzień", różnica polega jednak na tym, że "Love, Rosie", kończy się szczęśliwie. W filmie zawarte są wątki romantyczne, jak i te zabawne, idzie się momentami również pośmiać. Bardzo podoba mi się to dopasowanie osób do granych ról, idealnie ze sobą współgrają. Nie końca jednak wiadomo co dzieje się w których latach i troszkę idzie się w tym pogubić. 
     Na szczęście film ten nie jest typowym romansem, więc nie jest zbyt słodko. Jest on trochę przewidywalny, ale mimo to byłam bardzo ciekawa końca! Film jest naturalny, ciepły, wywołuje uśmiech na twarzy.

     Jeśli ktoś nie oglądał tego filmu to gorąco polecam, ja zapewne obejrzę go nie jeden raz.

10/10

Oglądaliście ten film?
Jakie macie na jego temat?
A może znacie podobne filmy do tego?

18 komentarzy:

  1. Jeszcze tego filmu nie oglądałam, ale po twojej recenzji może się skuszę? ;)
    Obserwuję ;*
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/2016/02/werciki-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tego filmu nie oglądałam , ale bardzo chętnie bym go teraz obejrzała ��http://izblogmod.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Film oglądałam i nie spodobał mi się i go znienawidziłam, ale to przez to, że najpierw czytałam książkę- gdyby byliście odwrotnie pewnie by mi się spodobał. W książce wszytsko jest inne- przede wszystkim Brian nigdy nie zrobił takich okropnych rzeczy jak w filmie, w filmie pozamieniali charaktery postaci jak i same postacie. Zachęcam cię do przeczytania książki, bo jeg ona napisana w formie zbioru liścików, sms'ów, maili i wiadomości z chatu pomiędzy Rosie a Alexem oraz miedzy innymi osobami. Na pewno się nie zawiedziesz książką ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :D oddajmimojeciastko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjaźń między chłopakiem a dziewczyną bardzo szybko i niepostrzeżenie może przerodzić się w miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tam, to co ze przewidywalny :) zawsze fajnie sobie obejrzec ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam tego filmu, jednak bardzo dużo pozytywnych opini na temat niego słyszałam. Dziękuję, własnie mam seans filmowy na tą noc hahaa :)
    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam filmy kończące się happyendem :) słyszałam wiele razy o tym filmie, jednak jeszcze nigdy nie oglądałam, chyba się skuszę :)
    jamaicantrip97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wolę gdy filmy mają smutne zakończenie (no wiem, może to nie jest normalne heheh), ale mimo wszystko skusze się na obejrzenie tego :) Wydaje się ciekawy.

    Zapraszam do mnie:
    ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie oglądałam tego filmu, zresztą rzadko oglądam filmy. Książkę chętnie przeczytam, po komentarzach widzę że będzie ciekawie ^^
    Tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten film! Sam jak zawsze cudownie sprawdził się w swojej roli. Lily tak samo. Oglądałam już co najmniej 5 razy i na pewno jeszcze kiedyś obejrzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tym filmie, ale jak tylko znajdę czas to z chęcią go obejrzę :)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie oglądałam tego filmu ale słyszałam,że jest fajny :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://oliwia-rybczy.blogspot.com/2016/03/droga-na-szczyt.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo przyjemny film aczkolwiek książka podobno zupełnie inna i o wiele lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie zabieram się za OGLĄDANIE ! Zapraszam do mnie
    http://swiat-mojmaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się, świetny film. Byłam na tym w kinie z koleżanką :D Nie żałowałyśmy :P
    http://palola-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog, większość wpisów co prawda nie dla mnie, ale akurat recenzja mi się spodobała i na pewno obejrzę ten film.
    Ogólnie, blog przyjemny dla oka. ;)
    Powodzenia !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam już dwa razy:) Bardzo przyjemny, ciepły film. I mówi wiele o życiu - brak komunikacji często jest powodem wielkich nieporozumień, które można by przecież tak łatwo wyjaśnić...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.