46. RAFAELLO Z KASZY JAGLANEJ.

  

     Witajcie, dawno nie było żadnego zdrowego, fit przepisu, a więc dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować pyszne zdrowe rafaello z kaszy jaglanej! Dawniej robiłam i akurat teraz mi się o nim przypomniało, więc chciałabym podzielić się z Wami tym przepisem, aby dłużej nie przeciągać, zapraszam do przepisu. Przepis ten jest na 20 kuleczek.

Składniki:
  • 50 g kaszy jaglanej,
  • 300 ml mleka,
  • 1 łyżka miodu,
  • 1 łyżka masła,
  • 100 g wiórek kokosowych,
  • 20 całych migdałów,
  • można dodać troszkę wanilii do smaku.
Przygotowanie:
Kaszę jaglaną prażymy na suchej patelni. Jak już ją dobrze wyprażymy wkładamy do garnka, zalewamy mlekiem oraz dodajemy wanilię, całość przykrywamy i gotujemy z 15-20 minut. Następnie na patelni prażymy część wiórków kokosowych. Kiedy kasza jaglana się ugotuje dodajemy masło, miód, uprażone wiórki. Wszystko dokładnie mieszamy. Bierzemy niewielką ilość kaszy jaglanej, do środka dajemy jeden migdał i formujemy kuleczkę, po czym obtaczamy kulkę w nieprażonych wiórkach kokosowych. Pozostałe formujemy w ten sam sposób. 
Kiedy kulki będą już uformowane, wstawiamy je na godzinę do lodówki. 

Robił ktoś z Was kulki z kaszy jaglanej?
A może Wy robicie je w inny sposób, jaki?

40 komentarzy:

  1. Fajne, może kiedys spróbuję zrobić :)


    miłoby było gdybyś wpadła do mnie ---> nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to smacznie wyglada :3 napewno sie kiedyś skuszę na zrobienie tych pyszności :3
    Obserwuje :)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety nie przepadam za kaszą jaglaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam :)
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm... zrobiłabym, gdybym tylko nie była tak sakramencko leniwa. Ale może, może kiedyś :)
    Pozdrawiam cieplutko!



    wytrzeszcz-literacki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś na pewno spróbuję zrobić. :)
    pozulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale genialne. Na pewno kiedyś zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jutro to wypróbuję, bo brakuje mi nieco słodkości na mojej diecie ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś wypróbuję, świetnie musi smakować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować ten przepis :)
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Być może, że kiedyś wypróbuje ten przepis :)
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :) zapraszam http://www.ewushia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyobrażam sobie jak pysznie smakują :D Muszę takie słodkości zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mniam ! Musze pokazac mamie bo ja w gotowaniu nawet tak prostych rzeczy sie nie sprawdzam hehe x

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. O przepis wydaje się ciekawy, muszę koniecznie kiedyś wypróbować.
    Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialnie się zapowiada! Przepis zapisany, kiedyś go wypróbuję :D

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. lecę powiedzieć tacie żeby kupił miód i zacznę robić bo zrobiłaś mi takiego smaka!
    wygląda to bosko
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo chętnie sobie zrobię takie rafaello, <3


    Pozdrawiam Cieplutko!
    ♥Just Me And My Fancy♥ ..♥klik♥..

    OdpowiedzUsuń
  19. oj jadłabym <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz słyszę o takim rafaello. Hm, pora wypróbować :3
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawniej też miałam przepis na domowe rafaello, ale gdzieś go zapodziałam :) Z chęcią wypróbuję Twój :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy przepis. Może go wypróbuje ;)
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. A u mnie przepis na słodkie placuszki z kaszy jaglanej ;D UWIELBIAM KASZĘ JAGLANĄ

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę musiała spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziś miałam kaszę jaglaną na obiad :) Fajny przepis! :D Na pewno wykorzystam.

    W wolnej chwili zapraszam Cię na moją fotorelację z tegorocznych Targów Mody Slow Fashion:
    http://www.moniquerehmus.pl/2016/03/slowfashion.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj lubię rafaello, bardzo lubię, będę musiała kiedyś spróbować takie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie robiłam,ale muszę wypróbować. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny przepis, na pewno niedlugo sie skusze :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepis na pewno wypróbuję! Uwielbiam kokos!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście nie przepadam za kaszą jaglaną, ale z chęcią wypróbuję, bo w takim wydaniu jej jeszcze nie jadłam ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, uwielbiam kaszę jaglaną. Będę zaglądać częściej. Zapraszam: abe4470.wix.com/srebropol

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.