47. ZAKUPOWE NOWOŚCI

  

     Witajcie, w weekend byłam na zakupach i zakupiłam sobie kilka rzeczy, które chciałabym Wam pokazać. Nie lubię kupować w sklepach firmowych, ponieważ nie bawi mnie płacenie za metkę. A nie zawsze też marka i cena przekłada się na dobrą jakość. Już kilka razy się o tym przekonałam. Nie przedłużając, zobaczcie moje nowości :)


1. Kupiłam te buty w 4F, przeszłam całego fashiona i nic lepszego nie znalazłam, a te mnie zauroczyły od pierwszego wejrzenia, więc postanowiłam je zakupić. Była na nie fajna promocja z 139,90 zł na 89,90 zł.
2. Buty kupiłam z myślą o pracy. Nie chce mi się za bardzo zmieniać w cieple dni butów w pracy, więc te nadają się idealnie! Kupiłam je w Auchan, za jedyne 28 zł.


3. Wazon z szeroką szyjką z Pepco za 2,99, była przecena a mi się spodobał, więc zagościł u mnie.
4. Wazon z węższą szyją, również z Pepco za 2,99, bardzo mi się podoba na pojedyncze kwiaty.
5. Kulka pod pachę, jest idealna, najlepsza jaką do tej pory miałam. W ogóle lubię firmę Ziaja. Kupiłam ją za 6 zł w Rossmannie.
6. Lakier złoty z brokatem, zakupiony w AVON-ie za 10 zł, bardzo mi się podoba! Może Wam kiedyś go pokażę jak wygląda na paznokciach.
7. Lakier nawierzchniowy również zakupiony w AVON-ie za 10 zł. Bardzo mi się podoba, szczególnie idealnie wygląda do czerwonego lakieru.
8. Lakier kupiony w Rossmannie za 6 zł. Różowy z białymi drobinkami. Firma Miss Sporty.
9. Olejek arganowy zakupiony w biedronce za 5 zł. Pięknie pachnie.
10. Waniliowy odświeżacz powietrza za 7 zł, kupiony w Pepco.
11. Krem ochronny do rąk, kupiony w AVON-ie za 5 zł.


12. 6 sztuk wieszaków za 5 zł, kupione w Pepco.
13. Czarna konturówka do oczu kupiona w AVON-ie za 10 zł.
14. Niebieska konturówka do oczu ze świecącymi drobinkami za 10 zł w AVON-ie.
15. Błyszczyk do ust z Pepco za 6 zł.
16. Mgiełka do ciała wanilia i drzewo sandałowe za 9 zł w AVON-ie.


17. Mięciutki bezrękawnik z kapturem i uszami, kupiony w butiku za 35 zł.
18. Legginsy w kropki po domu za 12 zł, zakupione w Auchan.
19. Bluza za 29,90 zł kupiona w sklepie chińskim.


20. Bluza kupiona w Pepco za 19,90 zł.
21. Bluza kupiona w ciucholandzie za 9 zł.


22. Bluzka z biedronki za 15 zł, w sam raz na lato.
23. Bluzka kupiona w chińskim za 15 zł. Tył na dłuższy niż przód, bardzo mi się podoba.


24. Bluzka z napisem, kupiona w chińskim za 10 zł.
25. Bluzka z minionkiem kupiona w chińskim za 10 zł.


26. Różowa kurtka z Pepco, kupiona za 50 zł. Kolor jest przekłamany, bo jest to intensywny róż.

A Wy w jakich sklepach najczęściej kupujecie?
Bardziej patrzycie na metkę czy nie zależy Wam na tym?

16 komentarzy:

  1. Patrzę tylko na metkę przy wyborze jakiś konkretnych butów sportowych, tak uwielbiam improwizować z markami :D Super rzeczy! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może też kupię jakąś kulkę z Ziaji. Bardzo lubię tę firmę to może dla mnie też będzie ok :) Ładne buty, a zwłaszcza nr 2 :) Przepiękna bluza nr 20. Super zakupy.

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebiesko-różowe buty są bardzo ładne :)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego kupiłaś :)Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie zwracam raczej uwagi na metkę, ale nie lubię kupować w sklepach chińskich, bo po prostu jakość zazwyczaj jest straszna. Lepiej wydać więcej niż ubrać dwa razy i wyrzucić. :D
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od lat kupuję w chińskim i ubrania noszę długo. :)

      Usuń
  6. Bardzo fajne rzeczy :)
    Pozdrawiam !
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW ile rzeczy!
    Jak dla mnie wygrywa koszulka z minionkiem <3
    OBSERWUJĘ!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uwielbiam Pepco ze względu na dekoracje, tanie i świetne. Mi nie zależy na metce, kupuje to, co mi się podoba. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kupuję w chińskim i jestem zadowolona chociaż ostatnio ciężko mi znaleźć coś co nie będzie wyglądało kiczowato i będzie paswalo do mojej pracy. Pepco uwielbiam głowie za rzeczy do urządzania mieszania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe buciki :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości :D Zwłaszcza te koszulki, haha :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne buciki, wazoniki oraz lakiery do paznokci z brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam dokładnie ten sam bezrękawnik, jest mega cieplutki :)
    http://punkowa-krolowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super nowości, też myślę o takich butach. Bluzka z Małą Mi wymiata :D Miałam olejek do włosów numer 9, pachnie naprawdę super, i włosy po nim są mega mięciutkie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.