48. CYTATY MOTYWACYJNE - CZĘŚĆ I

  

     Witajcie, dawno nie było motywującego postu, więc postanowiłam dzisiaj go dla Was napisać. Post ten będzie dotyczył dawki cytatow motywacyjnych dla każdego kto stara się o lepszą sylwetkę.
Postanowiłam też, że zacznę dodawać posty dwa razy w tygodniu o stałych dniach tygodnia, aby na blogu cały czas coś się działo, bo czasem dodaję posty co 2 dni, a czasem trzeba czekać na nie 8 dni. 
Nie przeciągając dłużej zapraszam Was do motywacji! :)

  • Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.
  • Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać.
  • Ten, kto pokonuje innych, jest silny. Ten, kto pokonuje siebie, jest potężny.
  • Najlepszy czas na działanie jest teraz!
  • Jeśli nie uwierzysz w to, że możesz wygrać, przegrasz zanim zaczniesz biec.
  • Dawać z siebie mniej niż to, co najlepsze to marnowanie talentu.
  • Sukces to suma niewielkiego wysiłku powtarzanego z dnia na dzień.
  • Nie zadowalaj się byciem przeciętną. Przeciętność jest tak samo blisko dna jak i szczytu.
  • Ból jest stanem przejściowym. Duma pozostaje na zawsze.
  • Możesz zrobić wszystko, co chcesz jeśli tylko trzymasz się tego celu wystarczająco długo.
  • Za każdym razem kiedy startuję mam cel – żeby biec szybciej niż kiedykolwiek wcześniej
  • Ból jest przemijający, a skutki rezygnacji pozostają na zawsze.
  • Nigdy, nigdy, nigdy, nigdy się nie poddawaj.
  • Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.
  • Nie pozwól by to, czego nie możesz zrobić, miało wpływ na to, co możesz zrobić.
  • Jeśli nie robisz błędów to tak naprawdę nawet nie próbujesz.
  • Trudno pokonać osobę, która nigdy się nie poddaje.
  • Ludzie mogą wątpić w to co mówisz, ale uwierzą w to co robisz.
  • Nie wygrasz, dopóki nie nauczysz się przegrywać.
Który cytat Wam się najbardziej podoba?
A może Wy macie jakiś swój ulubiony nie wymieniony wyżej?

Chcielibyście w następnym poście zobaczyć post z tapetami?

47 komentarzy:

  1. Baardzo ciekawy post. Mam nadziejeę,, że będzie jego druga część ;) Jeśli tak, to czekam z niecierpliwością ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/

    PS: Za każdą obserwację oraz komentarz się odwdzięczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie te cytaty zmotywowały, będe działała! :)
    MÓJ BLOG-KLIK!:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać. mój ulubiony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne cytaty 😀 Na pewno nie jednego zmotywują 😍

    Youtube.com/ivamoche

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post, uwielbiam cytaty motywacyjne, potrafią dać dużo siły. Nie potrafię wybrać jednego, bo każdy cytat mówi o czymś mądrym. :)

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. super pomysł!!! chyba je sobie spisze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dawaj kolejną część takich cytatów ;D strasznie lubię takie wpisy ;D
    http://flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post, fajnie, że się zdecydowałaś na stałe dni publikacji postów ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega mi się podobają Twoje cytaty - a raczej przytoczone przez Ciebie ;) dużo w nich prawdy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z tymi cytatami,a co do tapet to fajnie by było je zobaczyć w kolejnym poście

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne ! Musze kilka zapisać :)!
    Również prowadzę bloga o tematyce podobnej do twojej. Tak więc zapraszam. Jeśli interesowała by cię wspólna obserwacja to napisz w komentarzu :* Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zadowalaj się byciem przeciętną. Przeciętność jest tak samo blisko dna jak i szczytu.- ten jest cudowny :)
    właśnie zaczynam ćwiczyć, na pewno się przyda !
    zapraszam mysi-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. wydrukować je wszystkie i oblepić ścianę ;) Życzę spokojnych i radosnych świąt http://madrzej.blogspot.com/
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, uwielbiam takie! Cytaty mega motywują do działania :)

    ♥ Mój blog - klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się spodobał ten cel:
    Możesz zrobić wszystko, co chcesz jeśli tylko trzymasz się tego celu wystarczająco długo.
    Bardzo fajny i motywujący :)
    POZDRAWIAM MALWA

    OdpowiedzUsuń
  16. "Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu." Ten mi się spodobał najbardziej, bo niektórzy myślą, że po 2-ch tygodniach osiągną to co chcą. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie podobają się wszystkie i mam nadzieję, ze się nie pogniewasz, ale sobie ja nawet skopiowałam:)
    Radosnych Świąt:):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny ten post! Tyle motywacji w jednym miejscu. Aż muszę się nad niektórymi cytatami zastanowić, czy może rzeczywiście coś zmienić. Więcej takich wpisów, zdecydowanie więcej! Super, że są jeszcze tak motywacyjne blogi, z pewnością wybrane cytaty sobie zapiszę, bo są wspaniałe.
    Pozdrawiam! ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/03/34-hello-darkness-my-old-friend-ive.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie cytaty mi się podobają i wszystkie są motywujące. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam czytać takie motywacyjne cytaty, naprawdę potrafią dać mocnego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz ze mną naprawdę wiele wspólnego ;) Nie jestem fanką cytatów ale sam blog bardzo mi się podoba, zdjęcia też dobrze dobrane ;)

    Mój Blog

    zapraszam do mnie, można powiedzieć że mam podobną tematykę

    OdpowiedzUsuń
  22. Od bardzo długiego czasu starałam się zmotywować do biegania czy jakiś ćwiczeń ale jestem na tyle leniwa, że odkładałam wszystko na 'jutro'. Ostatnio się zawzięłam i biegałam przez kilka dni. Dalej biegam i jestem na dobrej drodze. Zostanę tu aby się motywować. <3

    OdpowiedzUsuń
  23. naprawdę świetne cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni cytat najlepszy i jak najbardziej prawdziwy!
    Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne cytaty, szczególnie ostatni! :)
    Będę tu wpadać aby się zmotywować :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://anita-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki Tobie wpadłam na pomysł na następny post. Również będzie o motywacji... ale nieco od innej perspektywy. Za to dziękuję. :D Najbardziej sposobał mi się ten cytat: Nie zadowalaj się byciem przeciętną. Przeciętność jest tak samo blisko dna jak i szczytu. Bardzo fajnie opisane i daje mi to wrażenie, że do szczytu wcale nie jest taka daleka droga. :)
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc w pomyślę na następny post :)

      Usuń
  27. Podoba mi się Twój post !:)
    Motywacja to podstawa :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wszystkie cytaty cudowne! Podoba mi sie Twoj blog ! Czekam na kolejny wpis :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepszy czas na działanie jest teraz ! :)
    Bardzo fajne cytaty :D

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Zmotywowałaś mnie! Mam nadzieje ze do wakacji uda mi sie coś zdziałać z moim ciałem :-)
    http://styleofnikki.blogspot.com/2016/03/winter-outfit-2.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajnie!

    Przydaja sie czasem takie cytaty, jak juz nie wiesz co zrobic :D
    Dawno nie przegladalam twojego bloga, wiec nadrobie wieczorem zaleglosci, tuz po treningu.... :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowne cytaty i zdjęcia. Bardzo motywują :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. "Za każdym razem kiedy startuję mam cel – żeby biec szybciej niż kiedykolwiek wcześniej" przypadł mi na prawdę do gustu. Cytaty na prawdę są motywujące.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne cytaty *-* kocham czytać takie rzeczy
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Niedawno zaczelam prace nad soba. Mozliwe ze "ukradne" pare cytatow i umieszcze na scianie! :3

    Pozdrawiam
    http://zosianocere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Zanim coś osiągniesz, musisz czegoś od siebie oczekiwać.
    świetne!
    hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie mogę się zmotywować do ćwiczeń,a tak bardzo żałuję :( Fajny blog . Może wspólna obserwacja ? Zapraszam do mnie : http://fashinka.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  38. ja zaczynam ćwiczyć ale zdarza się tak że wogle nie mam chęci na to
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Super!:) ja dopiero zaczynam ćwiczyć;)

    Zapraszam styleandvital.blogspot.com/

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  40. świetne cytaty. Najważniejszy dla mnie to ten by się nigdy nie poddawać.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny, motywujacy... Aż chyba w końcu zacznę dawać z siebie 100%

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.