50. ZESTAW HYBRYDOWY

  

     Witajcie! W dzisiejszym poście będzie troszkę o paznokciach i zestawie hybrydowym.
Od jakiegoś czasu miałam ochotę na zestaw do robienia hybryd w domowym zaciszu, dlatego, że ostatnio przez moją pracę bardzo łamią mi się paznokcie. Postanowiłam kupić cały zestaw, bo wszystko pojedyńczo wyszłoby mnie o wiele drożej. Zestaw jest opłacalny, bo cena zestawu to 3 wizyty u kosmetyczki. Za zestaw dałam 169 zł kupiony na stoisku w Exfashion. 



W skład zestawu wchodzą:
- lampa,
- 250 wacików bezpyłkowych,
- 4 lakiery,
- baza,
- oliwka do skórek,
- blok polerski,
- 4 pilniki,
- 5 patyczków do zdejmowania hybryd,
- aceton, 
- cleaner,
- 3 brokatowe ozdoby.

     Lakiery długo trzymają, niestety nie wiem ile dokładnie, bo jeszcze nie miałam ich zrobionych z powodu braku czasu. Niebawem dam Wam znać ile się trzymały na moich paznokciach. Miejmy nadzieję, że długo!

Oto efekt moich wczorajszych paznokci, idealne nie są, ale to są moje pierwsze hybrydy, jak dojdę do wprawy to będą o niebo lepsze!

Czy ktoś z Was robi sobie paznokcie hybrydowe?
Jakie macie zdanie na temat hybryd?

53 komentarze:

  1. Tydzień temu też kupiłam zestaw do robienia hybryd, jestem totalnym lewuskiem w sprawach malowania czegokolwiek ale zaryzykowałam, oczywiście na początku pozalewałam skórki dookoła paznokci niemiłosiernie, ale druga hybryda wyszła lepiej. Lampę mam taką samą jak Ty :) lakiery w zestawie były słabe, więc poszłam do pobliskiej hurtowni i kupiłam dwa lakiery firmy Silcare i są rewelacyjne. Do tego zamówiłam na Aliexpress małą frezarkę do paznokci oraz kilka kompletów naklejek - za komplet naklejek wychodzi średnio 40 - 80 gr podczas gdy w hurtowni gdzie kupowałam lakiery te naklejki kosztowały 3-4zł za arkusz. Teraz skoczę do hurtowni po bazę i top z Silcare i dwa kolejne kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten błękit. Jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie potrafi i nie robie! :D ale za to wszystkie mi sie podobają . POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zastanawiałam się nad żelowymi, a hybrydami. Wybrałam żelowe, bo bardziej przypadły mi do gustu. Za to hybrydy robi się z pewnością łatwiej.
    Pozdrawiam :)
    http://dembinska-pozytywnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne są, ale muszą mieć odpowiedni kształt i długość, ani za długie ani za krótkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja hybryd jeszcze nie robiłam ale zamierzam zakupić zestaw :) A ile twój kosztował?
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Zapraszam do obserwacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś przeczytała post to byś wiedziała ile dałam za zestaw...

      Usuń
  7. Uwielbiam hybrydy, również posiadam zestaw tej firmy! :)
    zapraszam : xkarr.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał jakie pazurki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się te zestawy. Rzeczywiście opłaca się je kupić, jeśli kosztują jak kilka wizyt u kosmetyczki. Jako pierwsze hybrydy to wyszły Ci super. Bardzo mi się podobają. Ja póki co zostanę przy zwykłych lakierach, ale może kiedyś, kiedy będę potrzebowała czegoś mocniejszego na paznokciach to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę sobie sprawić taki zestaw, jeszcze nigdy nie miałam paznokci hybrydowych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam miec hybryde na pazurkach więc często sobie robię :)
    www.najkablog99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham hybrydowe paznokcie!
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam z semilac'a, ale stoi w szafie, bo mam tak słabe paznokcie po ostatnim żelu, że nie mogę dojść z nimi do ładu ;-(

    dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej do siebie :-)

    www.in-style-maniacs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam bardzo łamliwe paznokcie i zastanawiam się nad hybrydą

    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł. Ja bałabym się sama robić hybrydy. Na pewno by mi coś nie wyszło, haha. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam lakiery z Semilaca i Silcare ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas myślę nad zainwestowaniem hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nigdy nie miałam hybryd xd

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja robie sobie paznokcie żelowe i hybrydowe juz długi czas i zajęło mi trochę, aby dojść do wprawy, hybryda to nie łatwe zadanie, ale super sobie poradzilas! ;3 piekne pazury w super kolorze <3
    http://nailart-by-karo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Już widziałam kilka razy takie zestawy hybdrydowe i super Tobie wyszyły! :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na ROZDANIE!

    ROZDANIE NA BLOGU - KLIK! =)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja również ostatnio zainwestowałam w podobny zestaw i naprawdę jest to duża wygoda i teraz już oszczędność pięniążków :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja zastanawiam się nad inwestycją w hybrydy ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny zestaw, zastanawiam się nad takim

    OdpowiedzUsuń
  24. Od jakiegoś czasu bardzo mnie ciągnie do hybryd, ale jak na złość stan moich paznokci nie jest ostatnio najlepszy i trochę się boję, że jeszcze bardziej pogorszę ich stan...na razie zainwestuję w dobrą odżywkę. A efekt jaki Ci wyszedł bardzo mi się podoba, jak na pierwszy raz super! Fajnie robić takie rzeczy w domu :) <3

    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja swój zestaw kupiłam w grudniu :) Zrobiłam już kilka razy siostrze paznokcie i nawet mi wyszły :) Powodzenia w dalszym robieniu paznokci :)
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mnie tam hybrydy jesczez jakoś mega nie jarają :DDD

    OdpowiedzUsuń
  27. ja robilam pare razy ale mam pozyczona lampe

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogólnie hybryda mi się podoba, ale u kogoś. Ja osobiście jej nie stosuję, ba mam swoje mocne i twarde paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się jeszcze nie zdecydowałam na hybrydę, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądają tak pomalowane paznokietki :) Chyba muszę taką opcję w końcu wypróbować :)
    http://izblogmod.cba.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam założoną hybrydę z przedłużeniem na 18 u kolegi. Powiem, że wyglądają fantastycznie. Niestety później płytka paznokcia jest przeciwnością wyglądu hybrydy- jest wręcz fatalna.
    Hybryda to raczej coś, na co możemy sobie pozwolić nie za często.
    Przynajmniej takie moje zdanie. ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgodzę się z Tobą. Po zdjęciu hybrydy płytka jest taka jak wcześniej, a paznokcie długie! :)

      Usuń
    2. To zależy tylko i wyłącznie od tego jak się je ściąga. Bo jak się zrobi to powoli i nie będzie się zdrapywac tylko rozpuści się acetonem to płytka pozostaje bez zmian. Ja osobiście od wakacji mam hybryde na paznokciach praktycznie przez cały czas (co ok. 2 tyg robie nowe) i kondycja moich paznokci jest taka sama nawet jeśli zdecyduje się na przedłużenie. Teraz wręcz zaczęłam zatuszować paznokcie pod hybryda - mega sprawa. Pozdrawiam :)

      Usuń
  32. Pięknie Ci to wychodzi, podziwiam ludzi, którzy sami potrafią tak cudnie robić sobie paznokcie. Ja zawsze schrzanię sobie prawą rękę :P
    Obserwuję
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam nigdy hybryd. Jakoś boję się tego późniejszego efektu kruchych paznokci :<
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio popularne takie zestawy

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie umiałabym zrobić sobie sama paznokci, a już na pewno nie hybryd.
    Nie mam zdolności w ręku..

    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo mi się podobają takie pazurki, ale sama nie mam jakoś motywacji by spróbować robić takie na własną rękę, dosłownie ;) moja przyjaciółka ma odpowiedni do tego sprzęt i to ona jest moją prywatną kosmetyczką :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja zastanawiałam się nad kupnem zestawu do robienia hybryd. Mimo to jakoś mnie nie przekonują. Należę do osób, którym szybko nudzi się jeden wzór na paznokciach. Dlatego hybrydy nie są dla mnie najlepszym wyjściem. Możliwe, że we wakacje spróbuję.
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna sprawa ale jeszcze nie uległam temu hybrydowemu szaleństwu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze, odważna jesteś, ja bym się bała kupić zestaw tak słabo znanej firmy, wolałabym zainwestować w sprawdzonego i niezawodnego Semilaca. Poza tym mają oszałamiające kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja kompletnie nie umiem malować paznokci ale namawiam siostrę kosmetyczkę na małą inwestycję:)!

    OdpowiedzUsuń
  41. Za najbliższym czasie mam zamiar kupić zestaw do hybryd, bo bardzo interesuję się malowaniem paznokci i ich pielęgnacją. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Za najbliższym czasie mam zamiar kupić zestaw do hybryd, bo bardzo interesuję się malowaniem paznokci i ich pielęgnacją. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  43. Od niedawna hybrydy to moja pasja, z racji tego założyłam bloga o tej tematyce ;)
    Zapraszam Cię do mnie ;)
    http://barwne-paznokcie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.