52. TRUSKAWKOWE SZALEŃSTWO - SMOOTHIE

  

     Witajcie, postanowiłam, że posty będę dodawała co tydzień w piątek bądź w sobotę, ponieważ w tygodniu nie zawsze mam czas, bo dopiero około 18 jestem w domu. 
Jak pewnie wielu z Was zauważyło, że sezon truskawkowy już powoli się zaczyna, w sklepach zaczynają się pojawiać truskawki, dlatego też postanowiłam przygotować Wam kilka przepisów na smoothie z truskawkami w roli głównej! 
Jak zobaczycie w poście można różnie wymieszać truskawki, aby zrobić przepyszne smoothie. Z przepisów poniżej zazwyczaj wychodzi 1 szklanka smoothie, więc jeśli chcecie uzyskać go więcej należy dodać więcej składników, a ile to już zależy od Was. 

     1. Smoothie truskawkowo-bananowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- banan,
- kilka łyżek mleka.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z mlekiem i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     2. Smoothie truskawkowo-arbuzowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- 100 g arbuza.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     3. Smoothie truskawkowe z jogurtem waniliowym.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- około 200 g jogurtu waniliowego.
Przygotowanie:
Truskawki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z jogurtem waniliowym i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     4. Smoothie truskawkowo-szpinakowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- 2 garście szpinaku,
- 1/2 szklanki soku jabłkowego.
Przygotowanie:
Szpinak myjemy, później suszymy. Dodajemy do blendera, wraz z sokiem jabłkowym, blendujemy, Do zblendowanego szpinaku z sokiem dodajemy pokrojone truskawki, po czym blendujemy ponownie do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     5. Smoothie truskowka-kiwi.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- kiwi,
- kilka łyżek mleka.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z mlekiem i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     6. Smoothie truskawkowo-kokosowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- mleko kokosowe,
- pół banana,
- łyżeczka soku z cytryny.
Przygotowanie:
Truskawki i banana kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z z pozostałymi składnikami i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     7. Smoothie truskawkowe-malinowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- garść malin,
- łyżka jogurtu naturalnego.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera, dodajemy jogurt i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     8. Smoothie truskawkowo-ananasowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- ćwiartka ananasa,
- łyżka jogurtu naturalnego.
Przygotowanie:
Ananasa obrać i pokroić w kawałki, to samo zrobić z truskawkami. Zmiksować jogurt z truskawkami, po zmiksowanej masy dodać ananasa i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     9. Smoothie truskawkowo-grejpfrutowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- pół grejpfruta bądź sok,
- kilka listek mięty.
Przygotowanie:
Wyciskamy sok z grejpfruta, bądź też obieramy go i kroimy na kawałki, truskawki również. Dodajemy składniki do blendera i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     10. Smoothie truskawka-banan-kiwi.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- 1 kiwi,
- 1 banan,
- kilka łyżek mleka.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z mlekiem i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     11. Smoothie truskawkowo-borówkowy.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- pół szklanki borówek,
- kilka łyżek mleka.
Przygotowanie:
Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z mlekiem i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

     12. Smoothie truskawkowo-pomarańczowe.
Składniki:
- 200 g truskawek,
- 1 pomarańcza,
- kilka łyżek mleka,
- kilka listków mięty.
Przygotowanie:
Pomarańcze obieramy. Składniki kroimy w kawałki, dodajemy do blendera wraz z mlekiem i blendujemy do uzyskania gładkiej masy. Można dodać świeże owoce do przybrania smoothie!

Lubicie smoothie?
Które jest Wasze ulubione? 
Robiliście kiedykolwiek któreś z wyżej wymienionych?
A może jakiś swój inny, sprawdzony przepis na smoothie z truskawkami?

56 komentarzy:

  1. strasznie lubię smoothie i najczęściej robię sobię truskawkowo-bananowe, albo truskawka kiwi. na pewno wypróbuję to z koksem, a tak samo jestem ciekawa tego ze szpinakiem. może kiedyś spróbuję takie zrobić :)

    obserwuję!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowite przepisy! :) Część na pewno wypróbuję. Nie robiłam jeszcze smoothie z mlekiem, lecz z maślanką lub jogurtem naturalnym (więc nie wiem czy podchodzi dalej pod tą nazwę). Najczęściej z bananem i kiwi. Jak truskawki będą tańsze i bardziej dostępne, to zaczną królować w kolejnych wersjach.

    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepyszne! Chętnie bym wypróbowała. Szkoda tylko, że nie mam blendera, ale chyba można też zrobić to mikserem? Uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam bananowe! :3

    http://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie są pyszne poza tym z szpinakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, nigdy nie próbowałam połączenia truskawki z arbuzem. Będę musiała koniecznie spróbować, bo wydaje się być mega pyszne! :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zazwyczaj miksuję truskawki ze śmietanką lub jogurtem naturalnym, dodaję trochę cukru lub nie, taki koktajl najbardziej mi smakuje :) Choć często też dodawałam maliny :)

    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno latem wszystkie je wypróbuję!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post. Bardzo lubię koktajle i smoothies :) Muszę zrobić jakiś z Twoich przepisów.

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham smoothies! Na pewno któreś wypróbuję! Obserwuję <3

    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG
    DZIEWCZĘCO.TV - YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! Same pyszności! Czekam na polskie truskawki i działam! :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam koktajle! Jednak na razie na mojej diecie mam zabronione jedzenie owoców... brakuje mi ich jednak. Fajny blog, super, ze jest więcej osob z podobna pasją :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. O ja, aż się głodna zrobiłam :D Wszystko tak pysznie brzmi. Uwielbiam truskawki. Próbowałam tylko pierwsze, ale coś czuję, że pewnie teraz blender pójdzie w ruch i na jednym nie skończę.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie są pyszne ale najbardziej uwielbiam smoothie truskawkowe-malinowe :d
    poprostu pycha :D
    super ze nie podałaś tylko jednego przepisu ale kilka ;)
    zapraszamy na naszego bloga --->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Smoothie lubię, ale truskawki...nie do końca. Mam na nie lekką awersję. Dlatego, taka wersja jest o wiele bardziej kusząca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mi narobiłaś ochoty na takie pyszności! :)
    Masz cudownego bloga, zostaję z Tobą na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam smoothie, a truskawki to już kocham miłością bezgraniczną :D z chęcią spróbuję kilku propozycji, bo jeszcze nie piłam w takim wydaniu :)

    mylittlediet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że dajesz takie przepisy. :) Z wielką chęcią skorzystam z nich.
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja poczekam na robienie smoothie aż będę miała swoje truskawki. Takie ze sklepu maja w sonie dużo nawozów i polepszaczy. Dzięki za przepisy :)
    http://undergrounddaisyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale trafiłaś ! Truskawki uwielbiam A ostatnio postanowilam szykować takie smoothie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam połączenie truskawek z kiwi, za to zaciekawiło mnie smoothie ze szpinakiem, muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ogromną ochotę na truskawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja zazwyczaj stawiam na standardowe połączenie truskawka - banan, taki zestaw smakuje mi najlepiej. Nie mogę się już doczekać sezonu na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. truskawka - ananas, to mój faworyt :p
    http://queenkinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Po tym poście zatęskniłam za wakacjami. Z niecierpliwością czekam na owoce sezonowe!
    Świetny post, na pewno skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. O, uwielbiam truskawkowe smoothie! :D Teraz zlepek przepisów w jednym miejscu - genialnie!!

    http://malinkamojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepisy stuprocentowo wypróbujemy! :)
    Pozdrawiamy,
    MR&MRCHANEL/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam smoothie chyba wypróbuje ten truskawkowo-bananowy :D
    http://nataliaa-skibinskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój blog znajduje się pod nowym adresem i prosiłabym cię o zaktualizowanie u mnie w obserwatorach, byś mogła trafić na mój blog (najpierw usuń z obserwowanych, później dodaj ponownie).
    Z góry dziękuję za wyrozumiałość i przepraszam za zbędny spam. :)
    http://lost-in-my-books.blogspot.com

    PS. Postaram się później przeczytać twój post. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Poszukiwałam takiego postu. Bardzo dziękuję za przepiśnik.
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru !
    Przy okazji zapraszam na mojego http://liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. O mniaaam <3
    Na pewno kiedyś wypróbuję któryś z tych przepisów <3

    Zapraszam do mnie http://wiksss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne połączenia :) Truskawki i arbuz <3 to musi być przepyszne :D Na pewno coś przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O kurcze a szukałam ostatnio przepisów na smoothie ! super świetny pościak !! zapraszam do mnie http://edyta-stefanska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja uwielbiam smoothie oraz truskawki w każdej postaci! Pychotka

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja uwielbiam połączenie truskawki i banana-pyyycha :)
    http://makeupwlosypielegnacja.blogspot.nl/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale mi narobiłaś ochoty na truskawki: )

    OdpowiedzUsuń
  37. Smoothie uwielbiam!
    Świetne przepisy, na pewno skorzystam z niejednego. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chyba dziś będę urzędować w kuchni *,* super post :)
    http://czekolada23.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam smoothie. Ostatnio codziennie pije takie na kolację. Z pewnością wykorzystam przepisy.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze takiego nie piłam, ale zapewne sobie zrobię. :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygląda przepysznie ! *0* Na pewno skosztujemy któregoś z nich ;3 http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja spróbuje zrobić truskawkowo-bananowe oraz truskawka-kiwi :D i pytanko ile może mieć kalorii takie smoothie? ^^

    http://aurelia-reine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak do 300 kcal. Ale zależy też od wagi, ilości owoców :)

      Usuń
  43. Na pewno zrobię sobie jakieś smoothie z twoich przepisów ♥
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale mi narobiłaś smaka! :D
    Goldwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale mi narobiłaś smaka! :D
    Goldwish.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Mmm... To musi być pyszne. Jak w sklepach pojawią się truskawki od razu spróbuje to zrobić.
    nikart-bloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.