56. LODY BANANOWE

  

     Jest gorąco i macie dużo bananów nie wiedząc co z nimi zrobić? Polecam lody bananowe! Domowe, zdrowe, wiesz co do nich dodajesz. Lody bananowe to idealny deser w cieplejsze dni, ale nie tylko. Zapraszam do zapoznania się z notką!

Składniki:
- 2 banany,
- pół szklanki zimnego mleka, bądź jogurtu,
- opcjonalnie gorzka czekolada, orzechy, migdały, syrop klonowy, wiórki kokosowe.

Przygotowanie:
Obieramy banany, kroimy w paski, dajemy do folii albo kładziemy na papier do pieczenia i wkładamy do zamrażalnika na kilka godzin. Wyciągamy zamrożonego banana, wkładamy do blendera, dodajemy mleko bądź jogurt, opcjonalne składniki i mieszamy wszystko ze sobą do powstania gładkiej masy. Po zmiksowaniu lody nakładamy do sucharków. Możemy do smaku również ubrać je bananem, można posypać je także gorzką czekoladą, wcześniej utartą, bądź też polać syropem klonowym. Smacznego!

Lubicie domowe lody?
Próbowaliście kiedykolwiek takie lody zrobić w domu?
A może macie jakieś swoje, sprawdzone przepisy, którymi chcecie się podzielić?

30 komentarzy:

  1. Świetne, uwielbiam Twojego bloga, choć ostatnio mniej dodajesz postów z przepisami, czy ćwiczeniami :c
    Pozdrawiam,
    Raven
    http://upadek-raven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Noe niestety ostatnio mam mniej czasu, ponieważ pracuję całymi dniami.. Ale staram się jak tylko mogę ;>

      Usuń
  2. My z J. robimy często bananowo - truskawkowe :) Są pycha :) Zamiast mleka lub jogurtu polecam spróbować z serkiem wiejskim - smakuje pyszniaście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie robiłam z serkiem, muszę spróbować, pewnie równie pyszne! :)

      Usuń
  3. Kiedyś robiłam coś takiego, tylko z truskawek. Przepyszne! :)
    Obserwuję!
    ♥ Pozdrawiam cieplutko♥
    Mój Blog :) ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie robiłam lodów sama ;D ale mam cohotę ;D ciekawe co by wyszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowo i smacznie. :)
    Narobiłaś mi ochoty <3

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/05/czerwone-szpilki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA :) Wpadaj do mnie po pytania i daj znać,bo chcę poznać Twoje odpowiedzi! Pozdrawiam http://olii-olivka.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award.html#more

    OdpowiedzUsuń
  7. Skuszę się na przepis. Zdjęcia cudowne

    JUSLOR

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniaaam! <3
    Na pewno spróbuję je zrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepis genialny! A właśnie kupiłam banany :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie domowe lody, w których dokładnie wiem co się znajduje :) Ostatnio robiłam bananowo truskawkowe i też były bardzo dobre :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Składniki podobne (banan+jogurt) zmiksowane bez mrożenia to moje śniadanie. Wersja na lato to może właśnie lody! Ja dodaję cynamon, w sumie sporo. Jest zdrowy - choć nie pamiętam na co pomaga :)
    http://iandddc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbujemy!
    Pozdrawiamy,
    Mr&MrChanel/ www.mrandmrchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądają smakowicie. Przy najbliższej okazji je zrobię :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku.. Ale przepysznie to wygląda. Obserwuję i czekam na nowe przepisy ;)
    Zapraszam do siebie:
    http://olivkab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju... Wyglądają nieziemsko! Pewnie smakują równie świetnie. Muszę spróbować, gdy tylko zrobi się gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuchnia to ostatnie miejsce jakie odwiedzam w mieszkaniu, ale jutro spróbuję się zmierzyć z tym przepisem! Brzmi bardzo smacznie <3
    Pozdrawiam kammfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż mi ślinka cieknie!<3
    Chcę koniecznie!!:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.