58. CYTATY MOTYWACYJNE - CZĘŚĆ III

  

     Dawno nie było nic motywujące, a więc przestawiam Wam trzecią część z cytatami motywującymi, abyście nie tracili motywacji. Myślę, że spodobają Wam się tak samo jak i poprzednie części.

  • Zawsze najlepszym momentem na odchudzanie jest tu i teraz. Jutro to już kolejny dzień.
  • Poddający się - nigdy nie wygrywa, a wygrywający - nigdy się nie poddaje.
  • Do sukcesu nie ma windy , trzeba iść schodami.
  • To walka, która toczy się w głowie, bitwy zaś rozstrzygają się na talerzu.
  • W chwilach zwątpienia pomyśl sobie, jak wspaniale będziesz się czuć osiągając cel.
  • Wszystkie Twoje marzenia spełnią się jeśli będziesz miała odwagę do spełnienia ich.
  • Padłem… nikt nie poda ręki… sam wstanę… silniejszy.
  • Kiedy trzeba wspiąć się na górę, nie myśl, że jak będziesz stał i czekał, góra zrobi się mniejsza.
  • Szukam siły nie po to, by stać się mocniejsza od innych, ale by zwalczyć swego najgroźniejszego przeciwnika: własne wątpliwości.
  • Od jutra…od rana…od poniedziałku…coś takiego nie istnieje. Masz być silna i wyjątkowa już od teraz, od zaraz. Nie od poniedziałku!
  • Twoje życie staje się lepsze, kiedy Ty stajesz się lepszy.
  • Im ciężej pracujesz, tym ciężej jest się poddać.
  • Będę dziś robiła to, czego inni nie zrobią, by móc jutro osiągać to, czego inni nie będą mogli osiągać.
  • Niebawem zrozumiesz, że to, co dziś wygląda, jak poświęcanie się, okaże się zamiast tego najwspanialszą inwestycją, jaką kiedykolwiek zrobisz.
  • Różnica między wygrywaniem i przegrywaniem zwykle tkwi w… niepoddawaniu się.
  • Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał.
Który cytat Wam się najbardziej podoba?
A może macie jakiś swój, którym się kierujecie - jaki?

14 komentarzy:

  1. Super motywacja! Gdyby nie takie motywacje prawdopodobnie nie walczyłabym o lepszą figurę, ćwicząc czuje się lepiej mimo wielu niedoskonałości...
    Chętnie zaobserwuję i zapraszam na mojego bloga, jeśli Cię zainteresuje i będziesz ciekawa jak dalej się rozwinie zaobserwuj :) Pozdrawiam.

    http://monica280497.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne cytaty. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo motywacyjne cytaty!
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Wypróbuję :)
    Może zerkniesz?

    efeel.wordpress.com

    << CZY LODY ODCHUDZAJĄ? Co zjeść na zdrowe śniadanie? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Baaardzo motywująco sie zrobilo ;) dlatego lubie tu zagladac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te cytaty ! :) Uwielbiamy takie posty <3 Pozdrawiamy http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze cytaty, zwłaszcza ten pierwszy - daje dużego kopa!
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  8. brakuje mi jednego, najważniejszego kiedy to ja uprawiałem sport "Niena­widziłem każdej mi­nuty tre­nin­gu, ale pow­tarzałem so­bie: nie pod­da­waj się, prze­cierp te­raz i żyj resztę życia ja­ko mistrz" świetny wpis, oby zmotywował chociaż jedną osobę to będzie wielki sukces! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award
    http://gleamdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cytaty świetne, codziennie przeglądam jakieś :) oby więcej takich postów :) zapraszam do mnie http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Motywacja najważniejsza! hihania

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z jednym - ciężka praca = więcej motywacji :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Im ciężej pracujesz, tym ciężej jest się poddać ten cytat najbardziej mi się podoba! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.