59. GUMKI INVISIBOBBLE

  

     Hej! Wiem, że dawno nie pisałam nic na blogu, ale nie miałam czasu, praca zajmuje mi praktycznie całe dnie. Zaniedbałam troszkę bloga oraz Wasze nowe posty. Postaram się teraz wchodzić regularnie. Wracając do posta, chciałabym Wam dzisiaj zrecenzować gumkę jaką jest invisibobble. Pewnie większość z Was ją zna, niektórzy ją lubią i używają, a niektórzy jej nie lubią. Jak wiadomo gusta są inne, zależy to również od włosów jakie posiadamy. Ja sama osobiście ją uwielbiam! Posiadam 5, ale niestety jedna mi zginęła. Ta mniejsza jest to oryginalna invisibobble, a te większe są nieco tańsze, 3 sztuki kupiłam za 5 zł w Rossmannie.

Dostępność: Rossmann, pasmanteria, Biedronka, Pepco
Cena: waha się, zależy gdzie się ją kupi i czy jest oryginalna czy też nie



ZALETY:
+ jest delikatna,
+ włosy nie wyglądają na zgniecione,
+ cudowne kolory do wyboru,
+ nie wchłaniają wody,
+ nie plątają włosów,
+ nie ciągną włosów,
+ dobra podczas olejowania włosów, można je łatwo związać,
+ łatwe czyszczenie,
+ dostępność,
+ cena,
+ nie wyrywa włosów,
+ bardzo ładnie wyglądają,
+ nie boli po nich głowy, przy długotrwałym kucyku.

MINUSY:
- szybko się rozciągają, więc trzeba zawijać je kilka razy,

Macie te gumki? 
Jakie sa Wasze ulubione gumki do włosów?
Co myślicie na temat gumek invisibobble?

35 komentarzy:

  1. Podkradłam jedną na próbę przyjaciółce i jakoś ze mną została. Na co dzień nie wiążę włosów, dlatego w szkole sprawdza się jako czarna bransoletka, a w domu jest idealna na luźnego koka lub mokre, nieogarnięte włosy;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie te gumeczki, mam orginalne i te z rossmanna niczym sie nie różnia a jak sie rozciagna wystarczy na chwile wrzucic do wrzatku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wrzątku, ale i tak nie odzyskają pierwotnego stanu :)

      Usuń
  3. Jakbym miała długie włosy, to chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest rewelacyjny. Zaraz Cie zaobserwuje,bo to co ty piszesz bardzo mnie interesuje😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł na post! Sama mam te gumki, oryginalne, ale chyba wyprubuje też te z Rossmana :) Czekam na kolejne plusy i minusy róznych gadżetów!
    A gdybyś była zainteresowana to zapraszam do siebie:
    http://ksiazki-dusza-filmy-wzrokiem.blogspot.com/2016/05/5-filmowych-propozycji-na-dugi-weekend.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post :) jestem ciekawa tej gumki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam 3 oryginalne gumeczki. Używam narazie jednej. Za każdym razem wkładam ją do wrzątku żeby nie zawijać kilka razy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam oryginalną gumkę - fajna ale nic specjalnego moim zdaniem ;)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Super są ! :) Nasze koleżanki mają i mówią że są super :3 Super post. Mamy do ciebie wielką prośbę czy mogłabyś poklikać w linki u nas? Jeśli tak to bardzo dziękujemy http://agssymi.blogspot.com/2016/05/banggood_26.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kilka tych gumek, ale je zgubiłam, haha :D
    Jednak preferuję te tradycyjne ;)
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie skusiłam się na te gumki, ale może kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam podróbki i w sumie zapomniałam już co to są normalne gumki :D Te uwielbiam za wszechstronność i brak zniszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie mam, ale chyba się wreszcie skuszę, bo się tyle o nich naczytałam ochów i achów. ;) a że latem czasem związuję włosy, to mogą się przydać. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam te gumki. Wszystkie zalety, które wymieniłaś są prawdą, jednak gumka ciągnie mi trochę włosy. Tak to nie mam zastrzeżeń. Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie ostatnio pisałam o Invisibobble, trafiłam na dwa nowe rodzaje.
    Invisibobble Power zostaną ze mną na dłużej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam tych gumek, bo zawsze mi się wydawało, że do moich, kręconych włosów ciężko byłoby je użyć, a raczej ściągnąć. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. mam takie gumki i są bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś planowałam kupić sobie taką gumkę. :) Wszyscy bardzo je polecają.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam oryginalne INVISIBOBBLE - jedną i tą samą używam już praktycznie od roku, gdy się rozciągnie wystarczy użyć gorącej wody i wraca do pierwotnego kształtu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam jedną, ale troche jednak wloski sie placza ;( pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam te gumki, bo było na nie wielkie bum. Ale nie jestem z nich zadowolona. Mam długie i gęste włosy i niestety nie trzyma mi włosów tak jak zwykła gumka.

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też ostatnio zaniedbałam bloga. Dobrze, że wróciłaś. Guneczki są moimi ulubieńcami. Mi nawet lepiej sprawdzają sie te podróbki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://verczil.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam gumki na spróbowanie, ponieważ tyle dobrego się o nich słyszało. Niestety na moich włosach się nie sprawdziły, plątały się, trzeba było związywać włosy co kilka minut. Zdecydowanie wolę te tradycyjne :).

    http://shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Na początku byłam nastawiona sceptycznie do tych gumek, ponieważ mi właśnie wyrywała włosy. Jednakże od pewnego czasu je noszę i jestem zadowolona :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widywałam je niejednokrotnie. Moja koleżanka jedną ma. Bardzo dobrze trzyma moje niesforne włosy. Czaiłam się na nią, jednak nie wiedziałam, gdzie mogę ich szukać. Teraz już wiem - dziękuję!
    Mam pytanie: jest jakaś różnica między oryginalną a podróbką? Oprócz tej cenowej, oczywiście. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie zauważyłam żadnej, oprócz tego, że podróbka jest troszkę większa niż oryginalna. :)

      Usuń
  26. Ja je zakupiłam niedawno jak były w biedronce, bo cena była adekwatna ;)
    Są super, nie wyrywają włosów i zawsze wracają do pierwotnej formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam je u siebie :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Te gumeczki wyglądają świetnie, ale zawsze mam jakieś dziwne obawy, że kosmyk włosów zaplącze mi się wokół przedmiotu, co skutkuje wyrwaniem pęku włosów. Będę musiała w końcu wypróbować te akcesoria, bo widząc tę kolumienkę zalet nie ma nad czym dyskutować.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie wielopasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie lubię tych gumek :(
    Bardzo trudno mi się je wyplątuje z włosów.
    Cieszę się bardzo, że trafiłam na twój blog - właśnie czegoś takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie te gumki to jedna wielka pomyłka mam grube długie włosy i nie zdaje ona na nich egzaminu chciałam ja wypróbować na włoskach mojej trzy letniej córeczki i tez jedna wielka porażka ostatecznie gumki te zostały u mnie w domku zaadoptowane jako bransoletki dla mojej córci
    Pozdrawiam
    http://mamazcorkatestuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wahałam się nad zakupem, w końcu zrezygnowałam. Szkoda, że się tak rozciąga...
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama je mam i jak na moje mega kręcone włosy jest mega dobra więc jak najbardziej polecam wszystkim! :D Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga >> http://dominatt.blogspot.com/ << i na facebooka bloga >> https://www.facebook.com/dominatt.blog/ <<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.