60. PAZNOKCIOWE INSPIRACJE #01

  

     Witajcie, jak pewnie każdy wie, kobiety bardzo lubią wyglądać pięknie i mieć dopracowany każdy szczegół, a co za tym idzie - piękne paznokcie. Dzisiaj postanowiłam zainspirować Was i siebie również najlepszymi paznokciami znalezionymi w internecie. Oczywiście jeśli się dobrze sprawdzi post i Wam się spodoba post, będą się pojawiały częściej.
     Ja bardzo lubię paznokcie hybrydowe, polubiłam je odkąd mam maszynkę do paznokci, czyli ponad dwa miesiące temu. Uważam, że hybrydy to najlepsze co może być! Ni niszczy paznokci (chyba, że się je źle ściągnie), wzmacnia płytkę paznokcia i pozwala, aby paznokcie rosły i rosły, nie łamiąc się przy tym, ani nie rozdwajając. Nie przedłużając zapraszam do inspiracji!

 

A Wy jakie paznokcie preferujecie, hybrydowe, żelowe, czy naturalne?
Stawiacie na wzorki na paznokciach czy raczej sam kolor bez niczego?
Które paznokcie z podanych Wam się podobają?

25 komentarzy:

  1. Jejku *0* Genialnie inspiracje ;3 Super są te szaro-białe :)) Rewelacyjny wpis ! Czekamy na kolejny ^^ Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;* ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne wzory! :D Cudowne inspiracje :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś odwzorować JAKIŚ WZÓR:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przedostanie najlepsze !
    Dobry pomysł na post , jak najbardziej chcemy więcej ! ;)

    http://memyselfandclothespl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką samego malowania paznokci, ale dla takiego efektu warto :)

    https://rougeper.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=68Z179MPIt4j

    OdpowiedzUsuń
  6. Wedlug mnie hybrydy sa najlepszym sposobem na paznokcie :) Musze wybrac sie do salonu kosmetycznego i zrobic w mietowym kolorze, bo niedlugo wesele wujka :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne. Barrrrdzo mi sie podobaja takie pazurki! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pragnę mieć takie piękne paznokcie, długa droga przede mną ( albo hybrydy ) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne wzory. Właśnie niedługo będę robić paznokcie to pewnie wykorzystam jeden z tych.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Gniealne wzory, paznokcie są takie śliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. ja od roku robię hybrydy i jestem zakochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne paznokcie! Ja swoich malować niestety nie umiem, ale czasem jak mi się zachce, to popaciam trochę :)

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam naturalne, zastanawiam się ostatnio nad hybrydami :) Śliczne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Hybrydy są bardzo dobre, ale niestety moje paznokcie są po nich cieniutkie jak papierki, mimo to ciągle je noszę i właśnie za dwa dni idę zrobić kolejne. Zastanawiam się jakie teraz zrobić i chyba uderzę w pastele.
    Bardzo przydatny post!
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://adellaidee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne inspiracje! Ja niestety jestem "niepaznokciowa", maluje paznokcie dwa razy do roku, ha ha. Nie mam cierpliwości po prostu :) ale u kogoś bardzo mi się podobają, szczególnie cos z humoreem albo klasycznego. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne paznokcie! Jeszcze nigdy nie miałam hybryd ani żelowych. Mam kruche i rozdwajające paznokcie i boje się, że te metody mogą mi je jeszcze bardziej zniszczyć. :/

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne inspiracje, tęsknie za takimi ładny paznokciami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie inspiracje mega sie przydaja przed wizyta u kosmetyczki, kiedy nie wiem na co sie zdecydować :D Kiedyś miałam żele, ale po ściągnieciu miałam 'papierowe' paznokcie. Siostra namowila mnie na hybrydy z effective nails i nie wiem czy to kwestie marki czy co, ale juz bez hybryd sie nie obejdzie :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.