# 61. BABYDREAM - SZAMPON DLA NIEMOWLĄT - RECENZJA.

  

     Witajcie, długo mnie nie było, aa obiecywałam, że będę regularnie, wiem. Niestety ostatnio miałam mało czasu ze względu na to, że z pracy wracam około 18, a teraz są straszne upały, nic się nie chce robić, człowiek jest tym wykończony. Dzisiaj chciałabym napisać Wam recenzje o świetnym (jak dla mnie) szamponie dla niemowląt, ale nie tylko. Nie będę przedłużała, od razu przechodzimy do zaprezentowania go. 

Dostępność: Rossmann
Cena: około 7 zł
Pojemność: 250 ml

ZALETY:
+ dostępność,
+ cena,
+ piękny, delikatny zapach,
+ wydajność,
+ skład,
+ opakowanie,
+ dobrze się pieni,
+ dobrze oczyszcza,
+ dobra konsystencja,
+ włosy po nim są miękkie.

WADY:
- troszkę swędzi po nim głowa,
- lekko plącze włosy.


Jak widzicie ma więcej plusów niż minusów, jak na razie używam tego szamponu, bo się świetnie sprawdza. Po skończeniu tego mam zamiar kupić nowy.

A Wy jakich szamponów używacie?
Używaliście tego szamponu i jak Wasze odczucie co do niego?
Lubcie dziecięce szampony czy preferujecie te dla dorosłych?

12 komentarzy:

  1. Używałam go jakiś czas - włosy są super miękkie, ale mega się plączą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam dziecięcego szamponu, który był jednocześnie płynem do kąpieli. Bardzo ładnie oczyszczał skórę głowy, pięknie pachniał, jednak niestety nie mogłam po nim rozplątać włosów. Aktualnie używam szamponu z granatem firmy Alterra i ani mi się śni z nim rozstawać :D

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten szampon jest genialny. Ja ,już od dłuższego czasu nie używam innego :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam od pół roku, jak na razie nie mam zamiaru zmienić go na inny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. a u mnie robi na głowie jeden wielki kołtun :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiam się jak się będzie sprawował na mojej lekko przetłuszczającej się skórze głowy hmm... - Kasia z bloga www.mowmikasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam go po keratynowym prostowaniu :) aczkolwiek baaardzo plątał włosy :( pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam używać szamponów dla dzieci są mega delikatne i mają śliczne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie niezastąpiony jest Dove, ewentualnie Panteene ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja za tym szamponem nie przepadam , ale za to oliwka podobała się moim włosom ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szampon bardzo lubię ale faktycznie plącze troszke włosy!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.