# 62. TAPETA NA PULPIT - CZĘŚĆ I

     Witajcie, dzisiaj przygotowałam nowy wpis, z nowej serii. Przygotowałam dla Was tapetę na pulpit, dzisiaj jedną, bo nie wiem czy chcielibyście serię takich postów, jeśli tak to napiszcie mi o tym w komentarzu, a wezmę się za ich robienie! Tapetę przygotowałam w 4 różnych wielkościach. Wiem, że jakość jest słaba, ale następnym razem obiecuje, że będzie ona lepsza!


Podoba Wam się tapeta? 
Jaką tapetę chcielibyście zobaczyć?
Czy chcecie serię postów tego typu?

22 komentarze:

  1. Tapeta fajna, ale myślę, że jak ktoś będzie chciał jakieś tapety to znajdzie je w necie. Mogłabyś umieszczać je na tapeciarni, a nie zaśmiecać bloga.
    Mój blog
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego mam swoje tapety zamieszczać na jakiejś innej stronie? Ja nie uważam, żeby takie posty zaśmiecały bloga.

      Usuń
    2. a ja uważam, że takie tapety są super :) kreatywnie jest robić coś dla innych, to naprawdę fajne urozmaicenie contentu na stronie :)

      Usuń
  2. Naszym zdaniem bardzo fajna taka seria :) Same o takiej myślałyśmy :D O takim czymś do wydruku :) Nie przejmuj się komentarzem powyżej ;p GENIALNY WPIS! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ogladac tapety szczegolnie takie na komputer dlatego z checia obejrzalabym taka serie <3
    Tapeta swietna niestety ten kolor brzoskwiniowy nie w moim stylu ale tak czy siak swietnie ci wyszlo no i ten cudowny ananas! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne tapety :) Sama niedawno przygotowałam nowe, jednorożcowe tapety na mojego bloga, niestety jeszcze czekają na dodanie w kolejce postów. :)


    💜💎Unicorns World💜💎
    Zapraszam!
    💜Pani Jednorożcowa💜

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna ! z chęcią zobaczę następne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna tapeta, taka minimalistyczna. Mój gust! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie tapety. Nie za dużo, a gustownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna tapeta, uwielbiam motyw ananasa :) Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, może się przydać :) zapraszam do siebie, dopiero zaczynam i proszę o jakąkolwiek opinie ;) http://xloudmindxbymslx.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł, jestem za tym, żebyś zrobiła więcej tych tapet bo zapowiada się super :)

    Obserwuję i pozdrawiam http://flawlessgold.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna tapeta, ananasy to popularny ostatnimi czasy motyw :)
    nathvalie

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet ładna :D Możesz wstawiać ich więcej bo to oryginalny pomysł na posta :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tapeta, która motywuje :D Może jak sobie ustawię ją na pulpit to wezmę się w końcu za ćwiczenia :D
    coccinellelife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej śliczna tapeta.
    Ustawię chyba na pulpit.
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna tapeta!
    Przypomina co mamy zrobić każdego dnia !
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga,bo jest świetny!
    OBSERWUJĘ !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.