63. TRZY NAJPOPULARNIEJSZE TYPY FIGUR

     Witajcie, w dzisiejszym poście przestawię Wam 3 najpopularniejsze typy kobiecych figur, wiadomo jest ich dużo więcej, ale te są najpopularniejsze. Nad tym postem myślałam już dawno, później mi uciekł z głowy i dzisiaj nagle przypomniałam sobie o tym, że miałam napisać taki post. Myślę, że komuś może się przydać taki post, a jeśli nie to może następnym razem trafię w Wasz gust jeśli chodzi o post :)



GRUSZKA:
- szerokie i zaokrąglone biodra,
- pełne uda,
- duża pupa,
- duże wcięcie w talii,
- małe piersi,
- długa szyja,
- wąskie, opadające ramiona,
- szczupłe barki,
- długie ręce,
- szczupłe łydki.

U osób z tym typem figura tkanka tłuszczowa odkłada się zazwyczaj w udach a także na pośladkach. Osoby z figurą gruszki powinny nosić bluzki z wzorami na ramionach, bluzki z paskami, który podkreśli talię, dekolt w tzw. łódkę, okrągłym lub kwadratowym dekoltem. Bluzka powinna być dopasowana, nie powinna być ani za duża, ani za ciasna. Spodnie powinny mieć duże kieszenie, nie powinny być obcisłe,

KLEPSYDRA:
- duży biust,
- wąska talia,
- szerokie biodra,
- szerokie uda.
- długie nogi.

Najlepiej sprawdzą się dopasowane stroje podkreślające talię oraz biust. Ołówkowe spódnice, dopasowane żakiety. Dobre będą również dekolty w kształcie V, wąskie spódniczki, a także buty na obcasach z zaokrąglonymi czubkami, oraz odsłoniętymi palcami. Nie należy podkreślać ramion, które są zbyt masywne. Należy unikać falbanek oraz kokardek, a także szerokich pasków.

JABŁKO:
- duży brzuch,
- brak wcięcia w talii, bądź małe wcięcie,
- biust średniej wielkości,
- szczupłe nogi,
- wąskie biodra,
- płaskie biodra.

Osoby o tym typie sylwetki powinni unikać obcisłych i przylegających ubrań. Należy wybierać ubrania o prostym kroju. Najlepsze jest podkreślenie swoich atutów, a tym samym odwrócenie uwagi od dużego brzucha, tj. noszenie krótkich spódniczek. Polecane są bluzki z dekoltem V. Należy unikać zbyt kolorowej stylizacji, ściągaczy w brzuchu.

A Wam do jakiego typu sylwetki najbliżej?

31 komentarzy:

  1. Ja mam to szczęście że jestem klepsydrą. Jestem dość szczupła a biust mam i ładne wcięcie w talii. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc chyba żaden z tych typów nie określa naszej sylwetki :D Super przydatny post :) Taki kreatywny i ,,inny,, bo teraz cały czas tylko inspiracje itp. ;p Super, super i jeszcze raz super ! :) REWELACYJNY wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem "cała prosta", ani biustu ani duzych bioder :P pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post ! Ja to chyba nigdy nie będę wiedziała czym jestem tak dokładnie haha ;p


    Zapraszam na niecodziennego bloga pary :))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba jestem gruszką , o tak na pewno nią jestem :D
    POZDRAWIAM ,MALWA

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też się wydaje, że mam figurę gruszki :D Bardzo fajny i przydatny post! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja figura to jabłko, mam troszkę brzuszka, jednak jeśli odpowiednio się go zakryje spod ubrania wystają szczupłe nogi i ręce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że najbliżej mi do gruszki. Kurczę, szkoda, bo bardzo chciałabym mieć szczupłe uda, oby dało się coś z nimi zrobić :)

    Pozdrawiam,
    megaaan-esieek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem gruszko - klepsydrą haha ;p w zależności jak się na mnie spojrzy ;p
    zapraszam do mnie: http://aleksandramarynowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe fajny post ;) nie wiem do czego bym mogła się doczepić ale myślę ze klepsydra ;) świetny post
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetny post, bardzo ciekawy i przemyślany ;)
    Zapraszam do mnie http://emptyy-promises.blogspot.com/, może wspólne obs? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem jakiś mieszaniec - nie potrafię się określić heh :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, wydaje mi się, że najbardziej pasuję do klepsydry :D Może z wyjątkiem dużego biustu, hahah ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny i przydatny post! Ja akurat jestem klepsydrą :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze miałam problem z określeniem tego ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mojej figury chyba nie da się zaszufladkować do jednego, konkretnego typu haha :)
    Pozdrawiam:*

    natforart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. moja figura nie pasuje chyba to żadnego typu ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się zgadza gruszka, z tym, że mam dość duże piersi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam chyba figure jabłka :)

    https://strong-power.blogspot.com/
    Na moim blogu trwa konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja figura stoi gdzieś pomiędzy gruszką a klepsydrą :(
    kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moja figura to chyba klepsydra,chociaż nie mam masywnych nóg, to reszta pasuje :)
    Pozdrawiam i obserwuję !
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi najbliżej do gruszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie pasuje do żadnej z tych wytycznych, jakbym miała opisać się jakimś przedmiotem lub warzywem to byłabym szparagiem, prosta i włosy u góry ! haha

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie potrafiłam wpisać swojej figury w jeden z typów haha ^ ^ Ale nie jest mi to na szczęście potrzebne :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  25. mi jest najbliżej do gruszki :)
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja to typowa gruszka:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem idealną gruszką, niby kobieco, ale czasem trudno o znalezienie dobrych ciuchów, bo uda szersze, a pas wąski :D
    http://www.ekocozy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze mnie to fascynowało i nadal nie wiem jaką mam figurę, chyba najblizej mi do klepsydry.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.