64. TAPETY NA TELEFON - CZĘŚĆ I

     Witajcie Kochani! Ostatnio mam mało czasu na pisanie postów, ale znalazłam kilka minut, żeby zmienić wygląd bloga oraz zrobić dla Was kilka tapet na telefon. To jest mój drugi post z tapetami, a pierwszy z tapetami na telefon. Myślę, że Wam się podoba. Zapraszam do pobierania tapet! Pobrać tapetę możecie na dwa sposoby. Poprzez kliknięcie w cyferki pod tapetami a także nacisnąć na tapetę.

     

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6

Podobają Wam się tapety?
Chcecie więcej tapet na telefon?

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te tapety :)
    Kochana jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście. Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie do końca w moim stylu, ale fajny dresing bloga :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie , czekam na więcej.
    Chyba ustawie sobie te biedroneczki :)
    mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej. Przepraszam, że dawno nie komentowałam ale nie miałam za bardzo czasu.
    Tapety bardzo ciekawe, tak samo jak nowy wygląd bloga, chociaż osobiście wolę takie jakby to powiedzieć...o bardziej mroczne...
    Po zobaczeniu tapety z biedronkami nasunęło mi się pytanie: "A gdzie jest czarny kot?" Kto ogląda pewny serial to będzie wiedział o co chodzi.
    To by było chyba na tyle...
    Czekam na next.
    Saludos
    Fresa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się tapeta 4 :) wydaje mi się że jest w moim stylu.Lecz wszystkie są ładne, czekam na więcej.
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój telefon są zwyczaj zdobią zdjęcia ze znajomy mi, ale te tapety też są ładne! Oryginalny pomysł na wpisy!

    https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie urzekła ta a biedroneczki ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają :) W jaki sposób je robisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląd bardzo ładny, tapety też świetne :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby ktoś szukał dobrych aplikacji do tapet w smartfonie to może się przydać: http://www.instalki.pl/rankingi/24868-aplikacje-android-tapety-top.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.