65. ZIELONE SMOOTHIE - PRZEPISY

tumblr_mposcdP3J21sz7orro1_1280.jpg (612×612) tumblr_n3g3ivwzXD1qhj0azo1_400.jpg (400×400) tumblr_npu95c3ZNB1s9vmzmo1_500.jpg (500×500)

     Witajcie, wiem, że dawno nie było posta na blogu, nie odwiedzałam także Waszych i nie jestem na bieżąco, ale ostatnio mam zbyt mało czasu. Praca pochłania mi całe dnie, a wieczorami nie mam siły, żeby siedzieć przy laptopie. Postaram się jednak czasem wejść, aby na blogu coś się działo być z Wami na bieżąco.
Dzisiaj przygotowałam dla Was post o zielonych koktajlach, a więc do dzieła!

     1. Smoothie z jarmużu i jabłka.
Składniki:
- kilka liści jarmużu,
- 2 średnie jabłka,
- kawałek imbiru,
- banan,
- 250 ml soku jabłkowego.
Przygotowanie:
Umyj jarmuż, usuń z niego twardą część z środka. Obierz jabłka, pokrój na małe kawałki. Obierz imbir i zetrzyj na tarce. Jarmuż, jabłka i imbir dodaj do pojemnika od blendera, dolej sok i obranego i pokrojonego w paski banana, następnie zblenderuj wszystkie składniki ze sobą. Przelej do szklanki.

      2. Smoothie szpinakowo-migdałowy.
Składniki:
- banan,
- łyżeczka miodu,
- 150 g szpinaku,
- 500 ml mleka migdałowego.
Przygotowanie:
Umyj szpinak, obierz i pokrój banana. Wszystkie składniki włóż do pojemnika od blendera i zblenderuj ze sobą. Przelej do szklanki.

     3. Smoothie z jarmużu  imbiru.
Składniki:
- 25 g jarmużu,
- 1 cm imbiru,
- szklanka soku pomarańczowego,
- pół banana.
Przygotowanie:
Umyj jarmuż, usuń z niego twardą część z środka. Pokrój i obierz imbir, a także banana. Wrzuć wszystkie składniki do pojemnika od blendera. Następnie zblenderuj wszystkie składniki ze sobą. Przelej do szklanki.

     4. Smoothie z jarmużem, bananem i kiwi.
Składniki:
- kilka liści jarmużu,
- banan,
- kiwi,
- 150 ml soku jabłkowego,
- 150 ml mleka kokosowego,
- łyżka soku z cytryny.
Przygotowanie:
Umyj jarmuż, usuń z niego twardą część z środka. Obierz i pokrój banana i kiwi. Następnie wrzuć wszystkie składniki do pojemnika od blendera i zblenderuj wszystko ze sobą. Przelej do szklanki.

     5. Smoothie jabłko-bazylia.
Składniki:
- jabłko,
- 10 liści bazylii,
- 1 i 1/2 szklanki soku klarownego jabłkowego,
- 2 łyżki soku z cytryny,
- cukier lub miód do smaku.
Przygotowanie:
Obierz i pokrój jabłko. Umyj bazylię. Dodaj wszystkie składniki do pojemnika od blendera, Następnie zblenderuj wszystkie składniki ze sobą. Przelej do szklanki.

Lubicie zielone koktajle?
A może macie jakiś ciekawy przepis na zielony koktajl?

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam, w zielonej odsłonie jeszcze nie próbowałam:) ale ten czwarty wydaje się smaczny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię zielone :) Najbardziej mix pietruszka + cytryna + woda oraz szpinak + cytryna + owoc na który w danej chwili mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ulubiony zielony to szpinak banan i kiwi, ale Twoje przepisy też brzmią smakowicie, tylko ja nie wiem czy umiem się przekonać do jarmużu ;)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie skorzystam z przepisów :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pysznie wygląda no i na pewno... zdrowo ! :) Chętnie skorzystam z tego co napisałaś, zostaję ! :*

    ZAPRASZAM ! http://lucky-eyes.blogspot.com/2016/08/troche-o-was-troche-o-mnie.html#more Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujesz, skomentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię wypic jakies dobre, zdrowe smoothie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale narobiłaś smaka... :D

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje ulubione zielone smoothie to to z przepisu nr. 1 :)
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  9. numer 2 tylko brzmi mi zjadliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przepisy uwielbiam takie koktajle. Ja polecam sok z marchewki, buraka i selera. Wydawał mi się jakiś gorzki, ale jak spróbowałam to po prostu się zakochałam. Bardzo słodki, a poza tym bardzo zdrowy. Pozdrawiam i obserwuję jako Joanna Czajka. Zapraszam serdecznie :) asiaczajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. O taaak! Uwielbiam zdrowe a zwlaszcza samodzielnie zrobione smoothie! Napewno skorzystam z przepisów:)


    typical-teengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej przypadła mi do gustu propozycja numer 2 :D Uwielbiam zarówno szpinak jak i mleko migdałowe i koniecznie muszę spróbować Twojego przepisu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.