68. Koktajl z buraka i banana.

  

     Witajcie! W dzisiejszym poście postanowiłam dodać przepis na pyszne smoothie, jako, że dawno nie było nic o zdrowej tematyce. Postaram się dodawać więcej przepisów czy też porad fit, bo ostatnio to zaniedbałam. Zachęcam do spróbowania pysznego smoothie!

Składniki:
- średni ugotowany burak,
- banan, 
- szklanka mleka,
- łyżeczka soku z cytryny,
- miód,
- opcjonalnie kiwi, marchew, jabłko (można dodać owoce lub warzywa, które się lubi)

Przygotowanie:
Ugotowanego buraka obieramy i kroimy na małe kawałki. Banana obieramy ze skórki i również kroimy go na małe kawałki. To samo robimy ze wszystkimi owocami i warzywami, które zdecydujemy się wrzucić do koktajlu. Wrzucamy owoce i warzywa do blendera i blenderujemy do uzyskania jednolitej masy. Po wszystkim dodajemy miodu i soku z cytryny. Przelewamy do szklanek bądź słoiczków. Smacznego!

Próbowaliście kiedykolwiek koktajl z buraka? 
Smakował Wam czy wręcz przeciwnie?
A może macie jakieś inne sprawdzone przepisy z burakiem?

10 komentarzy:

  1. Wygląda smacznie,
    może wypróbuję ten przepis jak znajdę chwilę wolnego czasu! :)


    http://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z jednej strony przeraża mnie takie połącznie, a z drugiej chętnie bym spróbowała :)
    www.weronikajankowska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl wygląda naprawdę zachęcająco, lecz ten burak chyba do mnie nie przemawia haha
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie jak z dodatkiem malin :)
    Koniecznie muszę zwiększyć podaż takich koktajli, bo robię ich zdecydowanie za mało :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba aż jutro go zrobię!
    Świetny post zapraszam do siebie

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jaki cudowny przepis ♥ ostatnio ciągle piję koktajl, ale z mrożonych truskawek i jogurtem, chętnie wypróbuję coś nowego!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię smoothie i koktajle a burak mnie zachęca w sumie. na reszcie coś nowego!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio robie soki z buraka i pomarańczy :) Pychota

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.