70. Sklep Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem. Będzie on dotyczył pewnego internetowego sklepu. Pewnie większość osób już go zna, ponieważ współpracują z wieloma blogerkami, a jest nim zaful.com. W ofercie sklepu można znaleźć bardzo interesujące ubrania w różnych rozmiarach oraz kolorach. Asortyment jest bardzo szeroki poprzez buty, spodnie, spódniczki kończąc na bardzo fajnej biżuterii. W sklepie można znaleźć bardzo fajne promocje, dzięki zarejestrowaniu się, bądź też zwerbowaniu ludzi na stronę. Zdobywa się punkty za które można taniej kupić ubrania. Jeśli chodzi o ceny w sklepie to są one niskie.
     W grudniu, w okresie przedświątecznym strona zorganizowała naprawdę bardzo fajną promocje, a jest nią Christmas Countdown (http://www.zaful.com/m-promotion-active-christmas.html?lkid=29083) w postaci kalendarza adwentowego. Każdego dnia odsłania się dany dzień w miesiącu i można wylosować naprawdę bardzo fajne promocje. Dzisiaj wylosowałam np. -18% na zakupy.

     Rzeczy, które najbardziej przypadły mi do gustu:
 






http://www.zaful.com/m-promotion-active-christmas.html?lkid=29083
Klikajcie w linki! Też poklikam :)

Znacie ten sklep?
Jakie macie o nim opinie?

4 komentarze:

  1. To fakt, ta firma jest godna polecenia <3
    Kliknęłam :D

    Zapraszam! Będzie mi miło jak wpadniesz :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! POKLIKANE :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten sklep. Pomimo, że jest z Chin to oferuje naprawdę niezłe jakościowo, jak i estetycznie ubrania i dodatki. Polecam. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zegarek jest taki ładny, kupiłabym chętnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.