72. Świąteczne inspiracje.

   

     Jako, że zbliżają się już święta, a przygotowania do Świąt idą pełną parą postanowiłam stworzyć wpis o świątecznych inspiracjach. Bardzo lubię święta i ten klimat, który panuje w czasie Świąt Bożego Narodzenia. 
     Ja bardzo lubię zapach mandarynek, pomarańczowy. Strasznie kojarzą mi się ze świętami, a przy tym uwielbiam mandarynki. Czasem ze zwykłej skórki z mandarynki albo z pomarańczy można zrobić naprawdę fajne ozdoby! Nie zanudzając Was przejdźmy do inspiracji!

  
  
  
  
  
  


Lubicie Święta Bożego Narodzenia?
Za co najbardziej, a za co nie lubicie?
Tworzycie sami bombki i jakieś ozdoby na święta czy wszystko kupujecie?

5 komentarzy:

  1. Przepiękne inspiracje :) Czuć magię świąt :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię święta :) Moim ulubionym zajęciem jest przystrajanie stołu na świąteczne posiłki, ubieranie choinki oraz dekorowanie domu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw inspiracji! Spodobał mi się pomysł na zrobienie gwiazdek ze skórki mandarynki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.