74. Paczka z Zaful.com

     Witajcie, jakiś czas temu pisałam Wam o sklepie Zaful.com (post). Dzisiaj przyszła do mnie paczka ze współpracy ze sklepem Zaful.com. Przesyłka przyszła mi szybko, myślałam, że nie przyjdzie w tym roku, a tu taka niespodzianka. Zamówienie złożyłam 7 grudnia, 13 grudnia paczka została skompletowana i wysłana, a przyszła do mnie 30 grudnia. Jeśli chodzi o kontakt ze sklepem to jest on świetny. Odpowiedzi dostaję bardzo szybko, w tym samym dniu albo na drugi dzień, w zależności kiedy wyślę meila. Wszystko idzie sprawnie. Bardzo fajne jest to, że można śledzić przesyłkę gdzie znajduję się w danym momencie. Przynajmniej wiemy mniej więcej kiedy możemy się jej spodziewać.

W sklepie zamówiłam sweterek ombre, bluzę pandę z kapturem i uszami, zegarek oraz kolczyki. Jestem jak najbardziej zadowolona z zamówienia! Poniżej pokażę Wam zdjęcia.


Bluza panda z kapturem, na kapturze ma uszka pandy! Zauroczyła mnie od pierwszego wejrzenia, od razu wiedziałam, że muszę ją mieć! Jest urocza. Wykonana jest z Polyesteru. Bluza wydaje się być cienka, ale tak naprawdę pod spodem jest cieplutka, więc akurat nadaje się na chłodniejsze dni. Leży idealnie!

Sweterek ombre. Myślałam, że będzie nieco inny materiał, ale mimo wszystko jest bardzo ładny. Na górze jest niebieski, a na dole biały. Sweterek jest mieszanką Bawełny i Acrylica. Na ciele wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciu.

Zegarek. Bardzo podobają mi się te kolory. Bardzo lubię pastele, a szczególnie kolor miętowy, więc nic dziwnego, że znalazł się w moim posiadaniu. Bardzo fajnie dobrane kolory.

Kolczyki z kokardkami i perełkami. Na zdjęciu wyglądają ładnie, ale w rzeczywistości są super. Jako fanka kolczyków jestem nimi zachwycona! Wyglądają mega dziewczęco.

Polecam gorąco ten sklep!
Proszę o klikanie w linki :)

Lubicie Zaful.com?
Podobają Wam się ubrania i dodatki z tego sklepu?

11 komentarzy:

  1. Świetnie zamówienie! :) Najbardziej podoba mi się bluza z pandą - sama chciałam ją zamówić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza panda jest przecudna! Mam portfelik z dokładnie taką samą buźką pandy!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna bluza z pandą. Zastanawia mnie co pisze na tych kolczykach haha :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zamówienie,zegarek jest przepiękny !
    http://inaatii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane zamówienie, rzeczy wyglądają całkiem dobrze :) Szczęśliwego Nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku, ta panda jest przeurocza! Muszę ją mieć, muszę! <3
    Mam hopla na punkcie takich zwierzątkowych gadżetów i ubrań :D
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/podsumowanie-roku-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza panda ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię ten sklep:)
    Podoba mi się zegarek;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.