76. Pomadka Wibo Gllossy Nude nr 2

     Hej! Dawno na blogu nie pojawiała się żadna recenzja, czas to przerwać. Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować recenzje pomadki z Wibo. Kupiłam ją na promocji w Rossmannie za około 6 zł, poleciła mi ją ekspedientka i wcale nie żałuję tego, że jej zaufałam. Ja polecam tę pomadkę, jest ona numerem 1 w mojej kosmetyczce!

Dostępność: Rossmann
Cena: około 13 zł, kupiłam ją w promocji na kolorówki za 6 zł

ZALETY:
+ piękny kolor,
+ opakowanie,
+ łatwo się nią maluje,
+ nawilża usta, nie przesuszając ich,
+ wydajność,
+ niska cena,
+ dostępność,
+ wygląda naturalnie,
+ kolor jest piękny.
WADY:
- nie trzyma się długo na ustach,- rozmazuje się,- niestety, ale seria Glossy Nude mają również zbyt małą gamę kolorystyczną.





Lubicie pomadki z Wibo?
Jaka pomadka skradła Wasze serca?

21 komentarzy:

  1. Bardzo poodba mi się jej kolor, super na codzięń!
    Z Wibo nie mam ani jednej pomadki, ale czaję się na kultowe Million Dollars, szzczególnie czerwień i nude! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/01/pierre-rene.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne napisałaś recenzję tej pomadki.
    Ja bardzo ja lubię chociaż nie jest idealna.
    Mogła być lepsza. Ale ja bardzo lubię ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, ostatnio wszelkie nudziaki i pomadki matowe kradną moje serce, na tą też bym się skusiła. Świetna recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tę pomadkę jest świetna :)

    Pozdrawiam xx

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam firmę Wibo! Świetny kolor, właśnie takiego poszukuję, kocham takie brązowo-różowe nudziaki :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/19-faktow-na-19-urodziny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Duszo słyszałam o tej firmie, ale nie mogę się jeszcze na nic z ich produktów zdecydować :/
    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze ich pomadek i na razie nie planuje: na razie używam głównie Golden Rose, mam też jedną pomadkę z innej firmy i mi to wystarcza :D
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek rzeczywiście bardzo ładny ;) Ale ja jednak wolę maty ;) Chociaż mam z Wibo pomadkę z serii Eliksir i jest przyjemna, ale zdecydowanie częściej sięgam po te zastygające ;)
    wredna-z-wyboru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny kolorek :) Moje serca skradły jednak matowe pomadki w płynie z Golden Rose :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Monique ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tylko jedną pomadkę z wibo i jeszcze w dodatku z innej serii :) Ta mi się tak bardzo spodobała że chyba ją kupię :D Bo w końcu pomadek nigdy dość!! :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam identyczną ale jakoś mnie nie urzekła :) ogólnie produkty z wibo są super ale ja nie lubię pomadek z drobinkami :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    fashionlifebyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię pomadki z tej serii. Ten nudziak od dawna jest ze mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny odcień, a ten połysk- cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor obledny,ale szkoda, że nie jest trwała. To jednak zniechęca do zakupu :( nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy żadnej ze szminek Wibo, jednak kolor tej, jest to prostu obłędny.
    Zachęcam do wspólnej obserwacji :)
    http://amateurphotographywithart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam pomadki Golden Rose! Ale z tego co widzę i z tej marki byłabym zadowolona, patrząc na zalety!
    Hej, może skomentujesz?
    dramionewodaiogien.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja odkąd spróbowałam matów to nie jestem w stanie przejść na inną konsystencję :)
    Jak chcę naturalny i błyszczący efekt - wystarczy owocowa pomadka Nivea :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.