77. Pierwszy haul zakupowy w 2017 roku!

     Hej! Witajcie na pierwszym w tym roku haulu zakupowym. Jako, że sobota była dniem wolnym od pracy to postanowiłam wybrać się na zakupy i nie żałuję, bo nabyłam wiele cudowności! Pomimo dużego mrozu dałam radę. Tylko ostatnio coś mnie wzięło przeziębienie, szczególnie katar, a sioo! A jak Wasze samopoczucie? 
Lubię czasem odwiedzić sobie sklepy z używaną odzieżą, bo czasem można naprawdę znaleźć fajne nowe albo prawie nowe perełki, a w sobotę upolowałam bardzo fajne koszule, które pokażę Wam niżej. Lubię także odwiedzić sobie sklep od 2,99, bo czasem można naprawdę urocze rzeczy znaleźć tak naprawdę za grosze. Nie przedłużając zapraszam do zdjęć :)
1. Sweterek z napisem "YES", został zakupiony w sklepie chińskim za 23 zł przód i tył jest dłuższy a boki są krótsze, Świetnie wygląda na kimś, jest mega ciepły.
2. i 3. Obie koszule zostały kupione w Second Hand i obie kosztowały po 10 zł, a mi akurat udało się trafić na 20% przeceny to zapłaciłam za nie 16 zł. 2 koszula jest zwykłą koszulą, a ta 3 zaś ma z tyłu taką gumkę i jest nieco przedłużana, idealnie będzie pasowała do legginsów! Koszule zostały kupione w stanie idealnym.
4. Kozaki zimowe, kupiłam w sklepie chińskim za 25 zł z 50 zł. Nie chciałam kupować droższych, bo one i tak mają być tylko do pracy, a pewnie nie pochodzę w nich długo.
5. Następne buty kupiłam do chodzenia po pracy, są to wygodne trampki wkładane. Fajnie się prezentują na nodze. Zapłaciłam za nie 9 zł.
6. Piękna ramka z kształcie serca z napisem "Love", zapłaciłam za nią 13,90 w sklepi chinskim. Od razu mnie urzekła! Będzie idealna do zdjęcia ślubnego :)
7. Zegarek do kuchni w kształcie patelni z jajkiem sadzonym. Bardzo fajnie się prezentuje. Kupiłam go za ponad 6 zł w biedronce w promocji z 25 zł. 
8. Serwetki papierowe z kwiatuszkami i motylkami kupiłam za 1,99 zł w sklepie od 2,99, strasznie mi się spodobały i od razu zwróciłam na nie uwagę. 
9. Waciki kupiłam za 0.99 zł, też w sklepie od 2,99. Jest ich 80 sztuk w sumie. Żałuję, że nie wzięłam więcej paczek.
10. Orzechy brazylijskie kupione w Rossmannie. Endokrynolog zaleciła mi je jeść i tak sobie kupuję od kilku miesięcy i jem po 2-3 dziennie. Akurat była na nie promocja z 11,99 zł na 9,99 zł.
11. Diamentowa odżywka do paznokci, kupiona w Rossmannie za 12,49. Sprawdza się u mnie rewelacyjnie. Używam jej od kilku lat i jest super. Niebawem napiszę o niej recenzję.

A Wy co miałyście ostatnio w swoim haulu zakupowym?
Lubicie chodzić na zakupy?

43 komentarze:

  1. Zakochałam się w koszulach, są wręcz genialne, proste, zwyczajne, a jednak...
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm, nie jestem typem zakupowym. Kupuje, gdy potrzebuje, unikam sklepów. Co myślę o Twoich zakupach, rzeczy przydatne i niedrogo. Co do używanych, nie kupuję gdyż nie potrafię robić tam zakupów. Udanych dalszych polowań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te orzeszki kuszą niesamowicie, mają jakieś specialne właściwości czy mozna je potraktować jak typowe produkty z tego zakresu czyli zdrowe! :)
    Pozdrawiam
    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/10/twoj-los-zalezy-od-twoich-nawykow.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same w sobie są zdrowe i do tego jakie pyszne! :)
      Ale sa tłuste, więc nie można ich zbyt dużo jeść.

      Usuń
  4. O kurcze, niezłe zdobycze! Zegarek świetny, z pewnością spodobałby się mojej mamie! :)
    Orzechy wyglądają bardzo smacznie, mam na nie ochotę już od dłuższego czasu, jednak cena dosyć spora... :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No spora, jakby nie lekarka, która każe mi je jeść, też pewnie bym się nie skusiła.

      Usuń
  5. Te kule są o wiele tańsze w tych sklepach za 2,99 niż w sieciówkach, które często zawyżają cenę. Świetne zdobycze, sweter jest śliczny.
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, będę tutaj zaglądać ! https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Odżywka do paznokci jakiej potrzebuje bo znowu się psują paznokcie :(
    http://aleksandralucystein.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Hhaha ten zegarek , mega :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio coraz mniej radości sprawiają mi zakupy, dlatego chodzę na nie jak najrzadziej. Ten zegarek w kształcie patelni jest świetny! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze, jaka śliczna koszula ! :3 Uwielbiam takie, xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe rzeczy! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne znaleziska, zwłaszcza koszule!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe rzeczy! Super koszula. Pozdrawiam zuzik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Orzechy brazylijskie są świetne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny haul :D Jak ja dawno nie byłam na zakupach :O Bardzo fajny blog :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję odżywki do paznokci! 😍 Zazdroszczę, haul zakupowy dopiero przede mną :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo nowości. Miałam kiedyś tą odżywkę i dobrze się u mnie sprawdziła. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula czerwono-żółta wygrywa cały haul ♥ Moje ostatnie zakupy składały się głównie ze słodyczy i przyborów do rysowania, więc w sumie nie ma o czym opowiadać :P
    http://hellokitycool.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam z niecierpliwością na recenzje odzywki �� fajnie piszesz, zostanę z Toba dłużej ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku ile nowości ! *.*
    Sweterek skradł moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszule w kratę! <3 Jedna z moich ulubionych części garderoby! Super zakupy udało ci się zrobić, naprawdę :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/q-1-blog-motywacja-szkoa-hejt.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Aww.... Świetne rzeczy :) Bardzo urzekł mnie sweterek z napisem YES, może poszukam coś podobnego :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy i zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten sweterek nawet na zdjęciu wygląda cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny Blog *.*
    Coś czuję, że będę wpadała tu częściej <33


    Co powiesz na wspólną obs ? :)

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że pierwsze zakupowe szaleństwo w 2017 jak najbardziej udane, super!

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/podstawowo-kazdego-dnia.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek super! Ja właśnie od kilku tygodni też ma katar i nie mogę się go pozbyć ;/

    https://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/oddech-na-swiezym-powietrzu-zabija.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Szukasz może prezentu dla rodziny chłopaka dziewczyny czy partnera biznesowego wejdź do mnie na stronę i obczaj kwiaty w pudełkach katowice
    Jeśli chcesz możesz odwiedzić naszą stronę:
    Kwiaty w pudełkach KATOWICE

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja póki co to na zakupach spożywczych tylko byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio kupiłam troszkę koreańskich kosmetyków do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mnie też na samym początku roku złapała choroba, ale już przeszła :D Ciekawe zakupy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Też uwielbiam chodzić po lumpeksach ! Tyle tam fajnych rzeczy znalazłam :D
    Bardzo fajny wpis a rzeczy na prawdę są super !

    http://reginaboguckaaa.blogspot.co.at/ zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też patrzyłam na ten zegar w Biedrze. Uważam że jest świetny. Secondhandy są świetne, przynajmniej mam pewność że nikt nie będzie miał tego samego
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post. Kilka rzeczy przypadło mi do gustu :)
    daffash.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rzeczy! Obserwuję!
    https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne koszule :) bardzo lubię takie ;) pozostałe zakupy również super :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne koszule! Ja właśnie zaczynam kompletować powoli garderobę na wiosnę i wpadła mi w oko fajna hurtownia odzieży, myślę że coś sobie niedługo wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.