78. Smoothie z grejpfruta.

  

     Witajcie, dzisiaj postanowiłam dodać post o smoothie, bo wiem, że Wy takie lubicie, a gwiazdą smoothie będzie grejpfrut. Nie zanudzając przechodzimy do przepisów.

     1. Banan + grejpfrut + mango
Składniki:
- banan,
- grejpfrut,
- mango,
- 1/2 szklanki mleka.
Przygotowanie:
Składniki wrzucamy do blendera i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

     2. Seler naciowy + jabłko + grejpfrut
Składniki:
- grejpfrut,
- łodyga selera naciowego,
- jabłko.
Przygotowanie:
Składniki wrzucamy do blendera i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

     3. Truskawki + grejpfrut + imbir + jabłko
Składniki:
- garść truskawek,
- grejpfrut,
- jabłko,
- kawałek imbiru,
- 1/2 szklanki mleka.
Przygotowanie:
Owoce myjemy i obieramy, wrzucamy je do blendera i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

     4. Ananas + grejpfrut
Składniki:
- pół ananasa,
- grejpfrut,
- miód,
- 1/2 szklanki jogurtu lub mleka.
Przygotowanie:
Owoce obieramy, wrzucamy do blendera i blenderujemy do uzyskania gładkiej konsystencji.

     5. Truskawka + grejpfrut
Składniki:
- garść truskawki,
- grejpfrut,
- pół jogurtu.
Przygotowanie:
Owoce myjemy i obieramy do blendera i blenderujemy do uzyskanie gładkiej konsystencji.

Lubicie smoothie z grejpfrutem?
Piliście kiedykolwiek takie smoothie?

25 komentarzy:

  1. O nie... jestem w ciąży i właśnie nabrałam ochoty! Teraz tylko gdzie znajdę dobre truskawki?! :) uwielbiam grejfruty!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej odpowiada mi ten pierwszy... Zapisuje sobie stronkę w zakładkach i z chęcią kiedyś wykonam taki koktajl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie koktajle,z miłą chęcią przy najbliższej okazji skorzystam z twojego przepisu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten pierwszy jest mega 😍. always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie koktajle , nawet teraz bym taki wypiła :D
    Pozdrawiam http://xgabisxworlds.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham koktajle i na pewno wykonam któryś z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepisy są bardzo interesujące i mam nadzieje że w przyszłości skorzystam

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda przepysznie! Lece do sklepu po składniki. :)
    Zapraszam : https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Grejpfruit to swietny owoc, ma dobre wlasciwosci i wspomaga odchudzanie :D i smaczny, dzieki za przepisy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post, bardzo spodobał mi się ten przepis. Wygląda wspaniale, na pewno spróbuję ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny przepis, uwielbiam takie koktajle, więc dla mnie w sam raz!
    Na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię grejpfruty, ale najbardziej w lecie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie dobrocie, na pewno wykorzystam przepisy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Na pewno wykorzystam!

    http://www.strong-power.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkiego rodzaju smoothie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę wypróbować je wszystkie! Uwielbiam koktajle :)
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html

    OdpowiedzUsuń
  17. O takich połączeniach jeszcze nie czytałam a uwierz mi znam ich masę - dosłownie. :) Fajne pomysły ! Szkoda, że nie mam blendera... mam zamiar jednak w najbliższym czasie zaopatrzyć się w to wygodne cudo. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jutro na pewno jakiś zrobię ! Pewnei ten z mango :) Idealny po siłowni

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam ochotę na wszystkie! Jutro zrobie sobie to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ananas z grejpfrutem brzmi bardzo interesująco :) lubię takie napoje, najlepiej latem i chyba najbardziej praktycznie bo niektóre składniki możemy znaleźć na ogrodzie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. pycha

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę kiedyś spróbować przygotować kilka z nich, ciekawe przepisy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.