79. Eveline - odżywka diamentowa

     Witajcie, dzisiaj chciałabym zrecenzować Wam odżywkę do paznokci z Eveline diamentową. Używam ją od dwóch lat i u mnie sprawdza się rewelacyjnie. Uważam, że jest jak najbardziej warta swojej ceny. Trzeba tylko stosować ją zgodnie z instrukcją. Wiele osób ma na nią uczulenie, dlatego przez zastosowaniem należy zrobić próbę na jednym paznokciu, aby nie było później więcej szkód. Odżywkę nakłada się codziennie, a co trzy dni się zmywa i nakłada od nowa. Należy ją stosować dwa tygodnie i zrobić sobie miesięczną przerwę. Zapraszam do plusów i minusów na blogu :)

Dostępność: Rossmann jak i inne drogerie
Cena: 12,49 zł

ZALETY:
+ paznokcie utwardzają się od pierwszego zastosowania,
+ paznokcie stają się wzmocnione,
+ wydajna,
+ szybko schnie,
+ paznokcie nie łamią się,
+ poprawia wygląd paznokcia,
+ paznokcie ładnie błyszczą,
+ cena,
+ dostępność,
+ dobrze się rozsmarowywuje,
+ idealna jako baza pod lakier,
+ paznokcie się nie rozdwajają,
+ dzięki niej paznokcie szybko rosną.

WADY:
- niestety końcówkę ciężko jest zużyć,
- brzydki zapach odżywki,
- szczypie w oczy,
- często uczula.


     Jak widzicie jest idealna, cudowna. U mnie się świetnie sprawdza. Nawet po zaprzestaniu używania jej paznokcie przez długi czas są twarde i się nie rozdwajają. Jak już wcześniej wspomniałam, należy zrobić próbę uczuleniową, ponieważ uczula wiele osób przez co paznokcie mogą się rozdwajać, odchodzić od paznokcia, a to wcale fajne nie jest.

Używał ktoś tej odżywki?
Jakie macie zdanie na jej temat?

35 komentarzy:

  1. Swego czasu używałam tej odżywki i mam o niej bardzo dobre zdanie. Jest w sam raz dla mnie :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam odżywkę z tej firmy 8w1 i była spoko.
    Fajna recenzja.

    https://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio szukałam właśnie coś podobnego. Dzięki za podpowiedź! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Używam teraz tej ze srebrem, używałam 8w1 i jeszcze jednej, ale nie pamiętam dokładnie której. To jedyne odżywki, które pomagają mi ogarnąć paznokcie, kiedy te się łamią. Bardzo polecam!
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kilka podejść zarówno do tej jak i do innych odzywek z eveline i u mnie kompletnie się nie sprawdziły. Moje paznokcie po nich się rozdwajały, łamały a jak nie daj Bóg odstawiłam odzywkę to było masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tą odżywkę oraz tą 8w1 i niestety bardzo pogorszyły stan moich paznokci. Teraz używam Golden Rose i mam nadzieję, że będzie lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa odżywka. Akurat szukam ponieważ aktualnie moje paznokcie to lekka tragedia...

    obserwuje http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa nazwa bloga :) Szkoda, że nie spotkałam się z blogiem o nazwie W pogoni za rozumem - ówczesnym ludziom jakoś jest z tym nie po drodze ostatnimi czasy ;) Ogólnie fajny post- gratuluję. Trochę mam dystans do kosmetyków, które są do wszystkiego jednocześnie i tak super fajne bo mogą być do wszystkiego a w każdej z tych dziecin niewystarczająco dobre. Takie hasie, szkło i byle co :P Nie spotkałam się jeszcze z odżywką do paznokci z tej marki. Fakt faktem marka nie jest zła i dość w porządku. :3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam kiedyś tej odżywki, spoko jest

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej odżywce, ale wydaje się być ciekawa :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam odżywkę z Eveline i bardzo dobrze mi służyła. Niestety nie powróciłam bo mieszkam w UK :(
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili: NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w posiadaniu tej odżywki, lecz niestety nie sprawdziła się w moim przypadku. Dobrze, że przynajmniej u Ciebie zadziałała. :)

    ♡ CUTE HORROR-KLIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam tę odżywkę. Bardzo fajna!
    Super recenzja!
    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jem pestki dyni. nie potrzeba mi tego typu odżywek:D obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam i używam tej odżywki, u mnie zdecydowanie się sprawdziła :) Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tą odżywkę, ale niestety na mnie nie działa...

    http://tuklaudia.blogspot.com/2017/01/new-design.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama jej kiedys uzywalam i sobie bardzo chwalilam ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przydałaby mi się odżywka podczas odpoczynku paznokci od hybryd, ta jest w dość przystępnej cenie i ma bardzo dużo zalet, może się skusze ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie ze ci sie sprawdza! mi niestety połamała paznokcie wiec nie polecam :(

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą i tę 8 w 1 (która ma taki sam skład jak diamentowa ;]) i czasami stosowałam te kuracje, z których byłam zadowolona. Jedną nawet zobrazowałam u siebie w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba się zdecyduje!
    http://przelewane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam jej dość długo, dopóki nie zaczęły mnie boleć paznokcie od niej. Never again! || nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam różne rzeczy o odżywkach z tej firmy i jakoś nie mogę się przekonać.

    OdpowiedzUsuń
  24. mialam ta odzywke i wspominam ja bardzo dobrze ;) bardzo pomogla moim paznokciom :)

    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! pozdrawiam

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Faktycznie ciężko na zużyć ale dziala.

    OdpowiedzUsuń
  26. Używałam i sprawdziła się u mnie całkiem dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Działa, ale niestety tylko wtedy gdy się jej używa ;/

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiele czytałam o tej odzywce. Mimo wszystko w dalszym ciągu nie mogę się do niej przekonać.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie miałam okazji jeszcze jej przetesotwać :(
    POZDRAWIAM,
    MALWA :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie koło tej odżywki przechodziłam już dobre parę miesięcy. Jednak nigdy mi się nie udało jej kupić. A teraz już wiem jakie ma plusy i minusy. Ciesze sie,że zrobiłaś nam wszystkim taką recenzję, ponieważ wtedy wiemy czy kupić czy nie. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie się prezentuje! Mamy podobną, tylko w wersji różowej :) U nas sprawdziła się mega! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedyś miałam w planach ją kupić, ale przetestowałam inną :D
    Aktualnie używam Regenerum, bo moje paznokcie do najpiękniejszych nie należą.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam jej, ciekawe jak na mnie by wpłynęła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.