80. Druga paczka od Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj dotarła do mnie druga paczka ze sklepu Zaful.com. Chciałabym Wam od razu ją zaprezentować. Tym razem paczka szła do mnie 15 dni, więc krócej niż ostatnio, ale wiadomo ostatnio był okres świąteczny. Jak za pierwszym razem jestem mega zadowolona z ubrań jak i z całego zamówienia! Nie zanudzając przestawiam Wam moje nowe zdobycze.


Pierwszą rzeczą, jaką zamówiłam była sukienko-tunika w granatowo-białe paseczki. Z daleka może wyglądać, że jest w czarne paseczki, ale w rzeczywistości są one granatowe. Tuniczka od razu przykuła moją uwagę. Strasznie podoba mi się to, że jest asymetryczna i luźniejsza, niestety może się wydawać nieco luźna. Wykonana jest z Bawełny i domieszki Poliesteru. Jest bardzo fajna w dotyku.
Drugą rzeczą jesr szara bluzeczka, asymetryczna. Tył na dłuższy a przód krótszy na krzyż. Jest wykonana ze Spanedexu. Bardzo podoba mi się ta asymetria, bluzeczka od razu przykuła moją uwagę.
Trzecią rzeczą jest uroczy zegarek kotek z ostającymi uszami. Zegarek od razu mi się spodobał. Od razu wiedziałam, że będzie w moim posiadaniu! Jest przesłodki. Jako, że koty są moimi ulubionymi zwierzakami, zamówiłam go.
Czwartą rzeczą są kolczyki sowy. Są urocze. Bardzo lubię motywy sowy, szczególnie jeśli chodzi o biżuterię. Bardzo podoba mi się ich kolor i to, że tak pięknie błyszczą przy świetle!
Piątą i ostatnią rzeczą jest druga para kolczyków. Kolczyki są w kształcie serca i są dwukolorowe. Myślałam jednak, że będą nieco mniejsze, a są duże. Ale z pewnością założę je nieraz. 

Podoba Wam się moje zamówienie?
Lubisz sklep Zaful.com?
Proszę o klikanie z linki.

28 komentarzy:

  1. Ta szara asymetryczna bluzeczka jest świetna:) bardzo podoba mi się też zegarek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zegarek i bluzka w paski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Następnym razem dodaj zdjęcia na sobie, będzie lepszy efekt. :)
    Ubrania super, też mam współpracę z tą firmą i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kocham Zaful ! :))) Fajne produkty mają.

    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Zapraszam Cię do wzięcia udziału. Reguły są banalnie proste, a możesz spróbować szczęścia w wygranej! :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te rzeczy, zegarek najbardziej mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezły zegarek! Bardzo często jestem pod wrażeniem rzeczy od nich :)

    OdpowiedzUsuń

  7. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:

    naprawa komputerów warszawa ursynów

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także uwielbiam motyw sowy w biżuterii! :D Niestety moje kolczyki mają straszny nawyk znikania po jakimś czasie... :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten zegarek jest obłedny :) rewelka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne zamówienie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rzeczy! Według mnie zegarek jest najlepszy.
    Buziaki Martha🌺

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodatki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Mam nadzieję, że Ty też wpadniesz do mnie i powiesz czy Ci się podobało, łap link do mnie:
    Blog motoryzacyjny

    OdpowiedzUsuń
  14. Z całej przesyłki najbardziej spodobał mi się zegarek i te śliczne kolczyki ! <3

    www.horenxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zegarek podoba mi się najbardziej i jeszcze ta szara, asymetryczna bluzka. Generalnie nie wiem, co mam myśleć o tym sklepie, bo ile ludzi, tyle zdań na jego temat :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zamówienie! Zegarek jest świetny,sama chyba się na taki zdecyduje,bo z zegarkami nigdy się nie rozstaję. :)
    www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zegarek przeuroczy :) poklikałam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam bzika na punkcie bluzek w paski czy w kratę. Faktycznie na zdjęciu paski są czarne. Bardzo ładne dodatki wybrałaś. Jak oceniasz współprace z tą firmą?
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się ta asymetryczna bluzeczka! :)
    Pozdrawiam http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zegarek totalnie przykłum moją uwagę ;) ! uwielbiam takie dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładne rzeczy wybrałaś! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.