81. Maseczka do twarzy z węgla aktywnego

     W dzisiejszym poście chciałabym podać Wam przepis na fajną maseczka z węgla aktywnego. Węgla, który kupujemy w aptece na problemy żołądkowe. Jest idealny do cery trądzikowej, tłustej, z przebarwieniami. Sprawdź sam jak łatwo i tanio można zrobić maseczkę na domowe SPA!

Składniki:
- 2 tabletki węgla,
- łyżeczka wody lub jogurtu.
Przygotowanie:
2 tabletki węgla wrzuć do szklanki, dodaj łyżeczkę wody bądź jogurtu, rozgnieć i czekaj, aż się rozpuści. Kiedy już maseczka będzie gotowa nałóż maseczkę na twarz. Uważaj, aby nie dostała się do oczu. Maseczkę należy trzymać na twarzy 15-20 minut po czym spłukać letnią wodą.

     Maseczkę można nakładać na twarz 2 razy w tygodniu. Pamiętaj, aby po takim zabiegu nawilżyć odpowiednio skórę, ponieważ węgiel ją wysuszy. Nie należy stosować maseczki częściej niż 2 razy w tygodniu.

Stosował ktoś kiedykolwiek taką maseczkę?
A może macie jakieś inne maseczki tego typu?

________________

ZAFUL

11 komentarzy:

  1. ooo, o takiej maseczce to ja jeszcze ani razu nie słyszalam ;) bardzo ciekawy pomysl- wyprobuje!
    co powiesz na wspólną obserwację? ja już i to z ogromną chęcią! miłego dnia

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubie maseczki węglowe :) ale sama nie robiłam! A walczę z przebarwieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie! Na pewno wypróbuje ;)
    zapraszam do mnie :
    https://www.facebook.com/magdalaablog/
    http://magdalaa.blogspot.com/2017/01/rimmel-lasting-finish-25hr-with-comfort.html

    OdpowiedzUsuń
  4. będę musiała wypróbować :) pozdrawiam i zostaję tu na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem jakaś dziwna chyba, bo mnie maseczki i tego typu kosmetyki nigdy nie kręciły. Może to dlatego, że nigdy specjalnie z cerą problemów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dawna stosuję tę maseczkę i jestem z niej bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo słyszałam o tej maseczce i w końcu muszę ją wypróbować :) szkoda że nie dodałaś żadnych zdjęć, ale post bardzo przydatny :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja planuję ją wykonać, ale w połączeniu z miodem :)
    Wciąż jednak brak mi czasu i...pamięci ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tej maseczce, ale ją wypróbuję :)Ja natomiast używam węgla aktywnego do walki z zaskórnikami :)
    Strefa bez stresu

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam tą maseczkę i byłam bardzo zadowolona z efektów!! <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/01/ulubiency-stycznia_29.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.