82. Mascara Pump Up

     Witajcie, dzisiaj przedstawiam Wam recenzje tuszu do rzęs. Kupiłam go w promocji w Rossmannie za 6 zł i od razu się polubiliśmy! Zapraszam, więc do przeczytania moich wad i zalet tej mascary :)

Dostępność: Rossmann
Cena: 10 zł

ZALETY:
+ cena,
+ dostępność,
+ fajna szczoteczka,
+ wydłuża rzęsy,
+ podkręca,
+ łatwy do zmycia,
+ intensywny kolor,
+ wydajny.

WADY:
- niestety troszkę się sypie,
- pojawiają się grudki,
- szybko zasycha w opakowaniu.


Używa ktoś z Was tej mascary?
Jaka jest Wasza ulubiona mascara?

18 komentarzy:

  1. Miałam ten tusz i był bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jej jeszcze nie miałam,ale legendy o niej krążą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna cena i jakos adekwatna do wartosci :P warto sprobowac?
    zapraszam do mnie na:
    https://brbadventures.wordpress.com/2017/01/26/diversity/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie testowałam tej mascary :)
    Moja ulubiona to L'Oréal Voluminous Million Lashes.
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do obserwacji i komentowania :)

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam, ale jeśli się oscypuje i ma grudki to nie dla mnie. Cosmetickick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Generalnie wydaje się być fajnym tuszem, ale szybko się kruszył - a to dla mnie duża wada. :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej maskary nie testowałam natomiast fioletowa z grubą szczoteczką z miss sporty jest naprawdę świetna:)


    http://aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie używam akurat tej. Ja używam różnych :) Niby to nie do końca ok ale podchodzę do tego z dystansem - ważne, że nie mieszam na raz ;) Nie mam swojej ulubionej :P Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://bylasobiepanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. używałam go kiedyś,był świetny,ale fakt, za szybko wysychał :(
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ją lubię. Tania i bylam z niej zadwolona ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go ! Używam stale zamiennie z Growing Lashes z Wibo :)
    Zaprasza :)
    http://in-makeup-world.blogspot.com/2017/01/matrix-heat-buffer.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam o tej maskarze, lecz nie miałam okazji jej przetestować, na pewno niebawem i ja się skuszę na jej zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ją już któryś egzemplarz z kolei, podoba mi się choć szybko wysycha.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda , że się osypuje i pozostawia grudki. Dla mnie najlepsze sa tusze z Loreala.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.