84. Nowe łowy z Second Hand

     Witajcie, dzisiaj postanowiłam pokazać Wam trzy przepiękne sweterki, które ostatnio udało mi się upolować w Second Hand. Ostatnio bardzo lubię chodzić po tego typu sklepach, bo czasem można upolować naprawdę świetne perełki za niskie pieniądze. Nie przedłużając zapraszam Was do obejrzenia moich perełek.
     Sweterki są w stanie idealnym wyglądają jak nowe. Zima pewnie tak szybko od nas nie odejdzie, więc dzięki sweterkom będzie mi ciepło! Akurat załapałam się na promocję -50%, więc swetry kupiłam bardzo tanio.
1. Czarny zapinany sweterek w białe buźki. Sweterek jest ciepły i dwustronny, można go zmienić na biały sweterek w czarne buźki. Jest cała cena to 16 zł, ja dałam za niego 8 zł. Jest bardzo pocieszny. Niestety nie ma żadnej metki.
2. Kremowy sweterek z H&M. Jest bardzo luźny, jest to rozmiar M, a wygląda jakby był za duży, ale takie ma sprawiać wrażenie. Kupiłam go za 6 zł, cała cena to 12 zł.
3. Trzeci i ostatni sweter w kolorze kremowych pochodzi z Sinsaya. Jest to rozmiar L, jest troszkę luźny, ale nie tak jak ten poprzedni. Kosztował również 6 zł, cała cena to 12 zł.
_____________________


Lubicie chodzić po sklepach z używaną odzieżą?
Jakie perełki udało Wam się znaleźć w tym sklepie?

29 komentarzy:

  1. Świetne ciuszki jak za takie pieniążki, ja niestety nie mam motywacji żeby tyle chodzić bo szybko się irytuję i nigdy mi nie po drodze do SH, ale chyba wreszcie się przekonam, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie wczoraj kupiłyśmy sobie spodnie w sinsey'u. Śliczne sweterki, w sam raz na tą paskudną pogodę :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudne, mi się najbardziej podoba ten 2 jest śliczny 👌👌👌

    OdpowiedzUsuń
  4. W lumpie czasem można wyłowić naprawdę fajne rzeczy ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te sweterki :) uwielbiam chodzić po lumpeksach.
    W sobotę na moim blogu pojawi się post z moimi zdobyczami z SH :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne sweterki. Najbardziej podoba mi się kremowy z H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie haule i sama często chodzę do lumpeksów i udaje mi się upolować perełki! Ostatni sweterek mega :)
    www.all-of-madi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie chodzę do SH bo jakoś nigdy nie mogę tam niczego wyłapać i zawsze szczerze podziwiam ludzi którym się to udaje :D Ten czarny sweterek jest śliczny!
    Pozdrawiam cieplutko ekstra-introwertyczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi sweterek jest prześliczny!!

    http://poprostukinia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym tygodniu wyszłam z trzema ciuchami z sh, dwa praktycznie nowe, a jeden nowy z papierową metką, niecałe 20 zł a tyle szczęścia :D choć nie powiem dwie dychy mogą się i tak wydawać wysoką ceną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Są naprawdę przeurocze. Podobają mi sie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy zdobyłaś. Ja jednak tam nie chodzę - brak chęci, cierpliwości i czasu.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne łowy. Podoba mi się drugi sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny drugi sweterek, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sweterki ! Właśnie dla takich perełek wartko chodzić do sh, a ponadto taniej niż w sklepie oraz jakość całkiem inna niż w sieciówkach ;)

    Mój blog Obserwuje i pozdrawiam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdobycze! Osobiście lubię czasem zaglądać do sklepów z używaną odzieżą, bo można tam znaleźć super rzeczy za małe pieniądze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie posty! Sama często chodzę do SH i wyłapuje perełki. :)



    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Mój blog - NKFN.pl =)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostatni sweterek jest przeuroczy! Sama często chodzę do secondhandów, można upolować świetne perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne sweterki, wyglądają jak nowe. Idealne na terazniejsza pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam chyba tylko raz i znalazłam sweter z hm. Akurat wtedy była przecena 50% wszystkich rzeczy, więc z 16 zapłaciłam tylko 8. Choć 16 jak na second hand i tak całkiem sporo mi się wydaje. No nie wiem. :/

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię czasem połazić po lumpie, niejednokrotnie można znaleźć jakieś perełki, jak w twoim wypadku. Ten sweterek z Sinsaya jest mega *o*

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nigdy nie byłam w tego typie sklepów, dlatego, że w moim mieście ich nie ma. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi żaden sweterek się nie podoba, no ale to kwestia gustu. W lupeksie byłam raz i mi się nie podobało. Tona ubrań, które są ze sobą tak pomieszane i tak ściśnięte, że aż mi się nie chce nic szukać :D

    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super są te sweterki :) obserwuje I pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne perełki <3 sweterki mega też lubię takie cieplutkie na zimę :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Przypomniałaś mi, że dawno nie byłam w Second Hand'zie, a swojego czasu bywałam tam praktycznie raz w tygodniu, haha :D
    Sweterki to coś, co szczególnie można tam upolować, piękny. :)

    Pozdrawiam serdecznie, Justlyjass.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten pierwszy jest nawet ładny.
    Zacznij
    screatlieve.blogspot.com/
    www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te ciuszki, również uwielbiam zgarniać takie łupy za bardzo niską cenę ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.