85. Koktajl ze szpinakiem, bananem i nerkowcami

  

     Witajcie, dzisiaj przygotowałam dla Was przepis na zielony koktajl ze szpinakiem, bananem oraz z nerkowcami bądź też migdałami. Zależy co kto lubi. Nie przedłużając zapraszam do przepisu.

Składniki:
- 2 małe banany, bądź jeden duży,
- garść szpinaku,
- 2 szklanki mleka bądź jeden jogurt,
- 1/2 szklanki orzechów nerkowca bądź migdałów. 

Przygotowanie:
Nerkowce bądź migdały moczymy dwie godziny w letniej wodzie. Po dwóch godzinach wkładamy je do blendera, razem z innymi składnikami i blenderujemy do uzyskania gładkie konsystencji. Przelewamy do szklanek/kubków i gotowe!

Lubicie smoothie?
Macie swoje ulubione, które często robicie?

16 komentarzy:

  1. jejku uwielbiam banany i szpinak! :) chętnie spróbowałabym takie połączenia, bo zazwyczaj banany łąćzyłam tylko z owocami i warzywami. Co do nerkowców nie jestem przekonanana, chyba raczej wolałabym je zastąpić orzechami włoskimi. :) mimo wszystkoi przepis super i na pewno skorzysta.. chyba nawey dziś, bo mi narobiłaś ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam i banany i szpinak - wiec chetnie taki zrobie, nie wpsominajac juz o orzechach :D pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koktajl bananowo-szpinakowy jest mi dobrze znany, ale następnym razem dodam trochę orzechów, może będzie jeszcze lepszy!
    Bardzo fajny pomysł :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham każdy rodajzaj koktajku, a z takimi składnikami nie słyszałam, więc chyba sobie zrobię w najbliższy czasie.
    Pozdrawiam i obserwuję od dawna :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Probowalam juz , jest mega pysznie x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie koktajle, szczególnie latem, ale i zimą zdarza mi się pić w dużej ilości, moje ulubione to zielone z warzyw :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam koktajle. Bardzo często łączę szpinak z bananem i jogurtem <3 Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam szpinak i koktajle! Super połączenie :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię koktajle ze szpinakiem, ale tam gdzie blenduję szpinak - tam muszę mieć jakiegoś cytrusa, bo jego smak będzie dla mnie zbyt wyczuwalny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie koktajle. Bardzo fajny przepis, wygląda smacznie, na pewno skorzystam. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Odważne połączenie i dobór składników. Muszę koniecznie wypróbować, bo uwielbiam banany i szpinak. A kolor koktajlu jest bajeczny! Zdecydowanie jeszcze więcej podobnych, ciekawych przepisów.
    Pozdrawiam ;)
    https://stylowka4u.blogspot.com/2017/02/40-nie-taka-szarosc-dnia-codziennego.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Pycha! Koniecznie muszę robić częściej. Proste i dobre. Super przepis:)
    http://adziulla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pycha! Uwielbiam różnego rodzaju koktajle, a jeszcze bardziej kocham orzechy! ;)
    Czekam na więcej przepisów !
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam: www.differentworldsofficjal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach i pomyśleć, że gdyby moja mama nie zmuszała mnie w dzieciństwie do jedzenia bananów, to może bym je teraz lubiła... :D Jednakże wygląda zachęcająco, jednak do ust nie wezmę nic z bananem czy jakimś banano-podobnym produktem;-)
    ⚜ Serdecznie zapraszam na nowy wpis na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.