87. Wygrana w rozdaniu

     Witajcie, w styczniu wzięłam udział w rozdaniu u joannalifeinamerica.blogspot.com/ i udało mi się wygrać kosmetyki EOS. Nagrody są super! Pięknie pachną. Od dawna chciałam je wypróbować, ale jakoś do tej pory nie było okazji. Bardzo się ucieszyłam na wiadomość o wygranej, aż do tej pory nie mogę uwierzyć, że to ja zostałam wylosowana. Kosmetyków nie próbowałam, bo dopiero dzisiaj do mnie dotarły. Niebawem pokażę Wam recenzje kosmetyków, a tymczasem pokażę Wam co udało mi się wygrać.
     Paczuszka została zapakowana w bardzo fajną fioletową kopertę. Bardzo fajny efekt. 
A oto zawartość paczki:
     Kosmetyki, które były w paczce mają piękne opakowanie i piękne zapachy. 
Myślę, że się polubimy na zawsze :)
     1. i 2. Perłowy balsam do ust oraz różowy balsam do ust z EOS, zawierają oliwę, olejek jojoba, masło shea, wosk pszczeli, olej kokosowy oraz ekstrakt owocowy. Zawierają witaminę E. Chronią przed zimnem, regenerują, nawilżają oraz wygładzają usta.
     3. Krem do rąk z EOS - delikatne płatki. Ma piękne opakowanie. Zawiera: masło shea, aloes, extrakt z owsa, przeciwutleniacze. Nie zawiera parabenów, jest naturalny.
     4. Krem do golenia granat z maliną. Zawiera: naturalne olejki, masło shea, oraz witaminy E i C. 

Jak widzicie kosmetyki z EOS są w pełni naturalne. Jak tylko je przetestuje będę po kolei pisać recenzje na ich temat. 

Znacie te kosmetyki?
Używałyście je kiedykolwiek?

31 komentarzy:

  1. gratuluję wygranej muszę zakupić swojego EoSa :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty dostałaś! :D

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejkuu, zazdroszczę. Chciałabym cokolwiek wygrać, a kosmetyki eos są cudowne, świetny zapach i efekt bardzo wysoki.

    Ktoś kom/kom, obs/obs? :))
    http://vikk-vika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna wygrana! Do nas idzie właśnie jedna taka, ale paletka ;) Bardzo fajna nagroda! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sie Ciesze, ze nagrody sie podobaja i jestes zadowwolona. To sa rewelacyjne produkty a te balsamy do ust to nowosci w USA.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę i strzelam focha ;) ja też chce!!!!!! Żartuje! Super wygrana

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ;) Mam nadzieję, że kosmetyki będą długo i dobrze służyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety jeszcze nie miałam okazji wypróbować kosmetyków z tej firmy :( Mój pierwszy EOS czeka na zakup. Gratuluję wygranej!

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale super wygrana <3 Zazdroszczę i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje wygranej, miłego użytkowania

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że wygrałaś, gratuluję! Nigdy nie miałam tych kosmetyków, więc czekam na recenzje :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :) sama posiadam kosmetki eos i je uwielbiam ;) Super post :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! Czekam na recenzję kosmetyków, bo jeszcze nie miałam okazji ich używać! Pozdrawiam! https://faanbook.blogspot.com/2017/02/25-ksiazkowych-faktow.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo! Trzeba brac udzial w konkursach, bo warto:) czekam teraz na recenzje tych kosmetykow :) buziaki
    www.pudernik.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. mam balsamy z tej firmy i jestem w nich zakochana, mam nadzieję, że tobie również przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam EOS ;)
    zapraszam http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie widziałam eosa w takim wydaniu! :) ciekawe :)

    MONIQUE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tych kosmetyków wcześniej, wyglądają super. Mam nadzieję że ówni dobrze się sprawują!
    Gratuluję wygranej <3
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie bardzo lubię te kosmetyki 👍 mają świetne zapachy ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej!
    A co do marki EOS to muszę przyznać, że uwielbiam ich produkty :)

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje wygranej! :)
    http://asuka--blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Osz kurde! Uwielbiamy te produkty ^^ Eos'y mega nawilżają nasze usta. A te kremy do dłoni mega! Gratki, zdobyłaś niezłą nagrodę. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulację, ja niestety jeszcze nic nigdy nie wygrałam... może wszystko przede mną ;) tylko pozazdrościć wygranej bo dużo dobrego słyszałam o nich ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.