88. Trzecia paczka z Zaful.com

     Witajcie, dzisiaj dostałam trzecią już paczkę ze sklepu internetowego Zaful.com. Dalej polecam ten sklep. Bardzo dobry kontakt, ubrania świetnej jakości. Na stronie znajduje się tak duży wybór ubrań i dodatków, że zawsze ciężko mi wybrać te najlepsze. Paczka szła do mnie około dwa tygodnie, nawet mniej. Zapraszam do oglądania zdjęć.


Na pierwszy rzut idzie bluza ze skórzanymi rękawami. Jest ona pikowana. Wygląda przepięknie, ale niestety nie trafiłam z rozmiarem nad czym ubolewam, bo będę musiała ją komuś oddać.. 
Druga rzecz to szara asymetryczna bluzeczka. Ma czarny tył z kwiatkami i jest nieco dłuższa niż przód. Jest idealna na cieplejsze dni i świetnie będzie wyglądała do legginsów! Jest urocza.

Trzecia rzecz to przeurocza różowa bluza! Od razu przydała mi do gustu. Całkowicie mój kolor. Jest bardzo cieplutka w środku, a na zewnątrz ma nieco sztywny materiał. Uwielbiam takie bluzy.

Czwartą rzeczą, którą zamówiłam jest zegarek. Ma bardzo ładny kolor jak i wzór. Bardzo lubię zegarki!

Klikajcie proszę w linki, również kliknę!

Lubicie ten sklep?
Co myślicie o moim zamówieniu?

35 komentarzy:

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza bluza jest świetna, szkoda, że rozmiar nietrafiony. Zegarek też super się prezentuje, ale ja wolę jednak te z wypisanymi godzinami ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ten zegarek jest mega ! :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta różowa bluza jest z połyskiem? Na stronie jest matowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem niezły blog, dobrze się czytało ! Masz dobry gust. A jeśli kiedyś będziesz brać ślub zapraszam do mnie:
    samochód do ślubu Warszawa

    A jeśli kiedyś będzie Ci potrzebne pozycjonowanie zapraszam do mnie na maila: info@youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta bluza ze skózanymi rękawkami jest ekstra :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. skórzane rękawy wygrały ale jakoś nie mogę przekonać się do tego sklepu nie potrafię osobiście tam nic znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  8. różowa bluza bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Różowe bluzy są najlepsze, a jeszcze fajniej jest jak w środku mają misia :3 Zegarek mimo, że nie w moim kolorze podoba mi się- ma oryginalny wzór, ja również uwielbiam zegarki aczkolwiek ich nie noszę, aktualnie leżą na dnie szuflady i się kurzą chyba muszę je w końcu wyciągnąć ^^ Ja zawsze mam problem z wyborem jakiś rzeczy jak przeglądam sobie tak o sklepy (mam dość nietypowy gust tho), a z rozmiarem to trafić nigdy nie mogę i smutnie patrzę na S, który jest o wiele za duży ;-;
    Pozdrawiam
    ~!
    http://kawaiinoyumeakamichan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wybacz, ale po współpracy z Zaful i widząc zdjęcia dalej jestem zdania, że bardzo mało przedmiotów stamtąd jest w miarę dobrej jakości. A jeśli chodzi o rozmiarówkę to jest to po prostu katastrofa, tylko raz udało mi się trafić z rozmiarem pomimo wielokrotnego sprawdzania wymiarów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie rzeczy cudowne! Podoba nam się bardzo ta pierwsza bluza :) Szkoda, że ten rozmiar nie taki :/ Ehh no, ale trudno. Ważne, ze reszta jest okej :D Poklikane :* Poklikasz u nas? agssymi.blogspot.com Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. ta różowa bluza jest boska, co prawda nie mój kolor, ale może skuszę się na coś innego :)
    http://blackismagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Narzutka z skórzanymi rękawami bardzo podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bluza jest naprawdę świetna. Jeśli chodzi o sklep to jest mi on całkowicie obcy. Pierwszy raz o nim słyszę, a szkoda bo napewno też bym coś sobie kupiła. :)
    Ps: Kliknełam kilka razy w linku, może tym Ci pomoge ❤

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.cieloobluu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne rzeczy dostajesz :)! Wszystko mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna bluza, kolorek super ;) powodzenia w dalszej współpracy. Oby była 4 paczka!

    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zegarek super :)

    http://coconailsbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. great!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing!

    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już sporo o tym sklepie, bo współpracuje z wieloma blogerkami :) bluzka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteś kolejną osobą, która współpracuje z nimi. Super rzeczy. Zapraszam do siebie :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0 - obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  22. Różowa bluza!!!! Do zegarków do dziś nie mogę się przekonać i jeśli już założę to tylko do ozdoby :) Zakupy przez internet super sprawa ale.... to czekanie!

    Zapraszam Cię również do mnie:
    shakalove.blogspo.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Różowa bluza wygrała!!

    https://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne rzeczy wybrałaś! Szczególnie różowa bluza :)
    >>Mój blog<<

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta różowa bluza jest przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna! :)

    Zapraszam również do siebie http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. fajne rzeczy. tak na oko ciężko trafić z rozmiarem, wiem coś o tym.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.zuzkapisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. In the year of 2017. People around me suddenly begin to hang out with lace dresses with sleeves.I'm feeling curious and suspicion at the moment:"Is this a thing now?"And here's my thoughts after research and the dress that I bought.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.