89. Haul zakupowy

     Witajcie, od jakiegoś czasu mam za mało czasu na posty, ale, że na laptopie mam kilka zdjęć z ostatniego haulu, dlatego postanowiłam dodać je na bloga. Myślę, że w weekend będzie post o czymś innym. Może jakiś przepis albo coś o odchudzaniu, zobaczymy. Zapraszam, więc do oglądania zdjęć.
     Jak już ostatnio wspomniałam ostatnio polubiłam ciucholandy, więc i tym razem bez wejścia do niego nie mogło zabraknąć, tym razem kupiłam w sh dwie rzeczy.
1. Piękne szare spodnie kupione za 6,50 zł. Niestety okazały się za mało, nawet nogawka ledwo wchodzi co jest dziwne.
2. Piękna prosta spódniczka, kupiłam ją za 9,50 i uważam, że to najlepszy zakup!
3. Kwiatki do powieszenia. Uważam, że ładnie będą wyglądać do zdjęć. Dałam za nie 3,50 zł. Kupione w sklepie po 2,99.
4. Urocze serduszko, kupiłam je za 4 zł. Zauroczyło mnie. Będzie pięknie wyglądać na toaletce, którą mam zamiar kupić. Kupione w sklepie po 2,99.
5. Mega uroczy breloczek! Uwielbiam go, jest mega miękki. Kupiłam go za 8 zł w chińskim.
6. Zestaw 5 wieszaków, kupiłam je za 3 zł w sklepie od 2,99.
7. Maseczka Babka Agafia. Miałam ochotę na nią już od dawna, ale nie mogłam jej nigdzie znaleźć, ostatnio kupiłam ją w Outlecie Kosmetycznym za 6 zł. Stosowałam raz, wkrótce pojawi się o nieij recenzja i moja opinia.
8. Kominek do wosków. Kupiłam go za 10 zł w sklepie od 2,99.
9. Kolczyki z Pepco kupione w przecenie za 2,99 z 4,99. Bardzo podoba mi się ta mieszanka pastelowych kolorów.
10. Dwa zestawy po 4 kubki. Kupione w Pepco po przecenie z 19,99 na 5 zł. Kubki są przeurocze i do tego piękne!

Lubicie chodzić na zakupy?
Jakie sklepy najczęściej odwiedzacie?

33 komentarze:

  1. Szare spodnie prezentują się naprawdę pięknie.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że spodnie za małe bo wyglądają świetnie. A te kwiatki i serduszko do zdjęć idealne :)
    Pozdrawiam serdecznie
    http://mkapsiakphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zakupy :) Ja też od dawna poluję na Babuszkę ale u mnie nigdzie stacjonarnie nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam chodzić po lumpeksach można tam znaleźć prawdziwe perełki. Te kwiatki będą pięknie wyglądać na zdjęciach.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam chodzić po lumpeksach można tam znaleźć prawdziwe perełki. Te kwiatki będą pięknie wyglądać na zdjęciach.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kubeczki są takie cute! Kupiłabym na pewno je ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne te kubki, w sam raz na zimne wieczory, bo takie radosne. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę dałaś za te kubki 5 zł? SZOK! Też chciałam je kupić ale były stanowczo za drogie... piękne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w kubeczkach i kominku, produkty Agafii to obecnie dla mnie jedne z najlepszych , duży plus za to że skupiają sie na naturalnych składnikach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się spodnie i te kubki z pepco!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio również kupiłam sobie kominek, w Intermarche były bardzo ładne. Ja kiedyś kochałam zakupy, ale teraz mi jakoś przeszło ;) może dlatego, że trochę zainteresowałam się minimalizmem. Pozdrawiam!
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też uwielbiam ciucholandy! :) Można w nich znaleźć niezłe perełki ! :)
    świetne są te spodnie, szkoda, że za małe ;* buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny haul, w ciuchlandach można znaleźć perełki :) te kubki super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne jeansy! Mam podobne, bardzo podoba mi się ten kolor. Dziwne, wszystkie moje ulubione spodnie są właśnie w podobnym odcieniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne ciuchy i rzeczy :) Czasem można znalezc cos naprawde fajnego w tych lumpeksach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kominek do wosków jest przecudowny, zauroczył mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie musisz napisać recenzję maseczki, bo jestem ciekawa jej efektów :) strefabezstresu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta maseczka bardzo mnie zaciekawiła ;) Jestem ciekawa jak się sprawdzi :D

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! http://unrealizable-nathalie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam identyczne spodnie i myszkę ale moja jest szara.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super post ^^ Zapraszam do mnie: http://wercziblogerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kubki są piękne, chyba jutro odwiedzę Pepco :D

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Ile tu mega zdobyczy! Takie śliczne, a takie tanie? O kurcze ^^ Musimy się wybrać do tego typu sklepów, bo nie wiedziałyśmy, że mają takie perełki :) Ten brelok z chińskiego mega <3 A spódniczka nas oczarowała :) Szkoda, że te spodnie tak nie wypaliły :/ No, ale cóż :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja zwasze w lumpku coś znajdę dla synka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię chodzić po Pepco, zawsze wygrzebię tam coś fajnego. Moją miłością stały się pomarańczowe ołówki - mam ich aż dziewięć. xD
    A po lumpach też lubię chodzić. Zawsze można znaleźć coś ciekawego. c:

    http://popsuty-kran.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko bardzo ładne i przydatne a jednocześnie w bardzo korzystnych cenach. Masz talent do znajdowania perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo uwielbiam te maseczki!
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. O jeju, ależ haul! Ja podobnym to się jedynie po świętach mogę pochwalić;)

    Super rzeczy, chyba najbardziej do mnie przemawiają kubki... dlaczego? Bo lubię kolekcjonowac kubki XD Ot, cała historia. ;)

    Pozdrawiam!
    tysiac-zyc-czytelnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne rzeczy :) Też uwielbiam ciucholandy :D

    https://agrafka-blog.blogspot.com/
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.