90. Wosk z Yankee Candle - Sunset Breeze

     Witajcie, od jakiegoś czasu urzekły mnie woski z Yankee Candle, są po prostu świetne! Można się uzależnić od ich zapachu. Nie dziwię się, że tyle osób chwali te woski, bo są idealne. Długo się zbierałam z zakupem, ale zaryzykowałam. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam jeden z zapachów Sunset Breeze.
Producent: "Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu soczystych owoców tropikalnych rozchodzących się w powietrzu w rytmie morskich fal. Senset Breeze jest jak wieczorny spacer po plaży."
Wosk pachnie słodko przed jak i po rozpaleniu. Można w nim znaleźć ananasa, brzoskwinię, mango, gruszkę jak i piżmo. Zapach można poczuć od razu po rozpaleniu świeczki. Unosi się po całym mieszkaniu przez cały czas palenia go. Zapach przypomina trochę kosmetyki pomarańczowe z Tutti Frutti z mango. Jest dobry na lato jak i na zimę, aby poczuć się jak na plaży. Wosk jest wydajny. Jeśli nie macie jeszcze tego zapachu to gorąco polecam!

A czy Wy już macie ten zapach?
Lubicie woski z Yankee Candle?

23 komentarze:

  1. Woski czy świeczki z tej firmy zawsze wspaniale pachną no i cudownie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze tych woskow ale przyznam że mnie kuszą 😁
    Ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam owoce tropikalne :)
    Wąchałabym <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bardziej wolę olejki, ale woski też lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam woskow, musze wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam tak naprawdę wszystko co ładnie pachnie i tak jak piszesz często się uzależniam od takich produktów

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kupić ten zapach, u mnie na blogu znajdziesz dwa woski z lutego. Zawsze kupuję woski i świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swego czasu bardzo polubiłam woski, jakie zakupiłam w empiku :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy post - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro lecę kupić koniecznie jakiś zapach z tej firmy bo tyle już się naczytałam, że w końcu muszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się przypodobał bardziej wosk nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam świeczki z tej marki i są naprawdę najlepsze :)
    Woski koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi być piękny! Zamawiam :)


    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O jejku, musi pachnieć cudnie <3

    PS Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam żadnego wosku, ani świecy z Yankee, ale chciałabym sobie zakupić. Słodkie zapachy to chyba nie dla mnie.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam te woski


    zapraszam do mnie : https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama mam wiele zapachów z tej firmy i wszystkie są cudowne, tak jak ten się wydaje! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego zapachu jeszcze nie miałam, ale uwielbiam wiśniowy! :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Akurat tej bryzy nie znam, ale mogłabym w ciemno brać bo Yankee to sprawdzony hit !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.