91. Szczotka do oczyszczania twarzy z Zaful.com

     Witajcie, ostatnio mam mało czasu na bloga. Niedługo się wyprowadzam, więc jest to tym spowodowane. Wiem, że ostatnio nie dodaję nic FIT, a taka miała być idea tego bloga. Myślę, że już niedługo będę dodawać posty regularnie i kilka przepisów się znajdzie.
Wczoraj przyszła do mnie kolejna rzecz ze sklepu Zaful.com. Tym razem jest to szczotka do oczyszczania twarzy. Szczotka jest dwufunkcyjna tj. jedna strona jest do oczyszczania, a druga do masażu.
Szczotkę bardzo fajnie się trzyma w rękach. Jest bardzo poręczna. Różowa strona służy do oczyszczania twarzy, a biała do masażu. Szczotka bardzo fajnie wygładza skórę. Zaraz po jej użyciu skóra jest miękka i oczyszczona. Szczotka również pomaga w dobrym utrzymaniu krążenia. Szczoteczka jest bardzo delikatna i nie podrażnia skóry. Myślę, że szczotkę będzie mi się bardzo fajnie używało i polubimy się na dłużej.



A Wy używacie jakiejś szczotki do twarzy czy raczej nie preferujecie takich wynalazków?

4 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie mialam okazji takiej uzywac ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie radzę dostałam uczulenia od tego g...

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zastanawiałam się, żeby ją wziąć ale miałam obawy. Następnym razem biorę i też przetestuje na sobie! :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie gadżety. W swojej kolekcji mam podobną szczotkę oraz szczotkę soniczną i używam je bardzo często.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.