93. Paznokcie hybrydowe - Semilac

     Witajcie, niecały tydzień zaczęłam nową przygodę z hybrydami. Na początek postawiłam na hybrydy z Semilaca, ale z czasem pewnie będę próbować czegoś nowego, aż znajdą swoją ulubioną firmę hybrydową. Dzięki paznokciom hybrydowym nie łamią mi się paznokcie i nie muszę co kilka dni ich malować. Niestety w mojej pracy bardzo łatwo o złamanego paznokcia. Nie chodzi tylko o wygląd paznokci, ale też o ból. Nie zanudzając zapraszam do dalszej części postu.

     Jak widzicie na poniższym zdjęciu do zrobienia paznokci hybrydowych były mi potrzebne:
- patyczki bambusowe,
- baza Semilac,
- top Semilac,
- lakier Semilac,
- bloczek polerski,
- pilniczek banan,
- lampa,
- waciki bezpyłkowe, naklejki wodne, efekt syrenki oraz cleaner - niewidoczne jednak na zdjęciu.

     Wybrałam lakier numer 138, jest to Perfect Nude. Uważam, że kolor jest idealny, neutralny, nie rzuca się zbytnio w oczy. Bardzo lubię nudziaki. Bardzo fajnie mi się malowało paznokcie tym lakierem. Nałożyłam dwie warstwy. Kryje idealnie.
     Baza i top również Semilac. Pierwszy raz malowałam paznokcie Semilaciem, ale uważam, że jak na debiut to wyszło mi całkiem nieźle, zobaczymy ile będzie się trzymać. 
     Na paznokcie użyłam również naklejki wodne oraz syrenkę. Na palec wskazujący nakleiłam wodne naklejki na prawej ręce umieściłam Minnie, a na lewej Myszkę Miki. Na palcach serdecznych u obu rąk nałożyłam też efekt syrenki, który również pierwszy raz nakładałam. Uważam, że kolorystycznie wszystko do siebie pasuje. 


Jak Wam się podobają moje nowe paznokcie?
Lubicie Semilaca, czy może polecacie inną firmę hybrydową?

19 komentarzy:

  1. Uwielbiam patrzeć jak kobiety wchodzą w piękny świat hybryd. Nie wiem dlaczego, ale właśnie to poprawia mi humor.
    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja równiez któegoś pięknego dnia przeżuciłam się na hybrydy i nie żałuję <3
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam hybrydy, chociaz po zdjeciu mam bardzo zniszczone paznokcie :( jednak sama nie robie, nie jestem dobra w manualne klocki :P tak wiec szacunek dla Ciebie :)
    zapraszam do mnie na podróż do kraju muzułmańskiego, na co się przygotować, na co lepiej uważać, co może zaskoczyć? Zapraszam na kolejny post z wyprawy do Azji...tym razem relacja z Malezji https://brbadventures.wordpress.com/2017/03/31/kuala-lumpur-malaysia/
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Hybrydy są świetne. :)
    http://olik1908.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ?Jejku naklejka skradła moje serduszko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hybrydy to bardzo fajna sprawa! Ja moją przygodę rozpoczęłam z 8 miesiecy temu i jak najbardziej jestem na tak !
    Fajniutkie mani jak na pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raz w życiu miałam na swoich paznokciach hybrydy i powiem ze są bardzo dobre. Paznokiec jest dzięki nim twardszy. Przy najbliższej okazji napewno skorzystam z hybryd 😀 Myśle ze firma Semilac jest dobra, wiele osób z niej korzysta 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam sobie kupić zestaw do robienia hybryd, ale jakoś nie umiem się za to zabrać. No cóż, czas najwyższy bo w końcu wiosna zawitała, czyli na paznokciach powinny się znaleźć ciekawe wzory. :)
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne paznokcie!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama lubię robić paznokcie, co prawda naklejki muszą mi się bardzo spodobać, by ich użyć, dlatego niezbyt często ich używam. Podoba mi się za to lakier, chociaż brakuje mi zdjęcia tego, jak paznokcie prezentują się na dłoni z jednak trochę większej odległości, ale może to tylko czepianie. Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten perfect nude i go uwielbiam :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. o jakie świetne myszki! Mam taki sam teraz kolorek na paznokciach. Uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne paznokcie ! Nigdy nie miałam hybryd, ale w tym roku planuje może na wakacje w końcu bo sama mam problem z łamiącymi się paznokciami.
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja się zakochałam w hybrydach od pierwszego razu, kiedy sama je sobie zrobiłam :) Teraz czekam aż mi paznokcie trochę bardziej urosną, bo wiadomo, że najlepszy efekt jest na długich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super kolor, dziś zamierzam go użyć! :D

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna myszka! Ja własnie zdjęłam akrylowe paznokcie i robię detox ale myślę potem o hybrydzie. Tyle ze wole isc do salonu. Wiem ze drożej ale to taki czas tylko dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie robiłam hybryd i gdzieś tam myślałam, żeby zacząć przygodę z nimi, ale jakoś nie wiem. Wolę chyba lakiery. Muszę poczekać do urlopu, to może sobie zaszaleję i wypróbuję :) Ładny kolor wybrałaś :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam manicure hybrydowy, na samym poczatku wykonywala go dla mnie kuzynka, a gdy bardziej mi sie to spodobalo postanowilam kupic swoj sprzet. I tak o to od wrzesnia probuje swoich sil.
    Nie musze marrwic sie o odpryski itp, lakier prezentuje sie nieskazitelnie nawet do 2 tyg.
    Na moich paznokciach nie lubie miec koloru nude, czesciej decyduje sie na czerwienie, fiolety, szarosci. Ale u ciebie kolor nude prezentuje sie super.

    www.nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie używam bazy i topu semilac, fajny efekt syrenki:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.