92. Zamówienie z zaful.com

     Witajcie, ostatnio tak to wszystko leki, że nawet nie wiadomo kiedy. Życie ucieka, człowiek się starzeje. Ostatnio mam mało czasu na bloga, ponieważ niedługo się przeprowadzam i jakoś tak mam wiele spraw na głowie, pewnie większość z Was wie o czym piszę. Ale nie zanudzając chciałabym przejść do mojego dzisiejszego postu. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam moją już czwartą paczkę ze sklepu Zaful.com. Paczka jak zawsze przyszła do mnie błyskawicznie. Nawet nie wiem kiedy. Dostałam dzisiaj 5 rzeczy, ale niestety 5 rzecz gdzieś mi się zgubiła w domu. :/
Zapraszam również na stronę: black shirt dress

KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK
Piękna bluzeczka w różowym odcieniu wiązana na biuście. Bluzeczka jest w rozmiarze L i jest na mnie dopasowana. Będzie idealnie wyglądała do jeansów i będzie idealna na lato. Uważam, że to najlepsza rzecz z całego zamówienia! Od pierwszego wejrzenia mnie zauroczyła! Jest z bardzo fajnego materiału, miła w dotyku.
Drugą rzeczą jest bluzeczka biała z czarnym reniferkiem. Bluzeczka jest asymetryczna boki ma krótsze niż tył i przód. Jest luźna, to rozmiar L. Bluzeczka będzie idealna na chłodniejsze dni, gdzie w krótkim będzie chłodno.

Trzecia rzecz to zegarek na czarnym pasku. Zegarek ma fajne diamenciki, które świecą przy promieniach słonecznych. Jest mały, ale bardzo ładny.
Czwartą rzeczą jest bluzeczka w kwiatki. Niestety jest rozmiar L i jest on na mnie za mały.. Nie wyglądam w nim korzystnie, dlatego też dam go mamie. Bluzeczka ogólne jest bardzo ładna na ciepłe dni. Żałuję, że nie trafiłam z rozmiarem.

Ostatnią piątą rzeczą i niestety tą co mi zginęła są kolczyki. Kolczyki są piękne odcienie pastelowe. Niestety nie założyłam ich, ponieważ widziałam je tylko przez chwilę, a później mi zginęły. :/ Może je znajdę i wtedy je Wam pokażę. 
Proszę o klikanie w linki!

Podoba Wam się moje zamówienie?
Co o nim myślicie?
Lubicie Zaful.com?

4 komentarze:

  1. Bluza w kwiatki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego noszenia! :) Pozdrawiam!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, za każdy poświęcony czas czytając mojego bloga. Jeśli Ci się blog podoba miło mi będzie jak mnie zaobserwujesz. Możesz zostawić linka do swojego bloga z chęcią zajrzę.
Bardzo cenię sobie bardziej rozbudowane komentarze, szczere opinie na temat mojego bloga oraz notek.